• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki Ninja H2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smistik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nitrous sanoi:
Olispa hieno nähdä tuo radalla tositoimissa, toivottavasti osuu kohdalle, että näkee kuinka tuo pakenee suorilla.

Ja kuinka hienoa tuommoisesta on tuupata ohi vaikka nyt vauhti vasurissa:grin:

Aika lyhytikäinen laite näyttäis olevan myös jutun perusteella myös renkaiden takia. Kun saa käyttää vain yhtä tiettyä rengasta, mutta mitäs sitten kun tämä valmistaja muuttaa renkaan seosta tai rakennetta? Sitten jää pyörä pölyttymään talliin :)

Kivasti alkaa löytyä huonoja puolia tuon pyörän omistamisesta tässä keskustelussa. Löytyykö lisää ?

kateellisten puhetta.

Aina löytyy niitä, joille raha on vain numeroita pankkitilillä ja jos tommoisen haluaa, niin ei siinä huoltovälit tai rengasseokset paljoa puristele.

Kävin testaamassa nyt uudella ECU:lla. Onhan se peto. Hanskat ei meinannu lähteä käsistä kun oli kämmenet kastuneet ja paitakin kastu selästä kun ajoin muutaman kymmenen km. Keulihan se ennenkin, mutta nyt se jatkaa voimalla kun ennen selvästi laimeni 10.000 kierroksen kohdalla. Mulla oli luistonesto 1+ asennossa, mutta paukuttaa luistonestoa 5. Ja 6. vaihteellakin kun pyrkii keventämään keulaa. Eikä näin kauden alussa ollut oikein uskallustakaan ennen kuin tottuu paremmin. Suljetulla alueella tietysti.
On se mahtava pyörä.

On/off kaasu ja jalkagrilli, muuten mahtava laitos. Mistä tuon kilpitelinehässäkän korvaajan löytäisi, niin että kiinnitystä ei tarvitsisi paljoa miettiä?

Mulla on R&G kilpiteline. Ehkä vähän töpön näköinen.
Nyt Brocks myy 302 rwhp kittiä...20-25 hv Stage 2 kitin päälle ja sen asentaa 4 tunnissa. Pitää päästä ahtimeen käsiksi, mutta koneeseen ei muuten tarvi tehdä mitään. Ehkä eri rattaita? Minä en kyllä tarvi lisää tehoa.

mikkoyli sanoi:
Kävin testaamassa nyt uudella ECU:lla. Onhan se peto. Hanskat ei meinannu lähteä käsistä kun oli kämmenet kastuneet ja paitakin kastu selästä kun ajoin muutaman kymmenen km. Keulihan se ennenkin, mutta nyt se jatkaa voimalla kun ennen selvästi laimeni 10.000 kierroksen kohdalla. Mulla oli luistonesto 1+ asennossa, mutta paukuttaa luistonestoa 5. Ja 6. vaihteellakin kun pyrkii keventämään keulaa. Eikä näin kauden alussa ollut oikein uskallustakaan ennen kuin tottuu paremmin. Suljetulla alueella tietysti.
On se mahtava pyörä.

Harvoin jaksaa olla kateellinen, mutta nyt olen. Onneksi tää on sentään sellaista positiivista kateutta. :rakastunut:

mikkoyli sanoi:
Mulla on R&G kilpiteline. Ehkä vähän töpön näköinen.
Nyt Brocks myy 302 rwhp kittiä...20-25 hv Stage 2 kitin päälle ja sen asentaa 4 tunnissa. Pitää päästä ahtimeen käsiksi, mutta koneeseen ei muuten tarvi tehdä mitään. Ehkä eri rattaita? Minä en kyllä tarvi lisää tehoa.

Tuo 300+hv takarinkulalta on kyllä aivan valtava määrä voimaa katupyörässä. Vaatiikohan tuon tehon ulospuristaminen jo jotain määräaikaisia moottorikomponenttien vaihtoja yms? Takagummeja saattaa kulua epänormaalin nopeasti.

Viimeksi muokattu:
Tässä lisätietoa amerikkalaisessa muodossa:

https://youtu.be/OD41pDcwxRg

Foorumilla oli kiistelyä H2R:n tehoista ja jonkin verran mielipidettä, että tällainen H2 olisi tehokkaampi. Mitatut H2R:t eivät ole olleet sitä mitä on luvattu. Brock oli myös osoittanut olevansa nopeampi H2:lla.

Ymmärsin, että se 302 rwhp oli saatu E85:lla.

Aamulla pyörää käynnistäessä oli akku lähes tyhjä. Startti pyöri, mutta ei edes yrittänyt käynnistyä. Parin starttiyrityksen jälkeen näyttökin pimeni. Huollosta kertoivat edellisellä omistajalla käyneen samalla tavalla. Olin ilmeisesti kääntänyt ajon päätteeksi avaimen asentoon, jossa on mahdollista käyttää hätävilkkuja. Usean päivän käyttämättömän ajan aikana oli akku purkautunut. :sad:

Kawasaki kokoontumisajossa Lahdessa kertoi maahantuoja viime vuonna tuodun viisi H2:sta ja tänä vuonna ei yhtään. Sääli ettei muita näkynyt paikalla.

Back