Goofy S sanoi:Eikös tuo paine ole liikaa?
Mä olen pitänyt kuumana 1,7-1,8.
T. Asiantuntija.
Joo, toi oli etusen paine, ku se lähti alta. Takanen oli 1.81 lämppäreistä @ 80 C, neljäs setti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
T. Asiantuntija.
T. Asiantuntija.
qazwsx sanoi:Varmaankin nyt puhuttiin etusen paineesta jossa tuo 2.4 on aika tontilla. Se ei vaan tuo rengas pysy oikein lämpimänä jollei sitä kumia ole enää jäljellä.
JMH sanoi:Joo, toi oli etusen paine, ku se lähti alta. Takanen oli 1.81 lämppäreistä @ 80 C, neljäs setti.
qazwsx sanoi:Oliko takarengas paljon paremmassa kunnossa. Noin käy helposti kun vaihtaa uuden, varsinkin jos puhutaan jostain pehmeästä "liimarenkaasta") taakse ja etunen olis jo vaihtokunnossa.

Sunnuntai keskiryhmän lipun saa poistaa allekirjoittaneelta polkuhintaan. Vai saako näitä myydä näin?
Jokelma sanoi:Onko sunnuntain keskiryhmän lippusi vielä myymättä, voisin ostaa sen siihen polkuhintaan. Jos olet jo saanut myytyä, niin onko jollakin toisella lippu sunnuntaille myytävänä keski- tai nopeaan ryhmään? Vai saako lippuja vielä paikan päältä?
Jokelma sanoi:Onko sunnuntain keskiryhmän lippusi vielä myymättä, voisin ostaa sen siihen polkuhintaan. Jos olet jo saanut myytyä, niin onko jollakin toisella lippu sunnuntaille myytävänä keski- tai nopeaan ryhmään? Vai saako lippuja vielä paikan päältä?
Mitämitä?tuhti sanoi:Eipä muuten ihme että oli torniin vaikea kiivetä.. Just lekurista ni jalkapöydässä murtuma.
No onneksi selvisi noin vähällä! Rupesin jo aamulla jännittää et olkapäässä jotain pahemmin rikki.
ex-naked sanoi:Mitämitä?
Oletko kontannut( taas) ?
Tietenkintuhti sanoi:No saatoin pikku highsiderin heittää ykkös mutkassa..
Syytän tekniikkaa![]()

Kaatopullo auki... näköjään finlandiavotkaa, ja nimipäiväkin vielä.
Edit... heti auttoi. Yksi nettiostos tehtynä. Ehjätään fiiatti Räyskälään. Siellä mennään suoraan, ja kaatoriski pienempi![]()
JMH sanoi:Vähän harmittaa se, ettei ole oikein käsitystä ajovirheen suhteen. Pelkkää rengasta ois niin helppo syyttää, vaikka tuskin edesauttoi tilannetta, ja uus samanlainen/ liimakumi ois luultavasti pitänyt alla.
HPi sanoi:Päästiinkö tänään ajamaan?
Nitrous sanoi:Kyl ton aika pitkälti renkaan piikkiin voi laittaa.
Olis voinu varmaan ajaa kaikki setit alusta loppuun. Ja ei ruuhkat vaivannu.HPi sanoi:Päästiinkö tänään ajamaan?
wbaum sanoi:Olis voinu varmaan ajaa kaikki setit alusta loppuun. Ja ei ruuhkat vaivannu.