Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukaisin ennen kommenttia lausunnot. Jos kirjautumisjärjestyksellä jollekin on merkitystä, asiahan on akvarelli.No aiempia lausuntoja lukien toikin selviää....
sanoi:eli siis väärinkäsitysten summa....![]()
![]()
![]()
Mä kyllä tarkoitan tällä asiallani tota ORG-etusivuu ja sen Käyttäjät Onlinea......siis...![]()
Miten siinä noi samat asiat toteutuu?![]()
Villi veikkaus,että moni muukin tarkoitti juuri tätä aloitussivun päivitystä...kai....ehkä...luulen....![]()
![]()
![]()
Ei toisessa sijassakaan valittamista oleKoettaisitte nyt päättää, et miten pitää liikahtaa....sillä mä haluan keulille........![]()
sanoi:23 käyttäjä(ä) tällä hetkellä foorumissa
11 vierasta, 12 Orggilaista ja 0 Anonyymi(ä) Jäsen(tä) [ Näytä koko lista ]
>Markku >Kawasaki ZL >r1150r >kasper >Riku >FarAway >MagnaMan >Eki >jenssode >hannuvirta >suzuki1 >Hude
sanoi:Foorumissa aktiivisia käyttäjiä yhteensä: 128.
Jäseniä 77, vieraita 48 & anonyymeja 3.
sanoi:Lainaus etusivulta.
On kokenut pienen muodonmuutoksen - hyvä niin.
Mutta ei(kö) pääse enään tutkailemaan aktiivisten käyttäjien profiileja tuosta listasta ?
Kyllä ne mun mielestä oli aikaisemmin linkkeinä - juuri päivänä eräänä nimittäin testailin tuotaHmmm... jouduin muuttamaan tuon kun ei SSI pohjaisena tahtonut enään kestää näitä kävijämääriä, joten nyt tulee suoraan kannasta, mutta eipä siinä edellisessäkään tainnut olla linkkiä käyttäjäprofiiliin... olivat kyllä linkin värillä, mutta eivät aktiivisia linkkejä.
Kyyyllä nuo linkkeinä toimivat ennen ja niistä oli mukava aina urkkia noita profiileja.sanoi:.....mutta eipä siinä edellisessäkään tainnut olla linkkiä käyttäjäprofiiliin... olivat kyllä linkin värillä, mutta eivät aktiivisia linkkejä.
sanoi:Kyyyllä nuo linkkeinä toimivat ennen ja niistä oli mukava aina urkkia noita profiileja.