katteita, vilkkuja, valoja ym löytyy mun tallista. p.0405963944, Turkuolisko kellää myydä vasemman puolen peiliä?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katteita, vilkkuja, valoja ym löytyy mun tallista. p.0405963944, Turkuolisko kellää myydä vasemman puolen peiliä?![]()
Aprillipäivä on huhtikuussa.Elikkäs mulle kävi niin että pyörä kaatui kylelleen pihalla, nostin pystyyn jonka jälkeen lähdin ajamaan, kerkesin yhden mutkan kääntyä ku pyörä itsestään päätti lähteä täysiä eteenpäin, kaasua ei itse siis tarvinut vääntää, ja pusikkoon mentiin jotain suunnilleen vähä yli 100, varvas murtu, ei käyny sen pahemmin onneksi. Pyörä meni ihan lunastuskuntoon, korjausarvio oli 12 000e, nyt on jo uus samanlainen alla kuitenkinIhmettelen vaan että mitähän siinä on tapahtunut kun itsestää pyörä lähti kiihtymään, kaasuvaijerin tarkistivat motormanilla, mutta siitä ei mitään löytynyt.![]()
totta joka sana, uskoo ken haluaaAprillipäivä on huhtikuussa.Elikkäs mulle kävi niin että pyörä kaatui kylelleen pihalla, nostin pystyyn jonka jälkeen lähdin ajamaan, kerkesin yhden mutkan kääntyä ku pyörä itsestään päätti lähteä täysiä eteenpäin, kaasua ei itse siis tarvinut vääntää, ja pusikkoon mentiin jotain suunnilleen vähä yli 100, varvas murtu, ei käyny sen pahemmin onneksi. Pyörä meni ihan lunastuskuntoon, korjausarvio oli 12 000e, nyt on jo uus samanlainen alla kuitenkinIhmettelen vaan että mitähän siinä on tapahtunut kun itsestää pyörä lähti kiihtymään, kaasuvaijerin tarkistivat motormanilla, mutta siitä ei mitään löytynyt.![]()
Jos se kaatu kaasukahvan puolelle??? niin aivan hyvin on voinut tangonpääpaino ruveta ahistamaan kaasukahvaa...totta joka sana, uskoo ken haluaaAprillipäivä on huhtikuussa.Elikkäs mulle kävi niin että pyörä kaatui kylelleen pihalla, nostin pystyyn jonka jälkeen lähdin ajamaan, kerkesin yhden mutkan kääntyä ku pyörä itsestään päätti lähteä täysiä eteenpäin, kaasua ei itse siis tarvinut vääntää, ja pusikkoon mentiin jotain suunnilleen vähä yli 100, varvas murtu, ei käyny sen pahemmin onneksi. Pyörä meni ihan lunastuskuntoon, korjausarvio oli 12 000e, nyt on jo uus samanlainen alla kuitenkinIhmettelen vaan että mitähän siinä on tapahtunut kun itsestää pyörä lähti kiihtymään, kaasuvaijerin tarkistivat motormanilla, mutta siitä ei mitään löytynyt.![]()
ei kaatunu kaasukahvan puolelle ku vasemmalle kyljelle.. Pyörässä palo aikasemmin moottorinohjausyksikön vikavalo, joka sitten kuitenkin sammui itsestään, ehkäpä sitä ois pitäny sillon käyttää huollossa, en tiiä mutta kuitenkin sen jälkeen kun se kaatu vasemmalle kylelle ja lähin ajaa nii ite ei tarvinu kaasua vääntää ja pyörä kiihty täyttä vauhtia.Jos se kaatu kaasukahvan puolelle??? niin aivan hyvin on voinut tangonpääpaino ruveta ahistamaan kaasukahvaa...totta joka sana, uskoo ken haluaaAprillipäivä on huhtikuussa.Elikkäs mulle kävi niin että pyörä kaatui kylelleen pihalla, nostin pystyyn jonka jälkeen lähdin ajamaan, kerkesin yhden mutkan kääntyä ku pyörä itsestään päätti lähteä täysiä eteenpäin, kaasua ei itse siis tarvinut vääntää, ja pusikkoon mentiin jotain suunnilleen vähä yli 100, varvas murtu, ei käyny sen pahemmin onneksi. Pyörä meni ihan lunastuskuntoon, korjausarvio oli 12 000e, nyt on jo uus samanlainen alla kuitenkinIhmettelen vaan että mitähän siinä on tapahtunut kun itsestää pyörä lähti kiihtymään, kaasuvaijerin tarkistivat motormanilla, mutta siitä ei mitään löytynyt.![]()
vaarallisia juttuja joita ei kuuluis tapahtua. Ite panikoin niin pahasti että en tajunnu painaa hätäkatkasinta tai kytkintä pohjaan, ja 90 asteen mutka tuli ihan hetkessä ja vauhdilla pusikkoon, hyvä tuuri kävi ku selvisin nii vähälläKaverilla Aprilian RSV1000R pyörässä jäi kaasuläppä jumiin läppärungossa, kun oli löystynyt ja o-rengas välistä jumitti sen auki. Meinas ajaa kaverinsa hanuriin ja seuraavasta mutkasta oli kuulemma hyvin hyökännyt. Onneks sai vauhdin tapettua ilman vahinkoa.
