Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai pyörää anneta koeajolle ilman että kuittaat korvaavasi vahingot? Niin ainakin mä olen tehnyt, ovatpa ottaneet kopionkin ajokortista, joten ei siinä häipyminen mitään auta.Nooh, eikohan tuostakin selviä jollain viidensadan euron omavastuulla, tosin tämä ostajakandidaatti oli poistunut nopeasti takavasemmalle, vasta seuraava koeajaja oli ilmoittanut vaurioista ennen koeajolle lähtöään. Voihan se olla poliisijuttukin, mutta luulen että ei.
Onko Nykäsen Masa ruvennut motoristiksi.Kuulin että kuuluisa mäkihyppääjä vaihtoi Kawa 12R:nsä tuollaiseen.
sanoi:Ei kai pyörää anneta koeajolle ilman että kuittaat korvaavasi vahingot? Niin ainakin mä olen tehnyt, ovatpa ottaneet kopionkin ajokortista, joten ei siinä häipyminen mitään auta.
Kx:llä ainakin omavastuu sen 840e kun oon paria pyörää käyny testimässä tänä kesänä.Ei kai. Mäkin oon joutunnu kirjoittaan lappuun nimen, jossa vahingon sattuessa omavastuu oli jotain viidensadan luokkaa, kun joskus jotain pyörää kokeilin.
Siinä Ahiksen pyörässä onkin pelit ja vehkeet, on oikeesti komeen näkönen kone!!Kuulin että kuuluisa mäkihyppääjä vaihtoi Kawa 12R:nsä tuollaiseen.
En minäkään, mutta toisaalta kun mä joskus vaihdan nakupyöräni, en varmaan ota enää nakua, vaan jonkin muunlaisen pyörän. Ja Jannehan on sanonut ettei matkamotorismi kiinnosta, ja jos ei customitkaan nappaa, niin kai se sitte otti "hyristimen".Silti en olis vaihtanu sitä 12r:ää (vai 13r) pois..![]()