• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora 24.6. - 26.6.2016 (pe-su, juhannus)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Goofy S sanoi:
Eikös tuo paine ole liikaa?
Mä olen pitänyt kuumana 1,7-1,8.
T. Asiantuntija.

Joo, toi oli etusen paine, ku se lähti alta. Takanen oli 1.81 lämppäreistä @ 80 C, neljäs setti.

Goofy S sanoi:
Eikös tuo paine ole liikaa?
Mä olen pitänyt kuumana 1,7-1,8.
T. Asiantuntija.

Varmaankin nyt puhuttiin etusen paineesta jossa tuo 2.4 on aika tontilla. Se ei vaan tuo rengas pysy oikein lämpimänä jollei sitä kumia ole enää jäljellä.

qazwsx sanoi:
Varmaankin nyt puhuttiin etusen paineesta jossa tuo 2.4 on aika tontilla. Se ei vaan tuo rengas pysy oikein lämpimänä jollei sitä kumia ole enää jäljellä.

niin joo. 8. kierros, mut silti lähti omasta mielestä luvattoman helposti alla.

Toisaalta, tässä lajissa mielikuviin luottaminen on niin ja näin.

JMH sanoi:
Joo, toi oli etusen paine, ku se lähti alta. Takanen oli 1.81 lämppäreistä @ 80 C, neljäs setti.

Oliko takarengas paljon paremmassa kunnossa. Noin käy helposti kun vaihtaa uuden, varsinkin jos puhutaan jostain pehmeästä "liimarenkaasta") taakse ja etunen olis jo vaihtokunnossa.

Eipä muuten ihme että oli torniin vaikea kiivetä.. Just lekurista ni jalkapöydässä murtuma.
No onneksi selvisi noin vähällä! Rupesin jo aamulla jännittää et olkapäässä jotain pahemmin rikki.

qazwsx sanoi:
Oliko takarengas paljon paremmassa kunnossa. Noin käy helposti kun vaihtaa uuden, varsinkin jos puhutaan jostain pehmeästä "liimarenkaasta") taakse ja etunen olis jo vaihtokunnossa.

Takanen oli suoraan pakasta... onhan se mahdollista, että takanen työntää etusen alta. Kuullut asiasta, ja jotenkin sen hahmotankin (paitsi, ehken ihan välttämättä moottorijarrun kohdalla, pitää miettiä)

Jokin ajovirhe tässä tietty taustalla... kauhee polte päästä se korjaamaan :grin:

Määrätietoisempia otteita kontrolleista, ja paremmat ajolinjat. Aika helppoo.

Sunnuntai keskiryhmän lipun saa poistaa allekirjoittaneelta polkuhintaan. Vai saako näitä myydä näin?

Onko sunnuntain keskiryhmän lippusi vielä myymättä, voisin ostaa sen siihen polkuhintaan. Jos olet jo saanut myytyä, niin onko jollakin toisella lippu sunnuntaille myytävänä keski- tai nopeaan ryhmään? Vai saako lippuja vielä paikan päältä?

Jokelma sanoi:
Onko sunnuntain keskiryhmän lippusi vielä myymättä, voisin ostaa sen siihen polkuhintaan. Jos olet jo saanut myytyä, niin onko jollakin toisella lippu sunnuntaille myytävänä keski- tai nopeaan ryhmään? Vai saako lippuja vielä paikan päältä?

Sunnuntaille jäi ennakkomyynnissä lippuja myymättä kaikkiin ryhmiin, joten niitä on vielä paikanpäällä saatavana 90 euron hintaan.

Huomaathan että kun et ole yhdistyksen jäsen, niin jos ostat joltakin jäsenhintaan ostetun ennakkolipun, tulee ilmoittautumisen yhteydessä maksettavaksi vielä 15 euron erotus jäsen- ja ei-jäsenhintaisen lipun välillä. Mutta tämänkin jälkeen toki ennakkolippu on paikanpäältä ostettua edullisempi.

Jokelma sanoi:

Mulla on: á 60 €.

Plus ei jäsenen erotus yhdistykselle paikan päällä.

Viimeinen tarjous 50 € + ei jäsen erotus. Jos ei mee, niin korjatkoon yhdistys kassaansa porttimyynnillä.

tuhti sanoi:
Eipä muuten ihme että oli torniin vaikea kiivetä.. Just lekurista ni jalkapöydässä murtuma.
No onneksi selvisi noin vähällä! Rupesin jo aamulla jännittää et olkapäässä jotain pahemmin rikki.
Mitämitä?
Oletko kontannut( taas) ? 😉

Kaatopullo auki :D... näköjään finlandiavotkaa, ja nimipäiväkin vielä.

Edit... heti auttoi. Yksi nettiostos tehtynä. Ehjätään fiiatti Räyskälään. Siellä mennään suoraan, ja kaatoriski pienempi :jippikaijee:

Se aprilia näytti keräävään samanlaisia raatoja ympärilleen.

JMH sanoi:
Vähän harmittaa se, ettei ole oikein käsitystä ajovirheen suhteen. Pelkkää rengasta ois niin helppo syyttää, vaikka tuskin edesauttoi tilannetta, ja uus samanlainen/ liimakumi ois luultavasti pitänyt alla.

Kyl ton aika pitkälti renkaan piikkiin voi laittaa.

Nitrous sanoi:
Kyl ton aika pitkälti renkaan piikkiin voi laittaa.

Kävitkö kurkkaamassa....

Eli jos menee renkaan piikkiin, niin menee omaan piikkiin, koska olis ollut mahdollisuus laittaa alle ihan ihkauusi.

Mä oon reipas, ja maksan opinnoista, kuten kunnon oppilaan kuuluu.

wbaum sanoi:
Olis voinu varmaan ajaa kaikki setit alusta loppuun. Ja ei ruuhkat vaivannu.

Aiii....ruuhka oli valkealle luurille johon käydään hokemassa suuren Norjalaisen hiihtäjän nimeä ( Oodwar......)?

Back