Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sielunhoitoahan tuo taitaa minulle ainakin olla. Saa kerran kuussa ajaa sen 7 metriä autotallin päästä päähän
No mun ajomatka ei oo kun 5 m, mutta mä teen sen aikas useinSielunhoitoahan tuo taitaa minulle ainakin olla. Saa kerran kuussa ajaa sen 7 metriä autotallin päästä päähän![]()
On vaimon mukaan kuulemma näkemisen arvoin virne naamalla kun on tuo toimenpide hoidettu![]()
Ajovarusteita en sentään noilla reissuilla päälleni ole laittanut![]()
On se ihme miten o-renkaat kuivuu kun ne niitä ympäröivä neste poistetaan. Jos ne siitä syystä kuivuu niin niissä on jotain vikaa. Vanhemmiten o-rengas menettää kimmoisuutensa ja alkaa painua lyttyyn ja vuotaa, oli ne polttoaineeseen upotettu tai ei. Jos kaasarissa on 'töpeskää' niin polttoaineen kuivuessa epäpuhtaudet kiteytyvät milloin minnekkin aiheuttaen mahdollista tihkumista käyttöönotettaessa.Lieneeköhän tuo(kaan) se autuaaksi tekevä "neuvo" josKaasarikoneen kaasarit tyhjix syksyllä niin ei tule 'homehtumisongelmia'.
vähänkin tuota ajattelee,niin eikö tuosta tyhjennyksestä
ole vaan haittaa,lähinnä O-renkaan kuivumisen muodossa.
En tiedä minkälaisia kaasareita muissa vehkeissä on, mutta omissa niitä o-renkaita ei kyllä oikein montaa löydy. Tyhjäkäynti-ilmaruuvin o-rengas ja neulaventtiilin rungon o-rengas. Kaasuttimen pohjan tiiviste on kuminen. Elikkä koko kaasutinpaketissa (4 kpl) on yhteensä 8 o-rengasta, joista 4 kpl on polttoaineen kanssa kosketuksissa normaali käytössä.
Kyllä ne vuodot käyttöön otettaessa taitaa johtua vain kaasuttimien huoltamattomuudesta.. Mutta kuten jo aiemmin mainittu, jokainen tehköön omille vehkeilleen mitä huvittaa..
Mun on tyydyttävä vajaaseen kahteen metriin...mutta hymy siitäkin jo irtoaaNo mun ajomatka ei oo kun 5 m, mutta mä teen sen aikas useinSielunhoitoahan tuo taitaa minulle ainakin olla. Saa kerran kuussa ajaa sen 7 metriä autotallin päästä päähän![]()
On vaimon mukaan kuulemma näkemisen arvoin virne naamalla kun on tuo toimenpide hoidettu![]()
![]()
Joku vanha läski kiinni talveksi ja kumin polttoaMun on tyydyttävä vajaaseen kahteen metriin...mutta hymy siitäkin jo irtoaaNo mun ajomatka ei oo kun 5 m, mutta mä teen sen aikas useinSielunhoitoahan tuo taitaa minulle ainakin olla. Saa kerran kuussa ajaa sen 7 metriä autotallin päästä päähän![]()
Ei muuta kuin ensi kerralla mittaamaan kiihtyvyyttä 0-2 metriin![]()
![]()
Miksei, mutta tarviiko mun koko talveksi itseni mopoon kiinnittää?Joku vanha läski kiinni talveksi ja kumin polttoa![]()
Miksei, mutta tarviiko mun koko talveksi itseni mopoon kiinnittää?Joku vanha läski kiinni talveksi ja kumin polttoa![]()
![]()
Aina polton ajaksi vaan. Siitä se ylimääräinen häviää pikku hiljaaMiksei, mutta tarviiko mun koko talveksi itseni mopoon kiinnittää?Joku vanha läski kiinni talveksi ja kumin polttoa![]()
![]()
jaas.. kyllähän se vain niin on, että kumi kovettuu ja haurastuu vanhetessaan. Viimeinen naula arkunkanteen on se, että vanha kumi pistetään seisomaan vaikkapa talveksiOn se ihme miten o-renkaat kuivuu kun ne niitä ympäröivä neste poistetaan. Jos ne siitä syystä kuivuu niin niissä on jotain vikaa. Vanhemmiten o-rengas menettää kimmoisuutensa ja alkaa painua lyttyyn ja vuotaa, oli ne polttoaineeseen upotettu tai ei. Jos kaasarissa on 'töpeskää' niin polttoaineen kuivuessa epäpuhtaudet kiteytyvät milloin minnekkin aiheuttaen mahdollista tihkumista käyttöönotettaessa.Lieneeköhän tuo(kaan) se autuaaksi tekevä "neuvo" josKaasarikoneen kaasarit tyhjix syksyllä niin ei tule 'homehtumisongelmia'.
vähänkin tuota ajattelee,niin eikö tuosta tyhjennyksestä
ole vaan haittaa,lähinnä O-renkaan kuivumisen muodossa.
En tiedä minkälaisia kaasareita muissa vehkeissä on, mutta omissa niitä o-renkaita ei kyllä oikein montaa löydy. Tyhjäkäynti-ilmaruuvin o-rengas ja neulaventtiilin rungon o-rengas. Kaasuttimen pohjan tiiviste on kuminen. Elikkä koko kaasutinpaketissa (4 kpl) on yhteensä 8 o-rengasta, joista 4 kpl on polttoaineen kanssa kosketuksissa normaali käytössä.
Kyllä ne vuodot käyttöön otettaessa taitaa johtua vain kaasuttimien huoltamattomuudesta.. Mutta kuten jo aiemmin mainittu, jokainen tehköön omille vehkeilleen mitä huvittaa..
Juuri näin. Viime talvena vanha kumi paloi iloisesti ja usein, myös bensat "pysyi" tuoreenaHihii. Parkkihallissa on hyvä ollaSiellä voi ajaa ihan ympyrääkin!![]()
Lyhyeksi se kävi viimetalvena mullakin kiihdyttely, vaikka tein sitä pari kertaa talven aikana duunissa, halli kun ei oo kun .n 40 m pitkä.Mopoa tuli viimetalvena käytettyä aika säännöllisesti kun ohi käveli, käyntiin ja antoi käydä lämpimäksi.Tänätalvena mopo kotitallissa joten ei kiihdytellä.mul onki ehk 10cm tuota kiihdyttelymatkaa, ei voi edes kytkintä kokonaan päästää vapaaksi tuolla matkalla![]()