• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kehukaa kilpaa Daytona 675:ttä (07-09)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Daytona 675 SE '09:

triumph-daytona-se.jpg

Heti morkataan, kun saaristolaiset ovat oppineet alumiinia anodisoimaan. Nuo osat voi maalata tai käsitellä uudestaan melko pienin kustannuksin. Sitä paitsi, pyörä on aina kaunis, jos se on nopea. Tosin Daytona on nopea vain radalla.

Vakuuttakaa mut 675 hyvyydestä sillä mä olen harkitsemassa ostamista. Se on todennäköisesti tän vuoden mallia ja käyttö on100% rata ajoa. Pieni kuume iskemässä sillä yamaha kauppa meni mönkään.

Vakuuttakaa mut 675 hyvyydestä sillä mä olen harkitsemassa ostamista. Se on todennäköisesti tän vuoden mallia ja käyttö on100% rata ajoa.
Pieni kuume iskemässä sillä yamaha kauppa meni mönkään.
Käy kioskin kautta hakemassa mikä tahansa lehti; niistä löytyy 675-hypetystä aika reilusti
tounge.gif

Enpä ole tuollaisella laitteella päässyt niin paljon ajamaan, että osaisin itse muuta kehua kuin että nyt voi ketteryyttä alkaa vertaamaan jo 250 ratapyöriin.

Mitenkäs tämä on nyt sitten pojilla kestänyt?? Katsellut tuossa tommosta 06 mallista, eikös se ole samallaisena pysynyt 06-08?
Minkähintasta vara-osaa verrattuna japseihin ja onko toimitusajat kohtuullisia? Toinen vaihtoehto olis tommonen 08 gixxer..

Fast Bikes lehden uusimmassa numerossa Sportbike of the Year 3. sija.
2:n oli R1 ja ykköspaikan vei CBR 1000RR.

Kuvaus meni suunnilleen tälleen:
"Jos 1000:n tuntuu liian isolta, tai hinta liian kalliilta on Daytona täydellinen pyörä sinulle."

+kaikki paitsi...
-...värivalikoima.

Onkos täällä kukaan ehtinyt suorittaa vertailua -06...-08 ja -09 mallien välillä? Miten paljon nuo uudistukset ovat pyörää muuttaneet (parantaneet)?

Kyllä ainakin TT600:sen tehtaan kuristussarja rajoittaa nimenomaan kahvan liikkeen. "Sarja" on metallin palanen, joka tulee muistaakseni yhdellä ruuvilla kiinni ruiskurungon kylkeen.

Varmaan se sitten rajottaa sitä kaasukahvaa tässä daytonassakin, kiitti vastauksista
tounge.gif
viikko vielä oottelua että pääsee
062802moto_prv.gif
uudella pyörällä..

Back