pyh sanoi:
1098 on varmaankin mun suosikki Ducateista… perhanan arvokkaita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pyh sanoi:
JMH sanoi:1098 on varmaankin mun suosikki Ducateista… perhanan arvokkaita![]()
B12 sanoi:Muistanko ihan väärin,mutta noita sai 5v sitten jotain 8000€. 1098 faitteri oli ehkä 10k€.
JMH sanoi:Vaikea uskoa ässän kohdalla (mutta voit olla silti oikeassa)
76239 sanoi:Laittaako ne kaikkiin pyöriin reikänauhaa kuvien tapaan koristeeksi vai tehtiinkö tässä arvio yhden romun perusteella ?
HiTec sanoi:No onhan noissa liikkeissä eroja!
speedheadshot sanoi:katso liitettä 25924
katso liitettä 25925
katso liitettä 25926
Nämä ranta-juopon käytetyt pyörät varsinkin todella houkuttelevia jo pelkästään visuaalisestiToki varmaan kylllä hyvin pidettyjä, en minä sillä.

HiTec sanoi:Henk.koht. sitä ollaan varmaan puskettu horsmaa tuossa vaiheessa jo jokunen tovi, vaikkakin kieltämättä niin polttoaineen kulutuksen pienentäminen kuin ihan jopa voimalinjan sähköistäminenkin kiehtoo omaa insinörtin mieltäni kummasti, ei niinkään ympäristö- taikka talous-mielessä, vaan enempi teknisenä ajatuksena![]()
Kötöstelijä sanoi:Joo, polttomoottori on hyötysuhteeltaan hyvinkin onneton, varaa on parantaa.
Tuohan on vähän kuin sähköautoissakin, pienempi kulutus mahdollistaa pienemmän ja sitä kautta myös kevyemmän energiavaraston mukana kuskaamisen. Jotain Hondan NC 700/750 sarjaakin saa niin man. kuin DCT-askisenakin jos sun tusinassa eri rungossa, kulutuksen pyöriessä siellä 3 litran kantturoissa ja näin sen pikkasen tankin on voinut sijoittaa penkin alle, jolloin se perinteinen tankin paikka on vapautunut kypärän kokoiseksi lukittavaksi tavaratilaksi. No siis ottamatta lainkaan kantaa pyörän muihin ominaisuuksiin, yleiseen mielenkiintoon tms. niin onhan tuo nyt teknisesti ihan hieno saavutusB12 sanoi:Onhan noista mahdollista saada aika taloudellisiakin. Viime kesän keskikulutus Bobberissa oli 3,7 litraa ja waimon wespassa 3,0 litraa. Toki ajokin enempi cruisailutyyppistä.