• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käyttäjät online

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MattiR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kysymys:
Missä järjestyksessä käyttäjät on liststtu "Käyttäjät online" -listassa ?

Ei sillä, että sillä olisi jotain merkitystä. Kunhan lämpimikseni.
Kun porukkaa tulee ja menee, niin onko sillä muukin järjestys kuin umpimähkä?
nixweiss.gif

Itsekin joskus asiaa pohtineena oma veikkaus on, että käyttäjät on listattuna siinä järjestyksessä kun ovat sivuille sisään kirjautuneet?

Viisaammat valistakoot
smile_org.gif

käyttäjät ovat siinä järjestyksessä kun ovat viimeiseksi siirtyneet jollekkin sivulle... öh.. mites sen nyt selittäis ymmärrettävästi..
lookaround_orig.gif

eli jos unohdat koneen auki kahdeksi tunniksi putoat koko ajan listalla alaspäin, jos painat kerran refresh/päivitä nappulaa tai siirryt jollekkin orgin sivuista (pääsivu tai alasivut) pomppaat listan kärkeen..

ymmärsköhän tosta nyt kukaan mitään...?
biggrin.gif

Eli menee juuri näin kuten puuhis valistikin. Viimeksi liikahtanut on ensimmäisenä eli kun painat esim. refresh -näppäintä niin 99 prosenttisen varmuudella olet ensimmäisenä, jollei joku nyt satu juuri nanosekunnin murto-osalla olemaan vähän nopeampi
biggrin.gif

Tässä on itseasiassa vielä bugi.. tuo ei näytä kuin foorumissa käyneet kävijät. Esim. jos tulet sivustolle ja siirryt suoraan chattiin niin eipä listassa näy. Samoin voit olla chatissa esim. tunnin niin nimesi katoaa tuolta online käyttäjien seassta paitsi chatti listasta.

Eli menee juuri näin kuten puuhis valistikin. Viimeksi liikahtanut on ensimmäisenä eli kun painat esim. refresh -näppäintä niin 99 prosenttisen varmuudella olet ensimmäisenä, jollei joku nyt satu juuri nanosekunnin murto-osalla olemaan vähän nopeampi
biggrin.gif
Siis tarkoitat kai viimeisenä eli alimpana listalla. Näin ainakin mulla, oli pakko testaa...
thumbs-up.gif
lookaround_orig.gif

Hö - kokeilin vaikka kuinka ja kuitenkin lähes koko ajan
edellä oli about 13 ja takana 9 .
Ei ainakaan minulla mene ihan noin kuin esititte.
Vaan ei se mitään haitaa, mutta alkoi kiinnostamaan muuten vaan.
wink.gif

Siis lukee ainoastaan foorumista el refreshatkaa foorumin sivua. Pääsivun refreshaaminen ei auta.

Hö - kokeilin vaikka kuinka ja kuitenkin lähes koko ajan
edellä oli about 13 ja takana 9 .
Ei ainakaan minulla mene ihan noin kuin esititte.
Vaan ei se mitään haitaa, mutta alkoi kiinnostamaan muuten vaan.
wink.gif
Samma här, puolivälissä pysyn koko ajan.

Katsotaanpa onko tämän kirjoittamisellakaan mitään vaikutusta...

Eipä ollut. Luovutan.
shaun.gif

Taidan olla täydellinen Mr Nobody, kun mua ei näy listoilla ollenkaan, vaikka olen kirjautuneena.  
bawling.gif

Myöskään "online"-valoni ei pala ??  
nixweiss.gif

edit: Menin ulos ja palasin takaisin, niin heräsin henkiin. Ja vielä listan kärkeen!!  
062802jumpie_prv.gif

Ei Puuhis,en tarkoittanut että tiedän vastauksen..
tounge.gif
biggrin.gif

Vaan ei pelaa mulla ainakaan noin niinkuin 'väitätte'(JP,Puuhis)
Ei vaikka refreshais foorumissakin....taikka etusivulla....taikka missä hyvänsä....mutta...ei se mua haittaa...
tounge.gif
033102bebe_1_prv.gif
wink.gif

Ainoo asia tässä mikä kiinnostaa on toi MIKSI ei toími??

Juu, ei minunkaan kohdallani mene niinkuin pitäisi  
sad_orig.gif

Kirjaudun sisään -> päädyn listan puoliväliin suunnilleen. Toisinaan tosin saatan päätyä listan loppupuolellekin. Tai sitten alkupuolelle. Noh, joka tapauksessa, testasin asiaa tänään: kirjauduin -> listan puoliväliin. refreshaus pääsivulla tai foorumissa ei muuttanut sijoitustani. Kirjauduin ulos ja taas kohta takaisin sisään -> päädyin samojen nimien väliin, kuin mistä lähdinkin.  
nixweiss.gif

Ei sillä, että asialla oikeasti jotain väliä minullekaan olisi, kunhan kiinnostaa, kun asiaa kerran vatvotaan.  
smile_org.gif

Ja sä olit tuolla antamallani sivulla, jossa käyttäjät näkyvät

sanoi:
44 käyttäjä(ä) tällä hetkellä foorumissa
18 vierasta, 23 Orggilaista ja 3 Anonyymi(ä) Jäsen(tä)   [ Näytä koko lista ]
>Markku >Mikk@ >wekkuli >Mikko >Button >iama >mihail >patrika >tuittuli >900S.i.e >ookke >teveri >Prätkis >jrusama >Juu_pe >Julle >Papu >Sandels >separdi >peter pan >pastori >Rotten >Nfs  

Puhutaanko aidasta ja aidanseipäästä ?

Kuten huomaat oma nimeni on ensimmäisenä, kun juuri vaihdoin sivua...

Ja sä olit tuolla antamallani sivulla, jossa käyttäjät näkyvät

sanoi:
44 käyttäjä(ä) tällä hetkellä foorumissa
18 vierasta, 23 Orggilaista ja 3 Anonyymi(ä) Jäsen(tä)   [ Näytä koko lista ]
>Markku >Mikk@ >wekkuli >Mikko >Button >iama >mihail >patrika >tuittuli >900S.i.e >ookke >teveri >Prätkis >jrusama >Juu_pe >Julle >Papu >Sandels >separdi >peter pan >pastori >Rotten >Nfs  

Puhutaanko aidasta ja aidanseipäästä ?

Kuten huomaat oma nimeni on ensimmäisenä, kun juuri vaihdoin sivua...
Kiitos, Markku!
bowdown.gif

Minä puhuin aidasta. Olen koko ajan tarkistanut sen PÄÄSIVULTA joka toki on eri asia kuin FOORUMIN PÄÄSIVU.

withstupid.gif

baaa.gif
eli siis väärinkäsitysten summa....
tounge.gif
wink.gif

Mä kyllä tarkoitan tällä asiallani tota ORG-etusivuu ja sen Käyttäjät Onlinea......siis...
eek.gif

Miten siinä noi samat asiat toteutuu?
lookaround_orig.gif

Villi veikkaus,että moni muukin tarkoitti juuri tätä aloitussivun päivitystä...kai....ehkä...luulen....
nixweiss.gif
biggrin.gif
wink.gif

Back