• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki ZZR1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
itellä putkisto ja commanderi... tänään 203.2 hp ja 182 newtonii
bowdown.gif
mahti tehot
bowdown.gif

Olen seurannut mielenkiinnolla keskustelua ko. mopottimesta. Itse olen vain kylmätyypittänyt kavattimen, joten sivustaseuranneen kommentteja ja omia ajatuksia:
- selkeästi ylihintainen ominaisuuksiin ja kilpailijoihin nähden
- ulkonäkö ok
- kylmiltä tyypeiltä positiivinen mielikuva
- moottori pettymys, tehoton alakierroksilla
- ajo-ominaisuudet ilmeisesti hyvät

Itseasiassa ylläoleva on silkkaa faktaa
cool.gif

Kestävyys on arvoitus, kasavika... hmm...
Joo.
Yritin tuossa toisessa ketjussa tonkia käyttäjien kokemuksia sen alakierrosten heikkouden poistamisesta.
Vastauksina tuli runsaasti hyviä ehdotuksia. En vielä löytänyt kommentteja tehdyistä hommista ja ajovaikutelmista. Siis käytännöstä.

Kylmätyyppeja minäkin olen istuskellut. Reilun koeajon haluan.
Sitten tietäis miten heikko se mulle on. Kallishan se on verrattuna tuplaäksien hintoihin. ZX12R:n hinta oli likimain samalla tasolla silloin kun sitä vielä sai. Ovat eri tyyppisiä pyöriä.

Mees Magna ajamaan tuo ZZR 1400 ja kerro sit tässä miltä tuntui. Eli tarvitko siihen vaikkapa turpon.

Back