Itsellä on kanssa -88 iso väinö. Putket paukkuu kun jarruttaa moottorilla. Paukkuminen väheni hieman kun vaihdoin putken tiivisteet muttaa räiskii silti (HD miehen sanoin: Lout Noise Saif Lifes ).
. Mites noi kaasarit synkataan? Voiko toimenpiteen tehdä itse vai meneekö suosiolla suoraan pajalle? Aircut off venttiilistä en ole kuulutkaan missäs sellainen piileskelee? Öljyä kuluu kanssa sellainen "normaali" 0,5L / 1000km.
on helppo synkata itse jos on vaan mittarit,kaasarien päällä
on letkun paikat johon mittarit kiinitetään,jos ei ennen kaasareita räpelletty niissä on alunperin letku paikallaan joka menee molempien kaasarien välissä (ovat siis yhteydessä toisiinsa)poistin tuon systeemin aikoinaan (turhana) jätin vaan letkun nysät,jotka tulppasin sopivalla ruuvilla.
nuo aircut kalvot löytyy kaasuttimien kyljistä,kuten tuolla jo mainittiin,löytyy "harakiri osana" esim. Stormilta,mitä tulee tuohon
öljynkulutukseen,minä pääsin siitä "vaivasta" aikoinaan kun
hoonautin ja rengastin väinön,mutta täytyy mainita että senkin jälkeen kyllä saa öljyä menemään ja antaa väinölle reilumman matkaa "happea" eli menee nopeus tuonne luvattomille puolelle
pidemmäki aikaa,silloin rupeaa taas öljy maistumaan.
olen ennenkin tarjonnut jos joltain puuttu syylärin kehys niin
minulta löytyis sellanen,saa noutaa omakustannus hintaan
(ilmainen) jäi mulle aikoinaan kun vaihdoin väinön pois,ainiin
sitten löytyis vielä etujarrulevy,epäilin että meni vääräksi
eräässä paniikki jarrutuksessa,mutta jälkeenpäin huomasin että
tais olla sittenkin levy suora,joten tuon saa kanssa sitä tarvitseva ja samaan hintaan kun tuon kehyksenkin.
sitten täytyy käyttää tilaisuus hyväksi,ei kellään teistä
ison väinön omistajista ole meikäläisen vanhaa käytössä
NX-67? olis rekkari jätin tuon viimeisen numeron pois ettei
loukkaa kenenkään identiteettiä,kiinostain vaan onko pelittänyt sen jälkeen kun minä siitä luovuin.