Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko tarkistanut, että pakoputkisto on ehjä ja liitokset eivät falskaa? Erityisesti pakosarjan laipat vuotavat herkästi päästäen raitista ilmaa pakopiippuun. Tämä lisäilma sytyttää palamattoman seoksen aiheuttaen pauketta.Iso väinö paukuttaa putkessa moottorilla jarruttaessa.Olen synkannu kaasarit+vaihtanut aircut off venttiilin sekä littanut tiukat alipaine letkut.Missä vika?Miten modifioidaan männät öljyn kulutuksen vähentämiseksi.
Oletko tarkistanut, että pakoputkisto on ehjä ja liitokset eivät falskaa? Erityisesti pakosarjan laipat vuotavat herkästi päästäen raitista ilmaa pakopiippuun. Tämä lisäilma sytyttää palamattoman seoksen aiheuttaen pauketta.Iso väinö paukuttaa putkessa moottorilla jarruttaessa.Olen synkannu kaasarit+vaihtanut aircut off venttiilin sekä littanut tiukat alipaine letkut.Missä vika?Miten modifioidaan männät öljyn kulutuksen vähentämiseksi.
on helppo synkata itse jos on vaan mittarit,kaasarien päälläItsellä on kanssa -88 iso väinö. Putket paukkuu kun jarruttaa moottorilla. Paukkuminen väheni hieman kun vaihdoin putken tiivisteet muttaa räiskii silti (HD miehen sanoin: Lout Noise Saif Lifes ).. Mites noi kaasarit synkataan? Voiko toimenpiteen tehdä itse vai meneekö suosiolla suoraan pajalle? Aircut off venttiilistä en ole kuulutkaan missäs sellainen piileskelee? Öljyä kuluu kanssa sellainen "normaali" 0,5L / 1000km.![]()
pistin sulle "privaa"Kiitos vinkeistä JariJii.
Mulle itseasiassa kelpaisi se etujarrulevy (nykyinen sen verran kiero että etujarrulla hankala jarrutella kovissa vauhdeissa) ja vielä kehyskin (löytyy nykyisestä muutama pikku lommo). Voin niistä kaffirahat vielä maksaakkin. Mistä tavarat voisi noutaa? Ise majailen Espoossa.
Jos pelkästään pakoputkisto on vaihdettu, eikä imupuolelle ole tehty hengitystä helpottavia modeja, niin ei kannata laittaa isompia pilot jet:ejä (vakio 42) - alapää menee liian rikkaalle. Seosruuvin säätö pitäisi riittää. Jos ruuvi on auki > 5 kierrosta, niin sit isompi pilot jet.Miten olisi tyhjäkäyntisuuttimien vaihto suuremmiksi, jos modifiointia tehty ahdistuksen poistamiseksi pakopuolella....
Väittävätten, jotta kaasareiden säätäminen pitäisi aloittaa ensin seospuolelta ja sit kun soppa on kunnossa on synkaamisen vuoro. Näin olen itse tehnyt.Itse synkkasin ihan korva kuulolla...
+1 tälleongelmahan tuossa väinössä ,kenellä on esim. normiputket
paikoillaan on tuo takapytty,sitä ei saa pelkällä seos säädöllä
millään kohdalleen (käy laihalla)...