• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käytätkö korvatulppia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AriK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Käytätkö korvatulppia - Eli käytätkö korvatulppia ajaessasi

• En käytä

Ääniä: 1 50,0%
  • Käytän

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Ostin joku vuosi sitten musiikkiliikkeestä silikoni tulpat maksoi joku 20e, mutta meinasit että on ainakin sitten hyvät..
ja paskanmarjat, ei toiminut kypärällä eikä ilman.

Kaverilta saan keltaisia EAR:eita, toimii hyvin, enkä mä niitä jokakerta vaihda, kestää useamman ajokerran.

Mulla nykyään korvissa Kossin korvatulpan malliset kuulokkeet,kuulokkeina ihan ykköset ja jos ei kuuntele musaa niin vaimentaa ihan sopivasti
buttrock.gif

eipä ole tullut käytettyä kun on aina nuo ämpäri soittimen plugit korvissa kun ajelee...ja rokki soi.
cool.gif

Käytän, no jos ajan pari kilometriä niin en. Muuten aina. Hankin jo neljä vuotta sitten muotoon tehdyt ja enää ei pysty ajaan ilman. Ovat sen verran hyvät. Mieletäni earit painaa leukaluunkin pois paikoiltaan. Ovat mallia: http://www.finfonic.fi/Default.aspx?id=326345  
bowdown.gif

Edit: Vaimennus filtterin tilalle saa muuten korvamonitorin, voi näin ollen kuunnella myös tuota musiikkia ajaessa jos mieli tekee!!! Viikonloppuna 1000km,n testi tuli tehtyä, on ok!

Mulla nykyään korvissa Kossin korvatulpan malliset kuulokkeet,kuulokkeina ihan ykköset ja jos ei kuuntele musaa niin vaimentaa ihan sopivasti
buttrock.gif
Tein Euroopan turneen "halpis-kypärä" päässä, autobaanalla oli melkoinen melu ja humina, mutta ko. Kossin plugit kiinni navigaattoriin ja olo oli kuta kuinkin siedettävää.

buttrock.gif
Tein Euroopan turneen "halpis-kypärä" päässä, autobaanalla oli melkoinen melu ja humina, mutta ko. Kossin plugit kiinni navigaattoriin ja olo oli kuta kuinkin siedettävää.
Kossit korvissa täälläkin, mutta silti laitoin etten käytä korvatulppia... mutta vaimentaahan ne, kypäräkin tosin on suht. hiljanen

Kossit korvissa täälläkin, mutta silti laitoin etten käytä korvatulppia... mutta vaimentaahan ne, kypäräkin tosin on suht. hiljanen
Niin se mieli vaan muuttuu muutamassa viikossa... Tein päivän reissun: puolessa välissä kun oli vielä n. 300km jäljellä, tuli vaihdettua kossit 3M:n tulppiin - ja eron huomas heti. Tulpat olleet siitä lähtien ajossa.

Mutta mites nyt kuuntelis musaa ajossa??
nixweiss.gif

En käytä, sillä viikko sitten ostamani kypärä on riittävän hiljainen.
Vanhemman kypärän kanssa kyllä tuli silloin tällöin käytettyä.

Aina kun taskuista löytyy. Tulee tapa. Sitä en vaan ymmärrä, miksi ne tulpat, jotka pistän taskuun kahville mennessä eivät ole koskaan siellä, kun pitäisi lähteä uudelleen liikkeelle.
Repullinen pitää olla varatulppia mukana pidemmällä retkellä sano.

Käytän Sonyericssonin korvatulppamallisia kuulokkeita ja kuuntelen radiota tai mp3 musiikkia ajellessani. Pari kertaa on tullu puhuttua puhelimeen ajonaikana
biggrin.gif
sai tosin huutaa täysiä että vastapuoli kuuli edes jotain... taajama nopeuksissa puheluita voi kyllä hoitaa...

Käytän, jos muistan laittaa. Kaupungissa ei tule käytettyä koskaankaan, maantiellä useammin. Merkit vaihtelee. Earit pitää äänen loitolla parhaiten, mutta ne sattuvat korviin toisinaan. Ovat hyvin säseriä miten ne korviin sulloo.

Joskus olen käyttänyt earia, nyt en pitkään aikaan. Pitäisi varmaan, ei se kuulo ainakaan parane vanhemmiten.

Back