Onko tää sun?Elikkäs mulle kävi niin että pyörä kaatui kylelleen pihalla, nostin pystyyn jonka jälkeen lähdin ajamaan, kerkesin yhden mutkan kääntyä ku pyörä itsestään päätti lähteä täysiä eteenpäin, kaasua ei itse siis tarvinut vääntää, ja pusikkoon mentiin jotain suunnilleen vähä yli 100, varvas murtu, ei käyny sen pahemmin onneksi. Pyörä meni ihan lunastuskuntoon, korjausarvio oli 12 000e, nyt on jo uus samanlainen alla kuitenkinIhmettelen vaan että mitähän siinä on tapahtunut kun itsestää pyörä lähti kiihtymään, kaasuvaijerin tarkistivat motormanilla, mutta siitä ei mitään löytynyt.![]()
juuri tämä..Onko tää sun?Elikkäs mulle kävi niin että pyörä kaatui kylelleen pihalla, nostin pystyyn jonka jälkeen lähdin ajamaan, kerkesin yhden mutkan kääntyä ku pyörä itsestään päätti lähteä täysiä eteenpäin, kaasua ei itse siis tarvinut vääntää, ja pusikkoon mentiin jotain suunnilleen vähä yli 100, varvas murtu, ei käyny sen pahemmin onneksi. Pyörä meni ihan lunastuskuntoon, korjausarvio oli 12 000e, nyt on jo uus samanlainen alla kuitenkinIhmettelen vaan että mitähän siinä on tapahtunut kun itsestää pyörä lähti kiihtymään, kaasuvaijerin tarkistivat motormanilla, mutta siitä ei mitään löytynyt.![]()
http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=126794&lang=fi
Pikaisen googlettelun perusteella täällä . En kyllä tarkastunut, mitä se pdf piti sisällään, kun ei ole mopo-daytonaaLainaan pikkasen tätä topikkia.... eli mistä löytyisi huoltomanuaali ko. pyörälle? Owners manualin löysin jo. Etuputkien öljymääräkin on hakusessa, vajaa neljä desiä tuli ulos, vaan tarkka lukema ois kiva.
Ai, mikäs vika Vantaan BikeTeamissa on? HD-center joo aika piohjanoteerausEi mee taaskaa kehuihi mut jos asutte helsingissä älkää ostako triumphia... tältä alueelta ette löydä yhtään osaavaa jälleenmyyjää jos jokin osa hajoo ja haluutte viedä takuuhuoltoon... lähin mesta turussa.. seuraava pyörä on suzuki saatna![]()
Ajo-ominaisuuksiltaan loistopyörä mutta kiva ku 3 kaudesta oon ajanu yhteensä 6kk.... että terve![]()
Vituttaa![]()
Nii joo jos asutte jollai muulla paikkakunnalla, että ette joudu käyttää helsingin jälleenmyyjää ni triumph daytonaa parempaa 600 ei oo![]()
+ täällä on varmaa 20% kalliimpaa
hyvä tietää et vantaallaki on tollaneAi, mikäs vika Vantaan BikeTeamissa on? HD-center joo aika piohjanoteerausEi mee taaskaa kehuihi mut jos asutte helsingissä älkää ostako triumphia... tältä alueelta ette löydä yhtään osaavaa jälleenmyyjää jos jokin osa hajoo ja haluutte viedä takuuhuoltoon... lähin mesta turussa.. seuraava pyörä on suzuki saatna![]()
Ajo-ominaisuuksiltaan loistopyörä mutta kiva ku 3 kaudesta oon ajanu yhteensä 6kk.... että terve![]()
Vituttaa![]()
Nii joo jos asutte jollai muulla paikkakunnalla, että ette joudu käyttää helsingin jälleenmyyjää ni triumph daytonaa parempaa 600 ei oo![]()
+ täällä on varmaa 20% kalliimpaa