• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki ZZR1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo ei myönnetä ei!
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif

Tuohon tehtaanilmoittamaan tehoon, eikös se nyt ole jo kaikkien tiedossa, että tuosta ei kuitenkaan ole penkitetty ku muutama heponen enemmän, mitä bussista. Kst, vai kuka se niitä oli mittaillut viime kesänä? Siitähän oli oikein käyrätkin olemassa..
Se nyt on aivan sama mitä tehdas ilmottaa, kaiken maaliman ram-aireina ja muina, kun käytännössä se kuitenkaan ei mene niin, että sitä voimaa olis yli 200hp siellä.

Itse voisin tuollaista harkita, heti kun vaan mualimalta tulee tietoa esim. moottorin kestävyydestä, esim. vaikka sopivasti paineistettuna. Hyvänäköinen pyörä, ei siinä mitään.
omg.gif
Kyllähän zetori joka testissä sen n.10hv enemmän busaa on ottanut ja eikös se liki 10hv tullut siellä Viaberillakin missä kyseiset mopottimet olivat! Itse en ole nähnyt ainuttakaan testiä ulkomaan lehdissä joissa busa olisi kovempaa mennyt!

Joo ei myönnetä ei!
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif

Tuohon tehtaanilmoittamaan tehoon, eikös se nyt ole jo kaikkien tiedossa, että tuosta ei kuitenkaan ole penkitetty ku muutama heponen enemmän, mitä bussista. Kst, vai kuka se niitä oli mittaillut viime kesänä? Siitähän oli oikein käyrätkin olemassa..
Se nyt on aivan sama mitä tehdas ilmottaa, kaiken maaliman ram-aireina ja muina, kun käytännössä se kuitenkaan ei mene niin, että sitä voimaa olis yli 200hp siellä.

Itse voisin tuollaista harkita, heti kun vaan mualimalta tulee tietoa esim. moottorin kestävyydestä, esim. vaikka sopivasti paineistettuna. Hyvänäköinen pyörä, ei siinä mitään.
omg.gif
Kyllähän zetori joka testissä sen n.10hv enemmän busaa on ottanut ja eikös se liki 10hv tullut siellä Viaberillakin missä kyseiset mopottimet olivat! Itse en ole nähnyt ainuttakaan testiä ulkomaan lehdissä joissa busa olisi kovempaa mennyt!
No tuo 10hv sinnetänne on ainakin mulle aika vähän. Eli muutaman heposen enemmän puskee tsetoori renkaalta..
wink.gif
wink.gif

onhan monissa lehtien testeissä zx12r kawalle mitattu ihan vakioina niitä nopeimpia huippunopeuksia ja useamman kerran yli 300 kmh, mm. motorrad, bike, jossa eräässä numerossa vertailtiin bussia, xxää, k1200s ja 12r, siinä 12r oli vaikka rajoitettunakin kulkenut 303 kmh ja bussi 301 kmh. taisi olla jossain vuoden 2005 numerossa.

nykyään kaikkien japsipyörien pitäisi kulkea 299 max vakioina ja aika moni sportti jo siihen kykenee.
Ei nyt niin kauheen moni sportti pääse tonne 300 km/h kieppeille TODELLISTA NOPEUTTA , mittariin kylläkin
wink.gif
Hyvä että edes joku ymmärtää tämän!
smile_org.gif

kiloiset sportit ehkä hondaa lukuunottamatta kulkevat jo todellista sen 293- 299 ja mittari näyttää samaa 299. ainakin zx10r, gsxr1000, r1, mv agusta f4 (301kmh), näin yhtäkkiä heittämällä muistelen ja eikös uusi 1100 ducatikin jo mene jotakuinkin 290 plus vauhtia, sekä se kallis testosteronitrettiö ainakin 300 kulkisi.

tokkiisa ero todellisen ja mittarivauhdin välillä on itelle selviö. munkin kawa zx12r kulkee ainakin 330 kmh mittarivauhtia, tosin pidennetyillä välityksillä sekin näyttö on vähemmän virheellinen kuin vakiovälityksillä. sutiminen tulee siihen lisäksi. eli hyvin lähellä kolmea markkaa ollaan. 12r vm. 2000 oli eka ja vika rajoittamaton ja siis vakiona nopein vuosimalli näistä tusinakawoista, joka hyvissä olosuhteissa kykeni ylittämään maagisen 3...0...0... kmh

Ugh!

Kawasaki ZZR1400:sta olen kuullut paljon ylistystarinoita. Minkälaisia ajatuksia ja kokemuksia tämän foorumin käyttäjillä on?
cool.gif

Uusi ajokausi lähestyy, joten täytyypä aktivoitua uudelleen...

