Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
5550 ekeä oli pyynti, ja sano että hinnasta voidaan aina neuvotella.Paljokos ZZRästä pyydetään? Millaisessa kunnossa? Huollettu?
Se vaikuttaa varsin mukavalta matka- ja yleispyörältä. Olen ajanut kumpaakin, ja ero cebariin on lähinnä makuasia ja käyttötarvekysymys. Cebarissa on hiukka erilainen ja tiukempi ajoasento ja jäykempi takapää. Zetori on hiukka tilavampi ja matalampi. Tuossa -95 -mallissa on jo se ram air -ilmaboksi, ja se vetää kohtuukivasti keskikierroksillakin, kunhan kaasarit on synkassa ja silleen.tollasta pyörää tarjottiin ku ei oikeen ollu honda cbr:iä tarjolla..minkälainen pyörä on ja tyyppiviat? paljonko kannattas maksaa ??![]()
![]()
Just, eli taas näitä 10 vuotta vanhoja pyöriä ja ajettu 35tkm, elikkäs 3500 kilsaa/kesä....5550 ekeä oli pyynti, ja sano että hinnasta voidaan aina neuvotella.Paljokos ZZRästä pyydetään? Millaisessa kunnossa? Huollettu?95 vuosimallia ja 35 000 ajettu... renkaat oli ihan kohtalaiset ja samoin ketjut ja rattaat.. siistin näköinen (ei kaajutun)![]()
![]()
Nooh, äläs nyt ala herneytymään ja mollaan muita jos oma mopotin ei mee kaupaksi talvella.Kyllä joo mä taidan olla maailman ainoa 70 000km ajetun 600cc myyjä. Pitää vissiin tehdä niinkun muut et ajaa vielä 50tkm ja myydä vasta sitten että saa enemmän vaihdossa. Yllättäten pyörät on aina sopivasti 20tkm-50tkm ajettu...No mutta ostaja päättää mitä ostaa ja onhan huoltokirjat yms. Eikä myyjä oo tyhmä jne... :dunno![]()
![]()
http://www.verkkotori.com/mporg/haku/tiedot.asp?IlmoitusID=5485
niin, joskus....kyllä kai nuo mittariluvut joskus paikkaansaki pitää![]()
Varaudu sitten venttiili remonttiin,se ei ole sitten halpaa,minäkin harkitsin kyseistä pyörää joskus... onneksi en ostanu,ostin silloin pikku cebarin vm-89,kaverilla oli tollanen kawa ja paljon joutu korjaamaan,siinä missä cebari vaan kulki ja kulki.... nykyään -93 cbr. harkitse nyt vielä vähän ettei sit ala myöhemmin vituttamaan ainainen remppa.... TÄMÄ EI SIT OLLU PROVO KAWA KUSKEILLE,KERRON VAAN MITÄ OLEN NÄHNYTtollasta pyörää tarjottiin ku ei oikeen ollu honda cbr:iä tarjolla..minkälainen pyörä on ja tyyppiviat? paljonko kannattas maksaa ??![]()
![]()
No tulihan se "venaremonttilegendakin" sieltä.Varaudu sitten venttiili remonttiin,se ei ole sitten halpaa,minäkin harkitsin kyseistä pyörää joskus... onneksi en ostanu,ostin silloin pikku cebarin vm-89,kaverilla oli tollanen kawa ja paljon joutu korjaamaan,siinä missä cebari vaan kulki ja kulki.... nykyään -93 cbr. harkitse nyt vielä vähän ettei sit ala myöhemmin vituttamaan ainainen remppa....
jos kaikkia juttuja on uskominen niin ei ole olemassakaan kawaa johon ei olis vähintään kolme kertaa tehty venttiiliremppaa yms. Kaikki varmaan tietää ton venttiililegendan niin ei välttämättä tarvis joka ikiseen kawa-aiheiseen juttuun tulla siitä nassuttaanVaraudu sitten venttiili remonttiin,se ei ole sitten halpaa,minäkin harkitsin kyseistä pyörää joskus... onneksi en ostanu,ostin silloin pikku cebarin vm-89,kaverilla oli tollanen kawa ja paljon joutu korjaamaan,siinä missä cebari vaan kulki ja kulki.... nykyään -93 cbr. harkitse nyt vielä vähän ettei sit ala myöhemmin vituttamaan ainainen remppa.... TÄMÄ EI SIT OLLU PROVO KAWA KUSKEILLE,KERRON VAAN MITÄ OLEN NÄHNYTtollasta pyörää tarjottiin ku ei oikeen ollu honda cbr:iä tarjolla..minkälainen pyörä on ja tyyppiviat? paljonko kannattas maksaa ??![]()
![]()
![]()
no joo...Varaudu sitten venttiili remonttiin,se ei ole sitten halpaa,minäkin harkitsin kyseistä pyörää joskus... onneksi en ostanu,ostin silloin pikku cebarin vm-89,kaverilla oli tollanen kawa ja paljon joutu korjaamaan,siinä missä cebari vaan kulki ja kulki.... nykyään -93 cbr. harkitse nyt vielä vähän ettei sit ala myöhemmin vituttamaan ainainen remppa.... TÄMÄ EI SIT OLLU PROVO KAWA KUSKEILLE,KERRON VAAN MITÄ OLEN NÄHNYTtollasta pyörää tarjottiin ku ei oikeen ollu honda cbr:iä tarjolla..minkälainen pyörä on ja tyyppiviat? paljonko kannattas maksaa ??![]()
![]()
![]()
JUKEPOKSI,jos olisit lukenu tarkemmin kirjoitin kerron vaan mitä olen NÄHNYT ei KUULLUT,juttuja kuulee vaikka mistä.... se kaverin kawa oli vm-92 olikohan sillon ajettu jotain 45 tkm kun osti ja 2 kesää sillä päästeli menee n.20 tkm,eikä murheetonta meno ollut....jos kaikkia juttuja on uskominen niin ei ole olemassakaan kawaa johon ei olis vähintään kolme kertaa tehty venttiiliremppaa yms. Kaikki varmaan tietää ton venttiililegendan niin ei välttämättä tarvis joka ikiseen kawa-aiheiseen juttuun tulla siitä nassuttaanVaraudu sitten venttiili remonttiin,se ei ole sitten halpaa,minäkin harkitsin kyseistä pyörää joskus... onneksi en ostanu,ostin silloin pikku cebarin vm-89,kaverilla oli tollanen kawa ja paljon joutu korjaamaan,siinä missä cebari vaan kulki ja kulki.... nykyään -93 cbr. harkitse nyt vielä vähän ettei sit ala myöhemmin vituttamaan ainainen remppa.... TÄMÄ EI SIT OLLU PROVO KAWA KUSKEILLE,KERRON VAAN MITÄ OLEN NÄHNYTtollasta pyörää tarjottiin ku ei oikeen ollu honda cbr:iä tarjolla..minkälainen pyörä on ja tyyppiviat? paljonko kannattas maksaa ??![]()
![]()
![]()
![]()
No jaa, tyypillinen venaremontti omaan ZX-10:iin kustansi n. 300 euroa, eli 8 imuventtiiliä+kannentiiviste. Ei tuo nyt mahdottoman kallista ole, jos vertaa harrastuksen kokonaiskustannuksiin...Varaudu sitten venttiili remonttiin,se ei ole sitten halpaa