Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No just noi, IHA PERSEEST, ainakin mulle.Käyttääkö kukaan näistä jotain:
http://www.beatman.fi/products.php?g1=f6dc8d&g2=8eee72
Kiinnostaisi tilata mutta epäilyttää tuo tappi noissa "paremmissa" malleissa.
Olis se hyvä kun ei tarttis repiä noita Eareja joka stopilla pois päästä.
Tein Euroopan turneen "halpis-kypärä" päässä, autobaanalla oli melkoinen melu ja humina, mutta ko. Kossin plugit kiinni navigaattoriin ja olo oli kuta kuinkin siedettävää.Mulla nykyään korvissa Kossin korvatulpan malliset kuulokkeet,kuulokkeina ihan ykköset ja jos ei kuuntele musaa niin vaimentaa ihan sopivasti![]()
Kossit korvissa täälläkin, mutta silti laitoin etten käytä korvatulppia... mutta vaimentaahan ne, kypäräkin tosin on suht. hiljanenTein Euroopan turneen "halpis-kypärä" päässä, autobaanalla oli melkoinen melu ja humina, mutta ko. Kossin plugit kiinni navigaattoriin ja olo oli kuta kuinkin siedettävää.Mulla nykyään korvissa Kossin korvatulpan malliset kuulokkeet,kuulokkeina ihan ykköset ja jos ei kuuntele musaa niin vaimentaa ihan sopivasti![]()
Niin se mieli vaan muuttuu muutamassa viikossa... Tein päivän reissun: puolessa välissä kun oli vielä n. 300km jäljellä, tuli vaihdettua kossit 3M:n tulppiin - ja eron huomas heti. Tulpat olleet siitä lähtien ajossa.Kossit korvissa täälläkin, mutta silti laitoin etten käytä korvatulppia... mutta vaimentaahan ne, kypäräkin tosin on suht. hiljanen
Sama.Kaupungissa en,, maanteille lähdettäessä kyllä...