• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käyttäjät online

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MattiR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eipä tuolla nähdäkseni ole suurempaa seksuaalista merkitystä, missä järjestyksessä käyttäjät näkyvät foorumilla.  
tounge.gif
Vai ollaanko siitäkin tekemässä joku älytön kilpailu, joita nykyään on joka h**vetin paikassa?  
biggrin.gif

No aiempia lausuntoja lukien toikin selviää....
Mutta se ei maailmaa muuta...kiinnostava asia tietää vain...

bowdown.gif
033102bebe_1_prv.gif
tounge.gif
wink.gif
biggrin.gif

sanoi:
baaa.gif
eli siis väärinkäsitysten summa....
tounge.gif
wink.gif

Mä kyllä tarkoitan tällä asiallani tota ORG-etusivuu ja sen Käyttäjät Onlinea......siis...
eek.gif

Miten siinä noi samat asiat toteutuu?
lookaround_orig.gif

Villi veikkaus,että moni muukin tarkoitti juuri tätä aloitussivun päivitystä...kai....ehkä...luulen....
nixweiss.gif
biggrin.gif
wink.gif

Etusivulla näkyy vasta käyttäjä onlinena kun on ensin käynyt foorumin puolella. Tämän jälkeen jos esim. käyttäjä surffailee muulla sivustolla, mutta ei käy foorumissa, mistä tuo lukee tuon tiedon niin käyttäjä tippuu pikkuhiljaa pois... siis foorumi on ainut paikka missä tuo refreshaus toimii. Muuten käyttäjä valuu alaspäin listassa.

Koettaisitte nyt päättää, et miten pitää liikahtaa....sillä mä haluan keulille........
tounge.gif

sanoi:
Foorumissa aktiivisia käyttäjiä yhteensä: 128.
Jäseniä 77, vieraita 48 & anonyymeja 3.

Lainaus etusivulta.
On kokenut pienen muodonmuutoksen - hyvä niin.
Mutta ei(kö) pääse enään tutkailemaan aktiivisten käyttäjien profiileja tuosta listasta ?

wink.gif

Foorumin puolelta pääsee...
Ja eiköhän toi JP tee tuollekkin asialle jotain, nyt kun se tuli huomattua
smile_org.gif

sanoi:
Lainaus etusivulta.
On kokenut pienen muodonmuutoksen - hyvä niin.
Mutta ei(kö) pääse enään tutkailemaan aktiivisten käyttäjien profiileja tuosta listasta ?

Hmmm... jouduin muuttamaan tuon kun ei SSI pohjaisena tahtonut enään kestää näitä kävijämääriä, joten nyt tulee suoraan kannasta, mutta eipä siinä edellisessäkään tainnut olla linkkiä käyttäjäprofiiliin... olivat kyllä linkin värillä, mutta eivät aktiivisia linkkejä.

Hmmm... jouduin muuttamaan tuon kun ei SSI pohjaisena tahtonut enään kestää näitä kävijämääriä, joten nyt tulee suoraan kannasta, mutta eipä siinä edellisessäkään tainnut olla linkkiä käyttäjäprofiiliin... olivat kyllä linkin värillä, mutta eivät aktiivisia linkkejä.
Kyllä ne mun mielestä oli aikaisemmin linkkeinä - juuri päivänä eräänä nimittäin testailin tuota
smile_org.gif

Mulla on muuten valmis php tohon etusivulle jos halutaan korvata "uusimmat viestit"-kohtakin kantahaulla. Esimerkki nähtävissä http://www.mr-dj.org - tuossa saa näkymään viimeisimmän kirjoitetun viestin kirjoittajan eikä pelkästään topicin aloittajaa
smile_org.gif

Nojoo, taas ehkä offtopiccia...

sanoi:
.....mutta eipä siinä edellisessäkään tainnut olla linkkiä käyttäjäprofiiliin... olivat kyllä linkin värillä, mutta eivät aktiivisia linkkejä.
Kyyyllä nuo linkkeinä toimivat ennen ja niistä oli mukava aina urkkia noita profiileja.
Utelias ja kiinnostunut kun olen..  
cool.gif

No, lähes yhtä kätevästi ne löytyy just tuolta foorumin lopusta, kuten MegaB:kin totesi.

wink.gif

sanoi:
Kyyyllä nuo linkkeinä toimivat ennen ja niistä oli mukava aina urkkia noita profiileja.

Ei pitäisi olla vaikea juttu tuota profiili juttua tuohon lisätä, joten katsotaanpa kun tuossa saa jostain muutaman minuutin ylimääräistä aikaa....

Back