XX-xenon sanoi:no paljos siinä sitten vakuutukset maksaa..?![]()
Pitäis olla edulliset, kun onnettomuushistoriaa ei ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
XX-xenon sanoi:no paljos siinä sitten vakuutukset maksaa..?![]()
Nitrous sanoi:Olispa hieno nähdä tuo radalla tositoimissa, toivottavasti osuu kohdalle, että näkee kuinka tuo pakenee suorilla.

rantaile sanoi:Mullaki on raha vain numeroita pankkitilillä, mutta onko nolla numero?
mikkoyli sanoi:Kävin testaamassa nyt uudella ECU:lla. Onhan se peto. Hanskat ei meinannu lähteä käsistä kun oli kämmenet kastuneet ja paitakin kastu selästä kun ajoin muutaman kymmenen km. Keulihan se ennenkin, mutta nyt se jatkaa voimalla kun ennen selvästi laimeni 10.000 kierroksen kohdalla. Mulla oli luistonesto 1+ asennossa, mutta paukuttaa luistonestoa 5. Ja 6. vaihteellakin kun pyrkii keventämään keulaa. Eikä näin kauden alussa ollut oikein uskallustakaan ennen kuin tottuu paremmin. Suljetulla alueella tietysti.
On se mahtava pyörä.

mikkoyli sanoi:Mulla on R&G kilpiteline. Ehkä vähän töpön näköinen.
Nyt Brocks myy 302 rwhp kittiä...20-25 hv Stage 2 kitin päälle ja sen asentaa 4 tunnissa. Pitää päästä ahtimeen käsiksi, mutta koneeseen ei muuten tarvi tehdä mitään. Ehkä eri rattaita? Minä en kyllä tarvi lisää tehoa.