• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora 31.8.-1.9.2013 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juutana sanoi:
Muutama lippu jäi myytäväksi lauantaille ja sunnuntaille tilaa on hieman reilummin. Eli pari henkilöä saa lipun vielä paikanpäältä, mutta montaa ei kaupan tule olemaan.

Nämä jääneet liput siis poistuivatkin verkkokaupasta, että liput pitäisi ostaa viimeistään Torstai-iltana? :blink:
Suosittelen lisäystä tuonne MotOrg ry:n ratapäiväinfo ketjuun. Kaupassa ei ainakaan ole enää muutakuin tallinnan reissu ja orgin jäsenyys.

Mihinkä ryhmiin nämä liput on ja montako kpl niitä on jäljellä, mitä siellä paikanpäällä mahdollisesti on? Turhanpäiten ei viitsisi lähteä ajelemaan.

guassimo sanoi:
Nämä jääneet liput siis poistuivatkin verkkokaupasta, että liput pitäisi ostaa viimeistään Torstai-iltana? :blink:

Kyllähän tuo aika selvästi mainitaan noissa toimitusehdoissa, joihin linkki mm. joka ratapäiväketjun avausviestissäkin.. :thumbup:

http://www.moottoripyora.org/kauppa/toimitusehdot

"Lippujen myynti verkkokaupassa suljetaan muutama päivä ennen kyseisen tapahtuman alkua ilmoittautumisten käsittelyn ym. paperitöiden takia. Lipunmyynnin sulkeuduttua mahdollisesti jäljelle jääneet paikat myydään paikan päällä kyseisen ratapäivän ilmoittautumisen yhteydessä. Ostamalla lipun ennakkoon varmistat paikkasi ratapäivillämme."

LaMasquerade sanoi:
Kyllähän tuo aika selvästi mainitaan noissa toimitusehdoissa, joihin linkki mm. joka ratapäiväketjun avausviestissäkin.. :thumbup:

http://www.moottoripyora.org/kauppa/toimitusehdot

"Lippujen myynti verkkokaupassa suljetaan muutama päivä ennen kyseisen tapahtuman alkua ilmoittautumisten käsittelyn ym. paperitöiden takia. Lipunmyynnin sulkeuduttua mahdollisesti jäljelle jääneet paikat myydään paikan päällä kyseisen ratapäivän ilmoittautumisen yhteydessä. Ostamalla lipun ennakkoon varmistat paikkasi ratapäivillämme."

Jaa no niimpä oli. Pitäis aina joskus ottaa silmä käteen ja kattoa vielä kerran..

Jos jollain on vielä myymätön lippu hitaaseen lauantaille, niin olen kiinnostunut. Kokeilen onneani portilta , ellei tätä kautta löydy.

Kaikki vermeet oli vielä aamulla rikki (mp ja auto), mutta saimpas ehjättyä ja nyt lauantai aamuna ajelen kemoraan katsomaan vieläkö portilta lipun saa..?

Onko Oulusta la aamuna muita menijöitä Kemoraan?

Kysyisin vielä, että moneltako lipunmyynti huomena lauantaina aukeaa ?

Viimeksi muokattu:
Myydään lippu Kemoraan la 31.8.2013 hidasryhmä + ajotaito II. Harmittaa, kun R1:sen takarenkaasta tuli just langat näkyviin, eikä löydy uutta tilalle huomiseks...

041 - 4315267
-Jussi

Lippu on nyt myyty.

-Jussi

Viimeksi muokattu:
Kaverin puolesta ilmoittelen, eli myynnissä jäsenhintainen nopean ryhmän lippu huomiselle (sunnuntaille). Hinnasta voinee neuvotella.

Yhteydenotot nolla-viis-nolla 345 1441 / Pertti :)

Hauskaa oli näin ensikertalaisen näkökulmasta! Kiitokset vielä kerran myös mattipoeka:lle hyvästä opastuksesta Ajotaito II-kurssilla. Pitää tuupata kypäräkameravideota jostain harjoitusletka-ajelusessiosta kunhan pääsee nopeamman netin ääreen.

kiitokset ratacrew :thumbup:

ja kiitos myös herrasmiehille meijerin saunassa ... mulla oli avec mukana ja saatiin olla saunassa rauhassa :grin:

harmi vaan hyvinkään kaverille jolla loppu ajot kesken ku veti lipat just mun edestä ... voimia sulle olit kiva uusi tuttavuus , avec lähettää terkkuja :bye:

Olipa tosi mukava ajaa radalla ensi kertaa. Sattui vielä hieno sääkin lauantaille. Pyörä on kyllä aika raskas kammeta mutkiin ja jarrutkin vaatii voiman käyttöä ihan eri malliin kuin uudemmissa pyörissä... kaipa se johtuu 2 vs 3 mäntäisistä jarru satuloista. Jarrupalat mulla kuitenkin pitäis olla ihan kohtuu hyvät (EBC:n HH palikat, ei Lidlistä :) ) Rengaspaineistakin tuli opittua että liikaa on liikaa :) Nousee paineet aika reippaasti kun renkaat lämpenee... ja kyllähän ne lämpenee radalla eri malliin kuin tiellä. Luotto pyörän kallistus varoihinkin lisääntyi. Kiitokset Matille koulutuksesta ja koko järjestävälle porukalle päivästä. Ei valittamista mistään. :thumbup:

Jarsu oli kuvannu hyvää videoa, taisinpa itsekkin vilahtaa kuvassa. :orgmp:

