• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kehukaa kilpaa Daytona 675:ttä (07-09)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin, nyt on sitten kauppakirja räpylässä. Saa onnitella
smile_org.gif

Motomarketista hain tiettävästi suomen toiseksi ainoan jäljellä olevan(mutu)special editionin (h-d centerillä pitäisi olla kanssa yksi, muut lupailee joutavilla jotta pääsisivät maksavaan asiakkaaseen kiinni). Tai siis "hain" on vähän turhan vaffa sana, mutta kaupat tehtiin ja soittavat heti kun saavat paperit kuntoon, ilmeisesti akelle ei olla rekisteröity vielä ainuttakaan SE versiota, jolloin työtä on hitusen enemmän ja aikaa menee kans. Ensi tai seuraavalla viikolla pitäisi olla "tyttö" alla.

inlove.gif
Onneksi olkoon. Kelpais kyllä mullekkin
biggrin.gif

On se kyllä hieno
biggrin.gif
Onko tuossa SE:ssä muuta erikoista kuin tuo väritys ? Itseä miellyttäisi eniten tuo keltainen, sitä ei vaan enää uutena saa kuulemma
nixweiss.gif

Löytyykö noihin muuten minkälaisia vaihtopönttöjä ? Kiinnostaisi kokonaan eri mallinen, esim. kahdella ulostulolla tms.

On se kyllä hieno
biggrin.gif
Onko tuossa SE:ssä muuta erikoista kuin tuo väritys ? Itseä miellyttäisi eniten tuo keltainen, sitä ei vaan enää uutena saa kuulemma
nixweiss.gif

Löytyykö noihin muuten minkälaisia vaihtopönttöjä ? Kiinnostaisi kokonaan eri mallinen, esim. kahdella ulostulolla tms.
linkki

tossa noita poikkeavuuksia, eli vaan väritys erottaa. Arrown slipari asennetaan tonnin huollossa. Zardilla on melkoisen päheä ääninen putki ainakin. Juutuubista löytyy jotain.

No niin, nyt on sitten kauppakirja räpylässä. Saa onnitella
smile_org.gif

Motomarketista hain tiettävästi suomen toiseksi ainoan jäljellä olevan(mutu)special editionin (h-d centerillä pitäisi olla kanssa yksi, muut lupailee joutavilla jotta pääsisivät maksavaan asiakkaaseen kiinni). Tai siis "hain" on vähän turhan vaffa sana, mutta kaupat tehtiin ja soittavat heti kun saavat paperit kuntoon, ilmeisesti akelle ei olla rekisteröity vielä ainuttakaan SE versiota, jolloin työtä on hitusen enemmän ja aikaa menee kans. Ensi tai seuraavalla viikolla pitäisi olla "tyttö" alla.

inlove.gif
Onnittelut täältäkin!
062802jumpie_prv.gif
Itsekin olen kuolannut tuota se-mallia, mutta kun ei millään raaskisi nykyisestä luopua!
nixweiss.gif
biggrin.gif

Tosiaan pieni miitinki olisi kyllä paikallaan, kunhan kelit vaan vähän paranevat.........
062802moto_prv.gif
..............

Täälä on ja tuliterän sinisen daytonan omistaja
062802jumpie_prv.gif
buttrock.gif

Prkl ku ei oo vaan korttia vielä kun oon tällanen aloittelija vasta
lookaround_orig.gif
No toivottavasti n. kuukauden päästä...
Mut täytyy sanoa et kun ekan kerran näin daytonan kuvan nii olin aivan myyty
inlove.gif

Eipä sitte tullu edes oikein harkittuakaan muuta...

Perse vieköön, toihan on melkoisen paljon pienempi kuin vastaavat kilpailijansa, alkoi mun silmissä muistuttaa kevaria kenties jo liikaa
omg.gif
Se vaimenninratkaisu lisää tuota fiilistä.Nyt kun oli vähän vertailupohjaa lähettyvillä. On tämä vaikeaa, aina ilmaantuu jotain. Ensi viikolla olis Kawa ZX-10R:n tarkistus vielä. Se vaan kun se on kawa... ja japsi...
confused_orig.gif

Kauppakirja kädessä Daytona 675 SE malli
062802jumpie_prv.gif
ja kauppiaan tiedon mukaan(Motobox,Kotka)niin viiminen Suomessa...En ota kantaa..2-3viikkoa ja pyörä pitäisi olla luovutus kunnossa kun on jo suomessa en vain muista missä liikkeessä..Ajo asento tuntui ihan mukavalta vaikka pituutta on 192cm...Ei muuta kun odotellaan ratsua
062802moto_prv.gif

edit:Onkos kukaan kuullut hyvää/huonoa tai onko siintä Triumphin kuvastossa olevassa tarvike sliparista mitään hyötyä äänen/tehon suhteen kun sitä Arrowia ei saanut kuin koko tiaanisena reiluun 1700€ hintaan niin otin sen tarvike mallin kuulemma avarampi kuin vakio..No onhan siinä se hyvä puoli että saavat samantien laitettua softan sille putkelle ennen luovutusta niin on kaikki valmiina..

