Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jonijii sanoi:Jälleenmyyjille oli jo valunut tietoa Milanossa esiteltävästä H2-tekniikan omaavasta tourerista. Kaks versiota, 29 t ja 34 t Suomessa. Kalliimmassa versiossa ainakin laukut, kunnon shifteri, kaarrevalot, vakkari yms.. Käsiteltävyys kuulemma lähinnä SX:ää, joten ei mene goldwingin lukemiin paino onneksi. Kovin aiheuttaa vaihtokiimaa![]()
JMH sanoi:Älä ny. Just ku viriän nykyistä, et pärjäis roll oneissa sun matkapuimurille. Menee effortti hukkaan.

Batmanninja sanoi:ja ainahan mekaanisen ahtimen rinnalle voi laittaa turbon ja tai ilokaasuvehkeet...
Anyhow, youtubessa yms. pyörinyt aikas valmiin näköisiä kuvia tästä H2SX-mallista, ulkonäkö kyllä meikäläisen makuun. Ja varmaan noi ominaisuudetkin ois melkoisen passelit mun mieltymyksillä.
Alkaa olla nuo 10R:t jo enemmän kun tuttuja ja jotain muuta vois koittaa löytää. Hyvä puoli on ollut että jo kahdesti on käyny kun oon saman mallin pyörän päivittänyt niin ei o rouva huomannu mitään![]()
JMH sanoi:Pitää kysyä, että onko rouva ihan oikeasti pimennossa asian laidasta?
Nitrous sanoi:Ja jos on niin miksi ihmeessä se pitää pitää pimennossa?
Ovat kuulemma autotallissa....Batmanninja sanoi:Tosi on. Viides Ninja ZX-10R menossa peräkkäin ja -11 ja -16 mallien vaihtumista ei huomattu.
Pointti on tietty se kun joskus on tullut enemmän ja vähemmän sanomista et mihin mun rahat on hävinneetOvat kuulemma autotallissa....
Meillä on sopimus että moottoriajoneuvojen määrä pitää olla vakio, talliin ja pihaan ei mahdu enempää. Nyt on yht. 4, eli 3 autoa ja mopo.... Jos yhden auton hävittäis saisi talveksi luunmurskaukseen enskan
Ja anteeksi tämä OT !
ksthb sanoi:Homma etenee, vartilla vois aika parantua. vanne kotona, swingi on jo matkalla
katso liitettä 14995 katso liitettä 14996

mikkoyli sanoi:H2 on mahtava pyörä ja sopii tuohonkin vaikka ei todellakaan ole minun juttu. Hienoa, että Suomessakin joku etenee. Oletko harkinnut ahtopainetta nostavia rattaita tms?[/QUOTE
En oo edes harkinnu, toi nykynen n. 260hp takis riittää... kytkin jutut kiinnostaa.... http://www.brocksperformance.com/Default.aspx?ItemID=473523
ksthb sanoi:mikkoyli sanoi:H2 on mahtava pyörä ja sopii tuohonkin vaikka ei todellakaan ole minun juttu. Hienoa, että Suomessakin joku etenee. Oletko harkinnut ahtopainetta nostavia rattaita tms?[/QUOTE
En oo edes harkinnu, toi nykynen n. 260hp takis riittää... kytkin jutut kiinnostaa.... http://www.brocksperformance.com/Default.aspx?ItemID=473523
2015 malli ei tuota tarvinne ja sullahan 2015? 2016 tuli kevennetty kytkin.
2015 on minusta parhaimman värinenkin tuleva klassikko. Silläkin olen vähän säästellyt sitä.
mikkoyli sanoi:Oletko harkinnut ahtopainetta nostavia rattaita tms?