• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kehukaa kilpaa Daytona 675:ttä (07-09)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään kävin pahimmassa (pyörä)kuumeen kourissa paijaamassa omaa tyttöä. Heikolta näyttää, vaikka AKE lupaili täksi viikoksi, vaan minkäs teet. Tosiaan 2 noita suomeen saatiin ja koko Eurooppaan kaiketi 50 kappaletta (Britit tietty pois laskuista). Niin ja tuota ei sitten enää tehdä eli se taisikin olla Special Limited Edition
biggrin.gif

Jos ihan vähän vääntäisin puukkoa haavassa niin voisin liittää tähän seuraavan kuvan :

Edit : Julmaa touhua, sori.
kaboom.gif
mulle ittelle

Tänään kävin pahimmassa (pyörä)kuumeen kourissa paijaamassa omaa tyttöä. Heikolta näyttää, vaikka AKE lupaili täksi viikoksi, vaan minkäs teet. Tosiaan 2 noita suomeen saatiin ja koko Eurooppaan kaiketi 50 kappaletta (Britit tietty pois laskuista). Niin ja tuota ei sitten enää tehdä eli se taisikin olla Special Limited Edition
biggrin.gif
Oho
omg.gif
Emmäkään arvannut että se olisi nuin harvinainen, ihmeen "monta" saatu Suomeen kun suhteuttaa mestan koon tohon 50 pyörään.

Toisaalta tuolla Mototownissa ainakin viime viikolla oli kovin toiveikas tilaamaan SE:n. Tai siis myyjän mukaan ei ole mikään este saada sellaista, selitti jotain että jos tilauksen tekee niin se roudataan jostain muusta liikkeestä (missä nyt maailmalla sattuu olemaan) Suomeen (?) Itse en kyllä taitais uskaltaa sellaista tilata, saa odottaa lopulta ties kuinka kauan
biggrin.gif

Toisaalta tuolla Mototownissa ainakin viime viikolla oli kovin toiveikas tilaamaan SE:n. Tai siis myyjän mukaan ei ole mikään este saada sellaista, selitti jotain että jos tilauksen tekee niin se roudataan jostain muusta liikkeestä (missä nyt maailmalla sattuu olemaan) Suomeen (?) Itse en kyllä taitais uskaltaa sellaista tilata, saa odottaa lopulta ties kuinka kauan
biggrin.gif
Outoa, samaisessa liikkeessä mulle ei sellaista uskallettu edes luvata, jospa myyjä halusi vaan päästä kaupan syrjään kiinni?

Jessh! Huomenna jos Jumala suo, olisi tyttö ajossa. Propsit Motomarketille, vaikka päätös ei AKE:sta vieläkään ole tulossa saavat pelin ajoon jollain ilveellä
nixweiss.gif
. Nuo kelit..jessus, täältä tullaan!
biggrin.gif

Mites pitkiä kavereita te ootte, jotka ajatte tol dayttonalla. Ite oon 185 ja mietin oonkoha liia pitkä toho
tounge.gif
pitääpi varmaa käydä viellä istuskelemassa. Huomenna pitäis vihdoin tehä kaupat ja dayttonaa tekis mieli

Mites pitkiä kavereita te ootte, jotka ajatte tol dayttonalla. Ite oon 185 ja mietin oonkoha liia pitkä toho  
tounge.gif
pitääpi varmaa käydä viellä istuskelemassa. Huomenna pitäis vihdoin tehä kaupat ja dayttonaa tekis mieli
175cm hukkapätkä
confused_orig.gif
675 on sen verran kapea ja tiivis paketti, että saattaa näyttää pitkän ihmisen alla kevarilta (mutua). Kahvat on melkoisen alhaalla, joten kannattaa ainakin kylmätyypittää reilusti. Itsellä oli ensimmäinen fiilis koeistuttaessa pyörää sellainen "pää eturenkaan kohdalla" tyyppinen etukeno.

Onse jännä peli
biggrin.gif

Tuossa vähän nurkissa pyörinyt ja naama virneessä menny kokoajan. Sen verran kaikilla aloilla erilainen ajettava, mitä edesmennyt TT oli, että tuntuu kuin olisi ensimmäistä kertaa mopon sarvissa. Ajoasento, korkeus, kytkin, teho, ohjaus, kaasu kaikki tuntuvat tosi oudoilta, siis ehdottomasti positiivisessä mielessä. Vähän alkuun imettelin, kun tossa taajamassa ajelin, että miksi vauhti tuntuu niin hiljaiselta vaikka viittäkymppiä mennään..no nehän olikin maileja
crazy.gif
tounge.gif

