sanoi:Kuinkas tuo Givin pleksi toimii maantie nopeuksissa? Orggis pleksi teki aivan järjettömät turbulenssit jo 70 nopeuksissa...
Saman toikin teki kun laitoin sen pleksin alaosan etvalon tasalle alhaalta ja N: 20 asteen kulmaan=> vaikutti sillai että, turbulenssit nosti kypärää ylös alas ärsyttävästi. Eiku säätämään, toin pleksin niin lähelle kuin mahdollista kuskia (gps:kin vielä piti jättää pikkasen tilaa pleksin taakse) ja kallistus kulma on arviolta 30 asteen luokkaa mitä tossa kuvissa on ja hyvin katosi oireet. Testasin vielä max. nopeudessakin ja katosi turbulenssit.
sanoi:Aika paljon on näkynyt 900 Väinöjä liikenteessä. No joo, ei siinä 900 mitään vikaa ole, mutta ei se herätä mussa oikein mitään viboja. Henkilökohtaisesti hankkisin mieluummin VN2000.
No nää on niitä ikuisia makuasia väittelyitä. Itekkin kuolasin kauan 1800 suitzan perään, mutta mieli muuttui kun pääsi koe ajamaan ko pyörää. (ei istunut oikein mun käteen sopivasti) Toista se oli kun istuin tän vn 900 satulaan, olin heti myytä miestä.
sanoi:Siis suorat putket ja paremmin hengittävä ilmanputsari? Jos VN900 on vähänkään samanlainen kuin mun 1500 Mean Streak, niin sun pitää laittaa Power Commander ja käydä penkittämässä pyörä. Muuten pyörä käy liian laihalla.
E: ei taida tota kawan omaa ruiskun ohjaus zsydeemiä saada säädettyä merkkiliikkeessä niin ettei, tarvisi muuta kuin poistaa sisukset vakio putkista.