Varmasti kovasti yritystä järjestää ensi kesänä vapaata, jotta pääsee uudestaan radalle. :wanna:

Komppaan velipoikaa yllä, mukavaa tosiaankin oli, porukka oli mukavaa ja olin se näköjään minäkin filmillä.. :grin:

Sillälailla huvi kaahailuksihan se menee isolla raskaalla pyörällä ja parempikin niin koska oppii hyvin tuolla radalla pysähtyvyydestä, miten se taipuu mutkiin, ajolinjoista, kehon käytöstä, pään käytöstä jne jne.. ja miten kauan kestää tollaisessa ajossa renkaiden lämpeäminen + paineet jotka olivat ratkaisevassa osassa renkaan kestävyydessä ja pidossa. Omassa oli setin jälkeen paineet aivan liian kovat jolloin alkoi takanen ikään kuin sulaa ja lipsumisia alkoi tulla avauksissa..

Ja luulenpa että enskesänäkin tulee käytyä rataileen. :)

Mukava päivä oli. Kotimatka sujui kylmenevässä illassa flexyn ja k-päkän seurassa. Ratapäivä itsessään vähän ristiriitainen. Alkoi tosi kankeasti, mutta tiettävästi oma ennätys tuli, mutta jotenkin smc ei vain taipunut hitaisiin mutkiin niin tiukasti mitä halusin. Nopeissa mutkissa loppuu pää vaan hitaissa jokin muu. Kierrosajat tökkäsivät matalaan 1:27 ja päivän lopetin kun sitä tasoa olin aikani junnannut ja lipsumista ja väsyä alkoi ilmaantua. Tässä olen jälkeenpäin tuumannut että eikö pilot power vain taivu 2bar lämminpaineella vaan nousee kanttireunan nokkaan, mikä vuorostaan tekee lisäkallistuksesta raskasta ja pito tuntuu huonolta? Saman pilttuun r6r:ssä renkaan kyljestä sentti oli mustana, minulla pari milliä. Olisi pitänyt kokeilla paineiden laskemista, mutta epäilyni siirtyi puhtaasta evosta kalustoon vasta tänään. Jääpä ensi kaudelle petrattavaa.

Holtsin kuvia jännityksellä odotellessa.

Minäkin käyn videomateriaalia läpi kun ehdin.

mjtee sanoi:
Mukava päivä oli. Kotimatka sujui kylmenevässä illassa flexyn ja k-päkän seurassa. Ratapäivä itsessään vähän ristiriitainen. Alkoi tosi kankeasti, mutta tiettävästi oma ennätys tuli, mutta jotenkin smc ei vain taipunut hitaisiin mutkiin niin tiukasti mitä halusin. Nopeissa mutkissa loppuu pää vaan hitaissa jokin muu. Kierrosajat tökkäsivät matalaan 1:27 ja päivän lopetin kun sitä tasoa olin aikani junnannut ja lipsumista ja väsyä alkoi ilmaantua. Tässä olen jälkeenpäin tuumannut että eikö pilot power vain taivu 2bar lämminpaineella vaan nousee kanttireunan nokkaan, mikä vuorostaan tekee lisäkallistuksesta raskasta ja pito tuntuu huonolta? Saman pilttuun r6r:ssä renkaan kyljestä sentti oli mustana, minulla pari milliä. Olisi pitänyt kokeilla paineiden laskemista, mutta epäilyni siirtyi puhtaasta evosta kalustoon vasta tänään. Jääpä ensi kaudelle petrattavaa.

Holtsin kuvia jännityksellä odotellessa.

Minäkin käyn videomateriaalia läpi kun ehdin.

Kiitokset myös mjt:lle ajoseurasta. Holtsun kuvia odotellessa..:wanna: Ps. Komiat pörinät pistit ruokolahden tanssilavan paikkeilla.. :thumbup:

mjtee sanoi:
Mukava päivä oli. Kotimatka sujui kylmenevässä illassa flexyn ja k-päkän seurassa. .

Joo, se minun pyörä vanhus oli hukannu vettä jäähdyttäjän korkin läpi... vasta vaihdettu termarikotelo korkkeineen vähemmän käytettyyn ja ehyempään... ei sit ollu korkin kumitiiviste puhdas, vaan siinä oli kaiken näköistä ryönää... pääsi sit puskemaan vettä siitä välistä paisuntasäiliön kautta pihalle. Ei sen vakavampaa. :)

Tulipas kaahailtua, mutta ei aivan tainnut mennä 1:20 rikki :/ Mulla on paljon videomateriaalia keskiryhmästä, jos ihmisiä kiinnostaa, niin voin uppailla jossain vaiheessa tuubiin niitä, kun kotia pääsen.

Ajoin juuri kotiin Kemoralta Banditillani kaatosateessa 150km ja ohittelin rekka-hevoskärry-rekka-yhdistelmiä visiiri täysin huurussa. Koivuissa näkyi jo keltaisia lehtiä. Haistellessani sadetta tuli suuri haikeus sen vuoksi, että se jokavuotinen pakollinen ajokauden päätös lähestyy. Haikeaa oli myös päätös, että Bandit menee myyntiin ja tuo tiellä kypärän sisällä kiroileminen saa loppua.
Tilalle tulee joku notkea ja pippurinen, joka seistä nötköttää meidän kyydissä kun muut pyörät maantiellä kiroillen ohittelevat...ja sillä ohittelua harjoitellaan sitten radalla!
Kiitos kaikille jotka olitte Kemorassa. Oli tosi tosi tosi kivaa! :bye:

Back