Onkos kukaa muu täällä ekaa kertaa pyörän sarvissa. Tä olis nimittäi mun eka pyörä
tounge.gif
alunperin piti speed triple hommata mut se tuntuu liia vaaralliselta jo ni ajattelin sit tätä. Tänää kävin istuskelemassa niin, kuin tossa sanoin aikasemmin ja kauppoja pitäs hieroa. mietin vaa onko tää hyvä eka pyörä 600-700 kuutioisia noi lehdet on suositellu ekaks pyöräksi.
lookaround_orig.gif
sen takia en tota speed tripleä nyt ostakkaa... ja triumphin merkissä haluisin pysyä
bowdown.gif

Jessh! Huomenna jos Jumala suo, olisi tyttö ajossa. Propsit Motomarketille, vaikka päätös ei AKE:sta vieläkään ole tulossa saavat pelin ajoon jollain ilveellä
nixweiss.gif
biggrin.gif
Olit sitten saanut pyörän rekkariin ?
biggrin.gif
Ainakin tossa Börssin sivulla oli 675 SE ja kuski ja joku jannu juttelemassa
smile_org.gif
Olin se jätkä joka käveli siitä ohi maailman kauneimman naisen kanssa puvun takki päällä ja musta/valko skedet jalassa
biggrin.gif
Jos nappasit mun silmät mukaan kun tippu siihen niin palauta kun kerkeät.

Vähän alkuun imettelin, kun tossa taajamassa ajelin, että miksi vauhti tuntuu niin hiljaiselta vaikka viittäkymppiä mennään..no nehän olikin maileja
crazy.gif
tounge.gif
No jos sulla maileja oli 50 niin sehän on vaan 80 km/h
smile_org.gif
Ite sain sit taajamaan vaihtumispaikassa 115 euron kehotuksen ajella hiljempaa. 69 km/h oli sit 50 paikassa. No onneks kruisailin isolla vaihteella ettei ajokausi loppunut. Rekisteriotekin oli tietty sen vuoren povitaskussa minkä otin ennen lenkkiä pois. Sanoin posliineille et olis pitänyt ensi suunnitelman mukaan vaan vetää kunnon pohjat ja taksilla baariin mennen tullen, et saman verran siihen menee. Ne vaan nauroi ja sanos että totta puhut. No maistuu tää kalja nytkin, mut jätetään se taksilla ajelu...

oho rodneyha pitkä sälli on  
tounge.gif
Joo nuorena on aamupuuro maistunut
033102bebe_1_prv.gif
..No ei kyllä ole noita nahkatakkeja ihan liika tarjolla jotka mahtuvat päälle kun on pitkä selkä/kädet ja kuitenkin kapea vyötärö...No löysin SPIDIN R-COURSEN jossa kuulema on 58 koossa sopivat selkä/hihat mun pituselle ja kuitenkin aika kaponen myös vyötäröstä..Eli tämmönen:<a href="http://cgi.ebay.com/Spidi-R-Course-Leather-Jacket-Blk-Wht-Euro-58_W0QQitemZ170213039306QQihZ007QQcategoryZ310Q
QssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Spidi R-Course</a>

nixweiss.gif
biggrin.gif
Olit sitten saanut pyörän rekkariin ?
biggrin.gif
Ainakin tossa Börssin sivulla oli 675 SE ja kuski ja joku jannu juttelemassa
smile_org.gif
Olin se jätkä joka käveli siitä ohi maailman kauneimman naisen kanssa puvun takki päällä ja musta/valko skedet jalassa
biggrin.gif
Jos nappasit mun silmät mukaan kun tippu siihen niin palauta kun kerkeät.
Jeps
biggrin.gif

Soitin kaverin potkimaan gummeja. Olisit tullu morjestamaan.

Sain ainoastaan koe-kilvet, kun katsastusmiehille ei ollu kuulemma faksattu todistus kelvannu. Maanantaiksi pitäisi tulla aito lappunen Ruotsista.
En tiedä onko tämä tätä lukihäiriötä vai mitä, mutta vaikka kuinka ohjekirjaa luen, niin en löydä siitä kohtaa missä sanotaan mitä nippulaa pitää missä kohtaa painaa, jotta saa 24h kellon ja kilometrit valittua
withstupid.gif

En tiedä onko tämä tätä lukihäiriötä vai mitä, mutta vaikka kuinka ohjekirjaa luen, niin en löydä siitä kohtaa missä sanotaan mitä nippulaa pitää missä kohtaa painaa, jotta saa 24h kellon ja kilometrit valittua
withstupid.gif
Luultavasti toimii sama kuin Street Triplessä, eli kaikki kolme nappia muutamaksi sekunniksi pohjaan.

Back