On tullut tuota kuolattua uudelleen ja uudelleen. Pitänee taas joku päivä pyörähtää live-kuvaa katselemassa.

Kertokaas nyt olenko pahasti metsässä jos tuota ajattelee niin sanotusti "arkiajoon" ? Koko pyörä henkii sellaista race-henkeä niin miten tuollainen normi ruuhkassa köröttely tms. ei niin idyllinen homma toimii ? Ja miten tälläinen soveltuu ekaksi pyöräksi ? Kokemusta on vain piikeistä ja parista 600 kuutioisesta CBR:stä (yhteensä n.4h verran
biggrin.gif
)

En ole vielä törmännyt kyykkyyn jonka takapaikkaa joku olisi kehunut niin sinänsä ihan suhteellista tuota "takapenkin mukavuus" Saahan sitä sitten paranneltua tappeja laskemalla ja kokeilemallahan tuokin selviää.

Tota SE:tä en ole livenä nähnyt (normi mustan kylläkin). Itse tosin haluaisin ehdottomasti tuollaisen "keltaisen" vaikka jälleenmyyntiarvo olisikin vähän heikompi
biggrin.gif

Kertokaas nyt olenko pahasti metsässä jos tuota ajattelee niin sanotusti "arkiajoon" ? Koko pyörä henkii sellaista race-henkeä niin miten tuollainen normi ruuhkassa köröttely tms. ei niin idyllinen homma toimii ?
Toimii se arkiajossakin. Mun kilsoista ehkä ~50% tulee työmatkoista pk-seudulla. Daytonan kytkin on on aika kevytkäyttöinen ja "ottaa pehmeästi", joten hidasajo ja liikennevaloissa seisominen on mukavampaa kuin esim. italian kyykyillä.

En ole vielä törmännyt kyykkyyn jonka takapaikkaa joku olisi kehunut niin sinänsä ihan suhteellista tuota "takapenkin mukavuus" Saahan sitä sitten paranneltua tappeja laskemalla ja kokeilemallahan tuokin selviää.
Tuo on sekä suhteellisesti että absoluuttisesti yksi huonoimmista matkustajan paikoista mitä voi olla. Pieni, lämmin ja tosi korkealla. Tappien laskeminen ei sitä muuksi muuta.

062802jumpie_prv.gif
ja kauppiaan tiedon mukaan(Motobox,Kotka)niin viiminen Suomessa...En ota kantaa..2-3viikkoa ja pyörä pitäisi olla luovutus kunnossa kun on jo suomessa en vain muista missä liikkeessä..Ajo asento tuntui ihan mukavalta vaikka pituutta on 192cm...Ei muuta kun odotellaan ratsua
062802moto_prv.gif
Onneksi olkoon..
tänään kävin itse kiroamassa AKEn toimintaa motomarketissa, mopo maksettu paperit kunnossa ja AKE vaan ei viitsi syöttää mallia kantaan
mad.gif
mad.gif
mad.gif

oiskohan toi sun ostama sitten ollut se H-D centerin? Muita ei tietääkseni suomessa olekkaan..eikä kait tulekkaan, kun vissiin on tehtaaltakin slut.

062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
Onneksi olkoon..
tänään kävin itse kiroamassa AKEn toimintaa motomarketissa, mopo maksettu paperit kunnossa ja AKE vaan ei viitsi syöttää mallia kantaan  
mad.gif
mad.gif
mad.gif

oiskohan toi sun ostama sitten ollut se H-D centerin? Muita ei tietääkseni suomessa olekkaan..eikä kait tulekkaan, kun vissiin on tehtaaltakin slut.
Kiitokset kiitokset..Juu tämä on hyvinkin se H-D centerissä ollut pyörä..Montas näitä nyt sitten oikein suomessa on 2kpl vai enemmän??No luulis ainakin jälleenmyyntiarvo olevan vähän parempi kuin perus mallissa ,jos kerran on niin vähän näit SE malleja..Motoboxissa ja moto-seinäjoella on joku maahantuojan Triumph kampanja niin sain tehdas takuun 2+2 vuotta...Mitens sulla??Onhan siinä tietysti omat huonokin puolet merkkihuollot ,ei voi laittaa mitä tahansa putkea(näin ainakin minulle ilmoitettiin)tiedö sitten kuinka veden pitävä tuo lause on..No joka tapauksessa otin sen TOR sliparin ja kyllä siintä ainakin hyvät mökät lähtee...

sound clip1

sound clip2

Arrown racing slipari tulee tonnin huollon yhteydessä itelle. Joo tosiaan, en tiiä onko noita spessuja tuon enempää..kivaa kun ei ole mikään tusina cebari
tounge.gif

Takuun kestosta en ole varma onko motomarketilla jotain lisätakuu käytäntöä, mutta luultavasti jos jotakin vikaa tulee, niin kaippa se tulee jo parin ekan vuoden aikana(?)
Paljon jouduit pulittamaan tuosta sliparista, laitetaanko liikkessä?

