JMH sanoi:Jaa… 89 vai. Täs olis pari vuotta aikaa pyörittää jotain pienlentokoneputiikkia sitten, eikö?
Sitten itänaapuri romahtaa ja heinäsirkat tulee.
Noh...merkit on kyl ilmassa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Jaa… 89 vai. Täs olis pari vuotta aikaa pyörittää jotain pienlentokoneputiikkia sitten, eikö?
Sitten itänaapuri romahtaa ja heinäsirkat tulee.
Nitrous sanoi:Noh...merkit on kyl ilmassa...
greatLeo sanoi:Tarjoukseen tuli esim tinkimisvaiheessa vielä kuljetukselle erillismaksu, vaikka sitä ei ollut aiemmin mainittu kuljetuksen yhteydessä.
greatLeo sanoi:Tämän Ducatin tarina (ja matka) jatkuu.
Miten tämä nyt sitten liittyy kyseiseen Hyperiin? No vaikka siten että päivä Hussen myynnin jälkeen ostin sen pois. Messujen aikainen rahoitustarjous oli vielä voimassa, ja pienen väännön jälkeen päästiin RJ/JRJ:n myyjän kanssa kauppoihin. En voi pahemmin suositella heitä, aika nihkeää oli kaupanteko. Tarjoukseen tuli esim tinkimisvaiheessa vielä kuljetukselle erillismaksu, vaikka sitä ei ollut aiemmin mainittu kuljetuksen yhteydessä. Väittivät muuten itse maksaneensa Hyperistä 14k, ja myyjä jopa hieman loukkaantui kun epäilin väitteen todenmukaisuutta.
Laskin että näillä kevätjuhlaliikkeillä voitin ehkä vajaan tonnin lopullisissa kaupoissa, joten mielestäni vaivannäkö palkittiin kohtuullisesti. Toki jouduin ottamaan myös kalliimman pyörän kalliimmalla pätkällä, mutta juuri tällaisen 950 Hyperin olen halunnut jo niiden 4 vuoden takaisesta julkaisusta asti. Ja sehän on lopulta pääasia!
![]()
Ettei ole sama kuin nettiautossa, että "myyty" mutta kuitenkin tosiasiassa poistettu myynnistä. Olen muutaman kuukauden etsinyt harrastepeliä ja suosikkeja on ollut listalla kymmeniä. Myytyjen suhde on ollut näistä noin 1/3 Tosin voihan ne poistetutkin olla myytyjäPaikkeri sanoi:Sekin sanoi että on alkanut selvästi vilkastumaan kauppa, ja sellainen vaikutelma on tullut kun olen seurannut tietynmallisia mopoja netistä. Yksi kerrallaan ovat kadonneet myynnistä.

Vklnuppi sanoi:Hieno pyörä ja mielestäni oli järkihintaan myynnissä. Itsekin tuota mietin useamman kerran ja viimeksi juurikin tuon rahoitustarjouksen kohdalla. Totesin kuitenkin itselleni politiikkaa noudattaen että "Nyt ei ole oikea aika lähteä mopokaupoille"
Selvisikö sinulle miksi siitä oli poistettu tankin katteiden "Ducati" -tarrat ? Ainakin kuvien perusteella ne puuttuivat mutten jaksanut vaivautua kysymään asiasta sen tarkemmin. Luulin että ne ovat aina lakan alla, mutta onko noissa sitten eri (?)
greatLeo sanoi:Toivottavasti on hieno pyörä, koskaan en ole moisella ajanut mutta paperilla pitäisi olla omaan makuun nappivalinta.
Itsekin ihmettelin tarrojen puuttumista, pyörän edellisestä yksityisen tekemästä ilmoituksesta kyllä näkyy selvästi että ne puuttuvat. Liekö sitten revitty pois kun kaikki eivät niistä tykkää tai jopa tilattu ilman alunperinkin. Voi toki olla että katteita olisi vaihdettu syystä X, pitää tutkia tarkemmin. En usko että tuota olisi niin pahasti kolhittu että kyljet olisivat menneet vaihtoon mutta sittenpä sen näkee.
Noita Ducatin 1098 streetfightereita olen seurannut sillä silmällä ja pari vuotta sitten pyynnit olivat jossakin 10k€ tienoilla. Viime kesänä jo 11000-12000€. Tänä kesänä uutena ilmiönä nuo 12000€ pyörät ostaa autoliike ja laittaa hintaa 14000€. Nyt saattaa liikkeelle jäädä Musta Pekka käteen, sillä ne eivät ole enää jatkaneet jalkojaan tuolla hinnalla, joka ainakin minun mielestäni on jo reipas ylihinta. nähtäväksi jää, miten iso läjä autoliikkeille jää noita ylihintaisia pyöriä käteen.

pyh sanoi:Pakko jatkaa samalla teemalla, lainaus RJ:n toisesta ilmoituksesta:
"Täydellinen Öhlin aluta, Termingnonin kokoputkito + boki, luitokytkin"

pyh sanoi: