Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jammu on FZS 1000 ja niitä on ny kaks, ku nainenki hairahtu.Mikä malli Yamahasta Sekulla mahtaa olla nyt menossa? Joku matkapyöräkö?
Entä miten te hoidatte pyörien vakuutukset? Puhelinsoitollako ne vaihtuvat pyörästä toiseen?
Niinkuin Hesarin siirto mökille, kunhan muistaa torstaihin meneessä soittaa niin tulee viikonlopun möksälle ja homma ohan oikeasti toimii.
ei ole kauhean harvinainen enään ...Ostin tammikuussa ko. pelin. Olen tosi tyytyväinen siihen mutta olen hiukan etsinyt ja kaivannut toisia VN800 omistajia vaihtamaan kommentteja ja tietämystä pyörästä,
-huonolla menestyksellä. Kokeillaan nyt tätäkin foorumia.
Eli kaikki VN-kuskit mukaan sankoin joukoin keskusteluun!
Olen teettänyt homman kaksi kertaa:Kertokaas mitä olette maksaneet venttiilien säädöstä?
niin tietää vähän suuntaa....
Kyllä se on yhtä harvinainen kuin ennenkin mutta on onnistuttu saamaan kavereita muutaman kerran tapaamisiin ja täytyy sanoa,että Vulcan porukka ei olekaan yhtään pöllömpää sakkia, kaikki on ollut oikein mukavia ja iloisia tapaamisia, pelkästään miellyttäviä muistoja on näistä jäänyt. Kiitos tästä kuuluu tietenkin kaikille mukana olleille.ei ole kauhean harvinainen enään ...Ostin tammikuussa ko. pelin. Olen tosi tyytyväinen siihen mutta olen hiukan etsinyt ja kaivannut toisia VN800 omistajia vaihtamaan kommentteja ja tietämystä pyörästä,
-huonolla menestyksellä. Kokeillaan nyt tätäkin foorumia.
Eli kaikki VN-kuskit mukaan sankoin joukoin keskusteluun!![]()
Katso linkki:Onkos kellään jäänyt ylimääräisiä jalkatappien siirtosarjaa hyllyyn lojumaan, josta raskisi korvausta vastaan luopua?
No johan nyt on kumma..........Kävin tänään avaamassa kauden 2008. Neljäs kausi lähti käyntiin saman pyörän kanssa. Talven projekti ohjaustangon ympärillä todetaan näin hyvin onnistuneeksi. Nyt on Väinössä munaa. Kaiken kruunaaa vielä Kuryakyn Iso grip kahvat terästettynä throttle bossilla.
Jesh, ketjutkin nöyrtyivät riittävästi huoltokäsittelyssä, eivät nyi enää. Kärpäset, olen valmis.
http://www.metura-motors.fi/Vinkkejä missä ois "asiantunteva" + OSAAVA Kawasakin huolto täällä eteläsuomessapäin? (tietty edullinen hintatasokaan ei pahitteeksi)![]()