Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no kerro sitten parempi versio.. toi on mun käsitys asiasta, mutta en nyt tiedä onko se sitten oikea versio..ööö,ei taida mennä ihan noin....![]()
![]()
Siis tarkoitat kai viimeisenä eli alimpana listalla. Näin ainakin mulla, oli pakko testaa...Eli menee juuri näin kuten puuhis valistikin. Viimeksi liikahtanut on ensimmäisenä eli kun painat esim. refresh -näppäintä niin 99 prosenttisen varmuudella olet ensimmäisenä, jollei joku nyt satu juuri nanosekunnin murto-osalla olemaan vähän nopeampi![]()
Samma här, puolivälissä pysyn koko ajan.Hö - kokeilin vaikka kuinka ja kuitenkin lähes koko ajan
edellä oli about 13 ja takana 9 .
Ei ainakaan minulla mene ihan noin kuin esititte.
Vaan ei se mitään haitaa, mutta alkoi kiinnostamaan muuten vaan.
![]()
No kun ei vain pelaa, ei minun eikä näemmä monen muunkaan kohdalla. Henk.koht. uskon olevani hyvinkin tyhmä mies, mutta en niin tyhmä, ettenkö tätä osaisi.Kyllä tuo pelaa niinkuin JP ja puuhis sanoivat...
sanoi:44 käyttäjä(ä) tällä hetkellä foorumissa
18 vierasta, 23 Orggilaista ja 3 Anonyymi(ä) Jäsen(tä) [ Näytä koko lista ]
>Markku >Mikk@ >wekkuli >Mikko >Button >iama >mihail >patrika >tuittuli >900S.i.e >ookke >teveri >Prätkis >jrusama >Juu_pe >Julle >Papu >Sandels >separdi >peter pan >pastori >Rotten >Nfs
Kiitos, Markku!Ja sä olit tuolla antamallani sivulla, jossa käyttäjät näkyvät
sanoi:44 käyttäjä(ä) tällä hetkellä foorumissa
18 vierasta, 23 Orggilaista ja 3 Anonyymi(ä) Jäsen(tä) [ Näytä koko lista ]
>Markku >Mikk@ >wekkuli >Mikko >Button >iama >mihail >patrika >tuittuli >900S.i.e >ookke >teveri >Prätkis >jrusama >Juu_pe >Julle >Papu >Sandels >separdi >peter pan >pastori >Rotten >Nfs
Puhutaanko aidasta ja aidanseipäästä ?
Kuten huomaat oma nimeni on ensimmäisenä, kun juuri vaihdoin sivua...