Fredde_V sanoi:Sori en kerkeä katsomaan videota eikä mulla sen osalta varmaan lisättävää, mutta: olin portilla sun toisen kaadon aikana ja kerkesin ennen sitä ihmettelemään että miten et siirrä painoa ollenkaan mutkissa. Jos en ihan väärin nähnyt näytti siltä, että vedit ykkösmutkan kyllä suht kovaa mutta täysin tankkiin liimautuneena. Koita rohkeasti lähteä avaamaan lantiolinjaa mutkan suuntaan ja siirtämään yläkroppaa sisäkurviin. Tavoitteena olisi saada päätä sinne kuvitteellisen peilin suuntaan. Ehkä tällä oli tekemistä sun toisen kaadon kanssa jos alko kallistusvarat loppumaan.
Juu, välillä on tullut harjoiteltua tuota perseen siirtelyä sisäkaarteen puolelle, mutta pitäis vissiin reenata vähän radan ulkopuolellaki, että jaksais siirrellä sitä koko ajan.
Paljon on tosiaan opeteltavaa. AT2 käyty muutama kesä sitten. Mutta ratakärpänen on purassu, eiköhän niitä päiviä ala ens kesänä kertymään, jospa vaikka niin että ei enää riitä kaks kättä laskemaan kaikkia ratapäiviä.
Jatkokursseille ilman muuta ens kesänä.Luulen että se kakkos kaato johtui viileämmästä eturenkaasta.... rengaslämppäriä laittaessa tuntui että etujarru kantaa hivenen, irroitin jarrusylinterit, puhdistelin yms ja etuselta puuttui lämppäri sen aikaa. Olikohan se toinen täys kierros ku lipes etunen, enkä mielestäni kallistellut yhtään enempää kuin aikaisemminkaan. Ei ole ennen tuota viikonloppua ollukkaan lämppäreitä... aikaisemmin on vain ajeltu useampi kierros lämmitellen renkaita. Olis tarttenu ajaa hiljempää vielä kierros tai pari... No, oppitunteja nää vain on.