V.N sanoi:
Olen myynyt 4 suht tuoretta pyörää nettimoton kautta,kaikki on menny alle kahdessaviikossa. Polkuhintaan ei oo tarvinnu myydä. Olen ottanu kohtuu hyvät kuvat ja laittanu mahollisimman tarkasti pyörän specsit ilmotukseen. Ja ite mitä olen noita mopoja ostanu niin kyllä tolla ilmotuksen ulkoasulla on merkitystä,ainakin mulle.
Samaa mieltä, merkitystä on. Ihan karmeita ilmotuksia välillä, suttusia kuvia likasesta pyörästä eikä mitään kuvausta, tai joku kombo näiden väliltä. Itselle tulee sellasia katsoessa sellanen olo, et varmaan pidettykin sen mukaan, millanen ilmotus on, vaikka oliskin sopivasti ajettu hintaan nähden.
Itse myin juuri tonnisen nakun. Oli myynnissä melkein 3kk. Ensin mietin, haluanko vaihtaa, mutta testasin kysyntää laittaen hinnan yläkanttiin. Ei tullut kyselyitä - tietenkään

Sitten tiputin suht hyvin hintaa, ja kyselyitä alkoi tulla. Tiputin taas (oltiin hinnassa, jossa omat pois), kyselyt lisääntyivät, mutta ne olivat pelkkiä vaihtotarjouksia. Viimeinen pudotus (kun jo halusin eroon vanhasta) hintaan, jossa ostohintaan nähden hävisin arviolta sen verran kuin olin kilsoja kerryttänyt (+slipari ja kahvat). Edelleen kyselyt lisääntyivät, ja lopulta tosiostajan kysyessä tinkasin vähän, jotta päästiin tiukkaan hintaan. Hymyssä suin otin rahat vastaan ja nyt mietin, mitä seuraavaksi.
Tässäkin huomasin, ettei kannata yrittää saada edes itse asennettujen peruspalikoiden hintaa tulevalta omistajalta... Kun ymmärtää, että näihin vaan hukkuu rahaa, ja laittaa hinnan kohdalleen, kaupaksi pitäisi kyllä mennä