Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olis hyvät neuvot tarpeen..
Eli, pyöräni on VN15 SE -89
suorilla putkilla: suuttimet on 135 ja 42 onko mielestänne riittävät? mitkä on vakiot?
Vika on tämä:
Starttaa hyvin.. tyhjäkäynti on ok.. kaasua vähitellen lisätessä kierrokset tipahtavat ja ikäänkuin rupeaisi tukehtumaan eli booaamaan..
jonkunaikaa sitten tätä vikaa ei ollut, vaan vika ilmeni vasta moottoritiellä yli 100km/h vauhdissa. Eli 80km/h pystyi ajamaan vaikka kuinka kauan ja pyörä toimi moitteettomasti sitten moottoritielle päästyäni noin 1-2minuuttia sai ajaa kunnes taas sama toiminta alkoi, ihan kuin bensa olisi loppunut ja pyörä hyytyi.
vähän aikaa tien sivussa ja uusi startti ja kuulosti että taka pytty ei ole pelissä enään ollenkaan.. koneen jäähdyttyä taas pyörä toimi ihan ok niin kauan kun suuntasi moottoritielle.
Nyt
-kaasarit purettu/putsattu ok
-Bensapumppu testattu ja toimii
-puolat mitattu ok
-tulpat vaihdettu ok tasainen kipinä.
-pytyistä katsottu paineet, molemmat antoi 9-10bar
-sähköistä uusi akku ostettu maa + muut johdot tarkistettu ok.
-sähköboxeja olen purkureilta kysellyt koska nehän ovat umpinaisia ja niistä ei mielestäni mitään pääse testaamaan, (ei ole löytynyt.)
Ei vaan olisi hirvesti kiinnostusta lähteä ostamaan "sokkona" sytkäboxia yms kun ei ole varmuutta mikä on rikki.
Harmittaa kun on niin kivat kelit ja kokoontumiseenkaan en ole uskaltanut ilmottautua ennen kun wäinö on kunnossa.
Jos joku fiksumpi osaisi neuvoa niin olisin hyvin kiitollinen![]()
Katoppa tuosta...Juu saa ilmaa... itse ajattelin tuota ensin myös kun katselin tuota tankin alta tulevaa letkua että jos se tuosta ei saa ilmaa tarpeeksi..
Tankki oli maalattu ja ilmareikä mennyt korkin alta tukkoon, porasin auki mutta ei vaikutusta.. olen myös koittanut ajaa tankki auki..
Onko se letku tankin alla ihan virallisestikkin vaan ilmanotto letku?
vai mikä?
Pitkät päällä koko ajan???Tuli taas ostettua tarpeellista tavaraa. Ajovalojen pitkät oli palanut H4:sta, kun ajan koko ajan pitkät päällä. Noo siitä sitten uutta hankkimaan läheiseen edulliseen autotarvikeliikkeeseen. Kaupat oli jo tehty yhdestä H4 lampusta a' 3€.
Myyjä sitten kysymään: Miksi vain yksi lamppu kun kohta menee kuitenkin se toinen?
Sanoin sen tulevan moottoripyörään.
AHAAAA, sitten meillä olisi tällainen MotoVision tärinää kestävä aivan hupputehokas lamppu.
Paljonko?
No 18€
No ei ole paha kun prätkään tulee, tuossa vielä 15€ lisää.
Niin, että ilman tätä mullistavaa MotoVisionin H4:sta ei ole mitään asiaa enää maantielle.
Pakko kyllä todeta: Kirkas se ainakin on.
Kovaa ajavat satasen rajoituksella ruuhkissa jos on kerran yli 130 todellista..Paljonkos vn800:ssa nopeusmittari valehtelee?
100km/h alueella joutuu ajamaan mittarin mukaan yli 120km/h jotta pysyy autojen mukana ruuhkassa. Eli näyttäis n.10km/h liian vähän näyttävän.
Mites muilla?
Kovaa ajavat satasen rajoitulla ruuhkissa jos on kerran yli 130 todellista..... Eli näyttäis n.10km/h liian vähän näyttävän.
Mun VN800:ssa mittari taisi näyttää siinä 8 km/h liikaa.