Yhteenvetoa 1. zetor-kesästä:

- 20500 nautittavaa kilometriä,
- ei mitään negatiivisia yllätyksiä,
- ei mitään vikoja.

Suorastaan tylsän hyvä myös matkustajan kanssa.
Uskoisin sen olevan luokassaan eniten myyty alkavana kautena.

062802moto_prv.gif
sport05.gif

Joo, en minäkään usko, että se olisi luokkansa myydyin, sillä Suomessa on hirveesti toyota corolla- ja hondamiehiä.
tounge.gif

Joo, en minäkään usko, että se olisi luokkansa myydyin, sillä Suomessa on hirveesti toyota corolla- ja hondamiehiä.
tounge.gif
Niin, joillekin luotettavuus sekä hinta/laatusuhde on tärkeä asia. Varsinkin jos rahaa on rajoitetusti. Ymmärrettävää...
Siis niille jolle tylsät arvot ja homogeenisyys on tärkää. Harmistuttavaa...
Elämän kylmiä tosiasioita, valitettavasti. Tärkeys ja järkevyys on kaksi eri asiaa.

Toisaalta myös jokainen arvostaa asioita hieman erilailla eikä siinä mitään pahaa ole. Toisille luotettavuus ei ole tylsyyttä
cool.gif

Minä en esimerkiksi ymmärrä nykyisten kilokyykkyjen ostamista normaaliin maantiekäyttöön. On äärettömän typerää ostaa "ratamopo" arkiliikenteeseen vaikka 2 kertaa kesässä kävisikin radalla. En silti harmittele asiaa vaan kukin valitsee omilla kriteereillä mopottimensa ja olkoon valintaansa tyytyväinen. Mitäpä se minua haittaa
smile_org.gif

Minua harmittaa yksisilmäisyys ja omaan napaan tuijottajat, jotka ilmeisesti vajavaisen aivokapasiteetin puutteessa kykenevät hyväksymään vain omat mieltymyksensä
033102ass_1_prv.gif

tounge.gif
Niin, joillekin luotettavuus sekä hinta/laatusuhde on tärkeä asia. Varsinkin jos rahaa on rajoitetusti. Ymmärrettävää...
Elämän kylmiä tosiasioita, valitettavasti. Tärkeys ja järkevyys on kaksi eri asiaa.

Toisaalta myös jokainen arvostaa asioita hieman erilailla eikä siinä mitään pahaa ole. Toisille luotettavuus ei ole tylsyyttä
cool.gif

Minä en esimerkiksi ymmärrä nykyisten kilokyykkyjen ostamista normaaliin maantiekäyttöön. On äärettömän typerää ostaa "ratamopo" arkiliikenteeseen vaikka 2 kertaa kesässä kävisikin radalla. En silti harmittele asiaa vaan kukin valitsee omilla kriteereillä mopottimensa ja olkoon valintaansa tyytyväinen. Mitäpä se minua haittaa
smile_org.gif

Minua harmittaa yksisilmäisyys ja omaan napaan tuijottajat, jotka ilmeisesti vajavaisen aivokapasiteetin puutteessa kykenevät hyväksymään vain omat mieltymyksensä
033102ass_1_prv.gif
Jos tätä mopoilua alkaa järkisyillä funtsii, niin parempi lopettaa koko touhu
omg.gif

tounge.gif

cool.gif

smile_org.gif

033102ass_1_prv.gif
Jos tätä mopoilua alkaa järkisyillä funtsii, niin marempi lopettaa koko touhu
omg.gif
No nyt ollaan taas tässä vaiheessa keskustelua... Hihihihi...

Näyttää olevan merkin kuin merkin edustajia, niin aina tullaan loppuvaiheessa hinta-laatusuhteisiin ja järkisyihin...
nixweiss.gif

Jos tätä mopoilua alkaa järkisyillä funtsii, niin parempi lopettaa koko touhu
omg.gif
Noinkin voi sanoa, mutta kuten varsin hyvin ymmärsit niin tarkoitin tätä joidenkin "motoristien" ääliömäisyyttä. Ja motorismin sisälläkin voi ajatella järkevästi tai vähemmän järkevästi, kukin omalla tavallaan. Eiks vaan?

Jostain kumman syystä osa kilokyykkykansasta tai sellaiseksi haluavista eivät voi sulattaa muunlaisia moottoripyöriä. No ehkä pienessä osassa hd-kansaa esiintyy myös samanlaisia kyklooppeja.

Back