Arrown racing slipari tulee tonnin huollon yhteydessä itelle. Joo tosiaan, en tiiä onko noita spessuja tuon enempää..kivaa kun ei ole mikään tusina cebari
tounge.gif

Takuun kestosta en ole varma onko motomarketilla jotain lisätakuu käytäntöä, mutta luultavasti jos jotakin vikaa tulee, niin kaippa se tulee jo parin ekan vuoden aikana(?)
Paljon jouduit pulittamaan tuosta sliparista, laitetaanko liikkessä?
oisko se ollut 330€ sisältäen asennuksen liikkeessä ja sen race ohjelman mikä on tolle putkelle tehty..Ulkomaalaisilla foorumeilla kovasti ovat kehuneet/tykänneet juuri tuosta TOR sliparista ja siintä race ohjelma yhdistelmästä..Hyvä ,ettei SE malleja ole enempää ja toivottavasti ei kauhiasti enään tuliskaan..Triumphin tehtaalla oli SE mallin kohdalla OUT OF STOCK ja UNKNOWN AVAILABILITY...Sinistä ja Punaista oli hyvin tarjolla..

062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
Onneksi olkoon..
mad.gif
mad.gif
mad.gif

Kiitokset kiitokset..Juu tämä on hyvinkin se H-D centerissä ollut pyörä..Montas näitä nyt sitten oikein suomessa on 2kpl vai enemmän??No luulis ainakin jälleenmyyntiarvo olevan vähän parempi kuin perus mallissa ,jos kerran on niin vähän näit SE malleja..Motoboxissa ja moto-seinäjoella on joku maahantuojan Triumph kampanja niin sain tehdas takuun 2+2 vuotta...Mitens sulla??Onhan siinä tietysti omat huonokin puolet merkkihuollot ,ei voi laittaa mitä tahansa putkea(näin ainakin minulle ilmoitettiin)tiedö sitten kuinka veden pitävä tuo lause on..No joka tapauksessa otin sen TOR sliparin ja kyllä siintä ainakin hyvät mökät lähtee...

sound clip1

sound clip2
No voi suatana sentään...
Mie kävin H-D centerissä istuksimas sen SE:n päällä
mad.gif
Motoboxis sanottii mulle et sitä ei saa enään joten tartuin siihen niitten 2+2 takuuseen ja ostin sinisen
mad.gif

062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
Onneksi olkoon..
mad.gif
mad.gif
mad.gif

sound clip1

sound clip2
mad.gif
Motoboxis sanottii mulle et sitä ei saa enään joten tartuin siihen niitten 2+2 takuuseen ja ostin sinisen
mad.gif
Oliko se sininen joka oli siellä liikkeessä jo valmiina??Jos oli niin olemme sitten molemmat istuskelleet toistemme pyörien päällä
033102beer_1_prv.gif
..Minä kyselin ja Sahala itse soitti ilmeisesti sinne H-D Centeriin ja sanoi ,että se olisi periaatteessa vapaa joten sanoin ,että ei ole enää ja tilasin sen..Onnea Ssinisestä pyörästä joka tapauksessa..

062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
Onneksi olkoon..
mad.gif
mad.gif
mad.gif

sound clip1

sound clip2
mad.gif
mad.gif
Oliko se sininen joka oli siellä liikkeessä jo valmiina??Jos oli niin olemme sitten molemmat istuskelleet toistemme pyörien päällä
033102beer_1_prv.gif
..Minä kyselin ja Sahala itse soitti ilmeisesti sinne H-D Centeriin ja sanoi ,että se olisi periaatteessa vapaa joten sanoin ,että ei ole enää ja tilasin sen..Onnea Ssinisestä pyörästä joka tapauksessa..
Joo on se
062802jumpie_prv.gif
Piti sitte ottaa se mikä olis heti saatavilla, vaikka mul ei oo ees korttiakaan viel
withstupid.gif
biggrin.gif
Mut ei muuta ku
033102beer_1_prv.gif
meijän upeiden mopojen kunniaksi...

062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
Onneksi olkoon..
mad.gif
mad.gif
mad.gif

sound clip1

sound clip2
mad.gif
mad.gif
033102beer_1_prv.gif
Joo on se
062802jumpie_prv.gif
Piti sitte ottaa se mikä olis heti saatavilla, vaikka mul ei oo ees korttiakaan viel
withstupid.gif
biggrin.gif
Mut ei muuta ku
033102beer_1_prv.gif
 meijän upeiden mopojen kunniaksi...
JEP JEP onnea onnea
033102beer_1_prv.gif

Back