• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käykö forumin motoristit salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inc^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Käykö forumin motoristit salilla? -

• Useamman kerran viikossa

Ääniä: 0 0,0%
  • Pari kertaa viikossa

• Sillointällöin

• Omilla punteilla/reeneillä/lenkeillä, käymättä salilla

Ääniä: 1 100,0%
  • Lenkkeily riittää.

• En ollenkaan

• Ääniä yhteensä
    1
mä tiedän ainakin yhden jonka pitäisi käydä salilla kun se meni ostaa niin painavan pyörän...

tämä "yksi" tietää ketä tarkoitan.
wink.gif

Itse käyn salilla ja tatamilla mutta ihan liian paljon enemmän jääkaapilla joten lenkille pitäis mennä jotta mahtuis edes jonkinlainen puku päälle.

Vihaan myös saleja. Ne ei oo kivoja paikkoja ja on kalliita. Siinä kaksi syytä jättää menemättä. Tosin, tarve käydä salilla olisi SUURI. Pitää tehdä töitä ettei jää aikaa saleilulle
biggrin.gif

No en käy!

Se punttien nostelu vasta on liikettä ilman päämäärää! Ja liike ilman päämäärää on turhaa...
Paitsi jos ajelee mopolla ilman päämäärää, siinä kyllä on järkeä...
tounge.gif

Kovin on salilla käynnit tipahtaneet, viime talven neljästä kerrasta viikossa nykyiseen yhteen-kahteen. Selityksenä on tatamilla vierailu nelisen kertaa viikossa, ja lenkilläkin on joskus mukava käydä
smile_org.gif

n. 3krt/vko punttitreeniä + lenkkiä pari kertaa vko

Mulla oli myös muinoin suuri inho saleja kohtaan.. kun olin ruipelo, enkä tiennyt yhtään mitä siellä salilla olisi pitänyt tehdä. Vasta kun perehtyi teoriaan ja oivalsi hyödyt niin siitä on tullut osa elämäntapaa ja samalla meni ruokavaliot uusiksi. Eipä ole ollut selkävaivojakaan enää.

Totta Mooses salilla pitää käydä. Olen käynytkin jo kohta parikymmentä vuotta, ihan omaksi ilokseni ja kunnokseni. Ittekseen kun käy, niin ei oo riippuvainen muiden aikatauluista, kenttävuoroista tai treeniajoista, ja saa stressit purettua. Salilla näkee aina tuttuja, jotka ovat tehneet samaa hommaa myös vuosikausia, eli on myös sosiaalista toimintaa. Moni luulee, että salilla kävijät ovat kaikki aivottomia broilereita, joille pääasia on vain lihaskasvun maksimointi, mutta kyllä suurin osa siellä pitää vain huolta omasta terveydestään, ja treenaa terveeltä pohjalta, ilman "mömmöjä". Ne kaikkein kunnianhimoisimmat "piikittäjät" putoo yleensä muutamassa vuodessa pois kun innostus loppuu kesken ja terveys alkaa reistaamaan. Oikotie ei kannata puntinnostossakaan.

Olen kyllä sitä mieltä, että voima pyörässä ei korvaa voimaa omassa kropassa. Toisen kun saa rahalla, mutta siihen jälkimmäiseen joutuu tekemään töitä vuosia. Eikä pidä unohtaa myöskään muuta liikuntaa, kuten lenkkeily, pyöräily, rullaluistelu, uinti jne. Hyvässä kunnossa prätkäilykin maistuu paremmalta.

Totta Mooses salilla pitää käydä. Olen käynytkin jo kohta parikymmentä vuotta, ihan omaksi ilokseni ja kunnokseni. Ittekseen kun käy, niin ei oo riippuvainen muiden aikatauluista, kenttävuoroista tai treeniajoista, ja saa stressit purettua. Salilla näkee aina tuttuja, jotka ovat tehneet samaa hommaa myös vuosikausia, eli on myös sosiaalista toimintaa. Moni luulee, että salilla kävijät ovat kaikki aivottomia broilereita, joille pääasia on vain lihaskasvun maksimointi, mutta kyllä suurin osa siellä pitää vain huolta omasta terveydestään, ja treenaa terveeltä pohjalta, ilman "mömmöjä". Ne kaikkein kunnianhimoisimmat "piikittäjät" putoo yleensä muutamassa vuodessa pois kun innostus loppuu kesken ja terveys alkaa reistaamaan. Oikotie ei kannata puntinnostossakaan.

Olen kyllä sitä mieltä, että voima pyörässä ei korvaa voimaa omassa kropassa. Toisen kun saa rahalla, mutta siihen jälkimmäiseen joutuu tekemään töitä vuosia. Eikä pidä unohtaa myöskään muuta liikuntaa, kuten lenkkeily, pyöräily, rullaluistelu, uinti jne. Hyvässä kunnossa prätkäilykin maistuu paremmalta.
Juuri näin  
062802jumpie_prv.gif
Eipä jäänyt mitään lisättävää  
buttrock.gif

Kyllä hermot menis jos ei kävis. Ja tuo maha pitäis saada mahtumaan nahkapukuun viimeistään maaliskuussa :-D :-D

n. 3-4 kertaa/viikko+uinti päälle tulee käytyä. Talvella lisäksi futista kerta viikossa, kesällä hiukan useammin.
Vaikka se salillakäynti hiukan maksaakin, niin ei tarvi sitten ostaa niitä uusia nahkapukuja niin usein kun mahtuu vanhaankin.
tounge.gif

Pysyy pyörän ja kuskin tehopaino/suhde kunnossa siinä samalla...
cool.gif

Puntilla 3 kertaa viikossa ja pelit päälle... Hitto ku elopaino on vain noussut pelottavan paljon ja se ei tiedä hyvää ensi kesän kiihdytyskilpaluihin
crazy.gif
No täytyy yrittää kompensoida sitä virittämällä mopoa  
wink.gif

Tavoitteena 3x/vko, mutta useimmiten jää 2x/vko ja tenttikautena 1x/vko...
lookaround_orig.gif

Pakkohan sitä on yrittää saada lisää voimaa näihin olemattomiin käsiin ja mielenterveyden, sekä muun kunnon vuoksi myöskin
tounge.gif
Kyllä huomasi ison eron, kun tossa viime vuoden lopulla pt teki ohjelman siihen mitä oli ennen itse siellä räpeltänyt... Nyt saa ohjelman läpi puolella ajalla entisestä, ei oo läheskään nii kipee kun aiemmin salireissujen jälkeen ja tuloksia tuntuu siinä, et painoja saa jatkuvasti lisättyä. Näin kai aluksi kun olemattomasta pääseen vähään...
wink.gif

Back