ei näköjään jää ainakaan siitä kiinni...minun motivaatiolla vaikutetaan lopputulokseen eniten.
asennetta tuntuu olevan enemmän kuin uskomattomat määrät!
Paranemisia! Kyllä sut vielä pyörän päällä nähdään!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei näköjään jää ainakaan siitä kiinni...minun motivaatiolla vaikutetaan lopputulokseen eniten.
No, kaveri tarjoaa henkistä tukea, ilmeisesti omiin kokemuksiinsa liittyen. Kai. Hienoa, kun yhteisö toimii muutenkin kuin pelkkänä tekniikka- tai p*skanheittofoorumina! Varmasti ei ole kevyt kokemus viperille ja hienoa, jos joku haluaa auttaa!Öööh... menipä korkealta yli... Noh, eipä minun tarvinne tuota tajutakaan![]()
Hieno homma että kunto kohenee, kyllä se siitä. Kivussakin on se hyvä puoli että se kertoo paikkojen olevan tallella.Nyt alkaa tuntua siltä, että alan olla taas entisissä voimissaan ja jaksaa taas vaikka kirjoitella tänne. Eipä tässä pyörätuolissa yksikätisenä istuskellessa tuota valinnanvaraa paljoa ole, joten kiusataan sitten teitäJa jotenkinhan tässä täytyy aika saada kulumaan.. Kuuden viikon päästä kuulen ensimmäisen tuomion siitä miten hermot ovat käteeni asettuneet.![]()
![]()