• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun on pakko peruuttaa tulo tältä päivältä. Aikakapeikko iski silmille, enkä pääse irtoamaan millään siiville..

Re: KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

Ovessa on lappu että suljettu 3.4. Ideoita?

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Ei pysty. Olin muuttamassa Turussa. Keli ei oikein vielä houkuta mopoilemaan ja pakulla on päivän kiintiö täys. :p

Onko vapun päivänä kessalla miittiä vai onko tarkotus letkailla.. ite ainaki tyttären kans cruisaamassa.. kohde vaa toistaseks avoin:jpstyle:

Mä voisin päättää oman letkan Kessalle (Katotaan kuinka moni lähtee mukaan?). Mutta vähän aikasemmin kuin 19. Olisko 17-17.30?

Letkaillaan varmaan, jos säät sallii. Alotus senverta "aikasin" että pitäs keretä kessalle illaks ne jotka jaksaa vielä tulla.

Go-Za sanoi:
Mä voisin päättää oman letkan Kessalle (Katotaan kuinka moni lähtee mukaan?). Mutta vähän aikasemmin kuin 19. Olisko 17-17.30?

Miks aikaisemmin?

Kyllä sitä täytyy lähteä käymään kahvilla. :thumbup:

Joskohan toi IF:n omat sivut toimis, ja sais laitettua pyörän liikenteeseen :dunno: Keli ainakin suosii, jahka lämmöt vähän nousee.

Re: KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

Huomenna kahvittelee :)

!HOX! Huomatkaa, että mökämittaus siirtyi viikolla eteenpäin.

Back