Popeda sanoi:Kiitoksia viikonlopusta. Erityisesti Tumpille ajolinjojen näytöstä
Uutena palveluna järkkärit kävivät jopa testaamassa, onko se kakkosmutka märkä. Hienoa heittäytymistä![]()
Nohnoh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Popeda sanoi:Kiitoksia viikonlopusta. Erityisesti Tumpille ajolinjojen näytöstä
Uutena palveluna järkkärit kävivät jopa testaamassa, onko se kakkosmutka märkä. Hienoa heittäytymistä![]()
Yubi1 sanoi:Kiitokset hyvistä päivistä jälleen kerran. Pääsin vähän kokeilemaan siipiä nopeeseen ryhmään pienen opastuksen jälkeen ja hyvin meni. Lauantaina huomasin että radanvarrella joku räpsi muutamia kuvia, onko näitä nähtävissä jossain?
Kaiken huonon tuurin lisäksi mitä tänä kesänä on käyny, ni sitte Holtsu ilmestyy KAIKILLE niille päiville joihin mä en päässyTumppi sanoi:Holtsu siellä ainakin oli kameran kanssa.

Tumppi sanoi:Hyvän näköistä menoa oli ja oikea ryhmä toi nopea sinulle ainakin meidän päivillä. Juuri noin pitääkin toimia jos keskiryhmässä alkaa ahdistamaan: kysyä järkkäreiltä ryhmän vaihtoa ja pyytää kouluttajia opastamaan ja näyttämään linjaa.
Holtsu siellä ainakin oli kameran kanssa. Holtsun kuvien julkaisussa saattaa kestää hetki, mutta hyvää kannattaa odottaa. Kuvien julkaisusta tulee tieto tähän ketjuun ja tuonne kuvalinkit-osioon.
PrivateeR sanoi:Kaiken huonon tuurin lisäksi mitä tänä kesänä on käyny, ni sitte Holtsu ilmestyy KAIKILLE niille päiville joihin mä en päässy![]()
Holtsu sanoi:Ootko ens lauantaina 13.7. Alastarossa? Tavoitteenani (joissa tosin on vielä muutama mutta) on, että lauantain ehtisin oleen huudeilla kuvailemassa. Sunnuntaina on sitten jo muita sovittuja menoja. Jos oot maisemissa, ja näät meikän hortoilevan varikolla jalkasin tai sinisellä Civicillä, tule nykäseen hihasta, niin tiedän ennalta ketä kuvata ja koitetaan katkaista huono tuuri![]()
PrivateeR sanoi:Olen tulossa lauantaina kyllä. Minut ja pyöräni löytää katsomon ravintolan puoleisesta päädystä.
Numero 96.
Cure sanoi:Olikos tältä tapahtumalta kuvia jossain?