• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki Ninja H2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smistik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noin 12 tkm takana ilman murheita. Renkaita menee ölpät vaihettu 4 kertaa, nyt 5 ölpät sisään.. Kykä huolto/modi, pitkä swingi ja ZZR vanne taakke.. Ens kesänä vähä totisemmin vartille..

Jälleenmyyjille oli jo valunut tietoa Milanossa esiteltävästä H2-tekniikan omaavasta tourerista. Kaks versiota, 29 t ja 34 t Suomessa. Kalliimmassa versiossa ainakin laukut, kunnon shifteri, kaarrevalot, vakkari yms.. Käsiteltävyys kuulemma lähinnä SX:ää, joten ei mene goldwingin lukemiin paino onneksi. Kovin aiheuttaa vaihtokiimaa:p

jonijii sanoi:
Jälleenmyyjille oli jo valunut tietoa Milanossa esiteltävästä H2-tekniikan omaavasta tourerista. Kaks versiota, 29 t ja 34 t Suomessa. Kalliimmassa versiossa ainakin laukut, kunnon shifteri, kaarrevalot, vakkari yms.. Käsiteltävyys kuulemma lähinnä SX:ää, joten ei mene goldwingin lukemiin paino onneksi. Kovin aiheuttaa vaihtokiimaa:p

Älä ny. Just ku viriän nykyistä, et pärjäis roll oneissa sun matkapuimurille. Menee effortti hukkaan.

ja ainahan mekaanisen ahtimen rinnalle voi laittaa turbon ja tai ilokaasuvehkeet...
Anyhow, youtubessa yms. pyörinyt aikas valmiin näköisiä kuvia tästä H2SX-mallista, ulkonäkö kyllä meikäläisen makuun. Ja varmaan noi ominaisuudetkin ois melkoisen passelit mun mieltymyksillä.
Alkaa olla nuo 10R:t jo enemmän kun tuttuja ja jotain muuta vois koittaa löytää. Hyvä puoli on ollut että jo kahdesti on käyny kun oon saman mallin pyörän päivittänyt niin ei o rouva huomannu mitään :grin:

Batmanninja sanoi:
ja ainahan mekaanisen ahtimen rinnalle voi laittaa turbon ja tai ilokaasuvehkeet...
Anyhow, youtubessa yms. pyörinyt aikas valmiin näköisiä kuvia tästä H2SX-mallista, ulkonäkö kyllä meikäläisen makuun. Ja varmaan noi ominaisuudetkin ois melkoisen passelit mun mieltymyksillä.
Alkaa olla nuo 10R:t jo enemmän kun tuttuja ja jotain muuta vois koittaa löytää. Hyvä puoli on ollut että jo kahdesti on käyny kun oon saman mallin pyörän päivittänyt niin ei o rouva huomannu mitään :grin:

Pitää kysyä, että onko rouva ihan oikeasti pimennossa asian laidasta?

Nitrous sanoi:
Ja jos on niin miksi ihmeessä se pitää pitää pimennossa?

No en mä ite ihan sillä, vaan sillä, että oisko tämmöinen urbaanilegenda joskus ihan tottakin. Ois legendaarista :D

Tosi on. Viides Ninja ZX-10R menossa peräkkäin ja -11 ja -16 mallien vaihtumista ei huomattu.
Pointti on tietty se kun joskus on tullut enemmän ja vähemmän sanomista et mihin mun rahat on hävinneet :grin: Ovat kuulemma autotallissa....

Meillä on sopimus että moottoriajoneuvojen määrä pitää olla vakio, talliin ja pihaan ei mahdu enempää. Nyt on yht. 4, eli 3 autoa ja mopo.... Jos yhden auton hävittäis saisi talveksi luunmurskaukseen enskan :p

Ja anteeksi tämä OT !

Batmanninja sanoi:
Tosi on. Viides Ninja ZX-10R menossa peräkkäin ja -11 ja -16 mallien vaihtumista ei huomattu.
Pointti on tietty se kun joskus on tullut enemmän ja vähemmän sanomista et mihin mun rahat on hävinneet :grin: Ovat kuulemma autotallissa....

Meillä on sopimus että moottoriajoneuvojen määrä pitää olla vakio, talliin ja pihaan ei mahdu enempää. Nyt on yht. 4, eli 3 autoa ja mopo.... Jos yhden auton hävittäis saisi talveksi luunmurskaukseen enskan :p

Ja anteeksi tämä OT !

Joo hommaa enska. Voit tulla meidän kanssa töhöilee.

H2 on mahtava pyörä ja sopii tuohonkin vaikka ei todellakaan ole minun juttu. Hienoa, että Suomessakin joku etenee. Oletko harkinnut ahtopainetta nostavia rattaita tms?

ksthb sanoi:
mikkoyli sanoi:
H2 on mahtava pyörä ja sopii tuohonkin vaikka ei todellakaan ole minun juttu. Hienoa, että Suomessakin joku etenee. Oletko harkinnut ahtopainetta nostavia rattaita tms?[/QUOTE

En oo edes harkinnu, toi nykynen n. 260hp takis riittää... kytkin jutut kiinnostaa.... http://www.brocksperformance.com/Default.aspx?ItemID=473523

2015 malli ei tuota tarvinne ja sullahan 2015? 2016 tuli kevennetty kytkin.
2015 on minusta parhaimman värinenkin tuleva klassikko. Silläkin olen vähän säästellyt sitä.

On oikeesti kevyt ja ohut. Swingi, kaks hampiratasta ja lähetyspakkaus painoi 12kg. Noin 10kg keviämpi vanteen kanssa kuin vakio. Puntarille täytyy pistää.. vakiohan painaa 238kg täyteen tankattuna, miinusta org pömpeli/katti, swingi. Toki bensakin painaa, 4-5l tankkiin starttiin. Painaa se 12l bensaaki....

Back