Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen 172 cm ja hivenen on polvet koukussa, joten uskoisin sen soveltuvan lyhyemmällekkin. Kandee kävästä tyyppäämässä jälleenmyyjällä, sillä se asia selkee.Mitenkäs tuo vn 900 custom soveltuu lyhyelle(163cm)ajoasennon puolesta?
No onkos jollain ollut ongelmia mopottimen kanssa, näin ajojen kuumimpien hetkien jälkeen? Itsellä toiminut edelleen hyvin..Välillä tekee kyllä temput kun pitäisi paikoiltaan lähteä liikkeelle.meinaa sammuu aikast herkästi kaasua käännettäessä liikkeelle lähössä..varsinkin risteyksissä on välillä kylmähiki.. Onneksi on pysytty pystyssä..N.vuoden ollut käytössä, tosin ei vasta kuin n.8500 km mittarissa,perheen lisäyksen johdosta..viikonloppuna tuli ajettua 1600 km rautaperse ajo, hyvä kyseistä mopotinta oli ajella pitempääkin matkaa..Liekö eka ajo suomen maassa kyseisellä pyörällä??
Toista viestiä tässä näpytellään, kun tuli ostettua viime viikolla tälläinen uusi vn 900. tyytyväinen olen, mittarissa tosin 400km joten eipä muuta mieltä voi ko. laiteesta vielä ollakkaan. Ensiviikolla pitäisi tilailla laukkuja sissybar:a ja pleksi, merkistä/malleista ei vielä tietoo. Todennäkösesti jotain tarvike osaa kuitenkin, koska alkuperäis osat aika suolasen hintaisia...Mut palaan asiaan, kun päätökseni olen tehnyt lisä hilppeiden osalta.
Kuinkas tuo Givin pleksi toimii maantie nopeuksissa? Orggis pleksi teki aivan järjettömät turbulenssit jo 70 nopeuksissa... jouduin purkamaan pois. PS. Ebaysta löytyy kaikkea kivaa kromi osaa melkolailla. Tilaamani tavarat tuli alle viikossa kotiin (taala on edullinen maksu valuutta)Toista viestiä tässä näpytellään, kun tuli ostettua viime viikolla tälläinen uusi vn 900. tyytyväinen olen, mittarissa tosin 400km joten eipä muuta mieltä voi ko. laiteesta vielä ollakkaan. Ensiviikolla pitäisi tilailla laukkuja sissybar:a ja pleksi, merkistä/malleista ei vielä tietoo. Todennäkösesti jotain tarvike osaa kuitenkin, koska alkuperäis osat aika suolasen hintaisia...Mut palaan asiaan, kun päätökseni olen tehnyt lisä hilppeiden osalta.
Jep, tuli sitten tossa vaihdettua vaihtomopon vakiosilla/ostettua (+150€ rahaa) jo aikaisemmin lisähilppeet. Pleksiksi tuli givi A660 lievästi tummennettuna. Lisäksi sivulaukuiksi valitsin held merkkiset, ja sissybar/tavarateline highway hawk.
Luupaamania kuvia voi käydä ihmettelemässä (2 kuvaa vakiona ja 2 kuvaa varusteltuna.) täältä => http://kuvablogi.com/nayta/1250796/
Aika paljon on näkynyt 900 Väinöjä liikenteessä. No joo, ei siinä 900 mitään vikaa ole, mutta ei se herätä mussa oikein mitään viboja. Henkilökohtaisesti hankkisin mieluummin VN2000.Tänäänpä sellaisen näin, huoltoasemalla.
Hiukkasen aikaa siinä ympärill pyörin
Kelpais mullekin.
Siis suorat putket ja paremmin hengittävä ilmanputsari? Jos VN900 on vähänkään samanlainen kuin mun 1500 Mean Streak, niin sun pitää laittaa Power Commander ja käydä penkittämässä pyörä. Muuten pyörä käy liian laihalla.Onko muuten kellään tietoa 900vn putken modifionnista/vaihdosta vapaammin hengittäviin?
Entä pitääkö ruiskun syötölle tehdä jotain ettei mene laihalle seokset.?