Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jyk4 sanoi:Onko tuossa yksipuoleisessa takahaarukassa mitään järkisyitä? Vai pelkästään se että se näyttää joidenkin mielestä hienolle?
Pitäisin kestävyyttä ja keveyttä enemmän järkevänä
jaket sanoi:se että vasta nelosella avaa täysiä oli vakio swingillä mun mielestä textin mukaan.
varmaan pitää olla aika rikkaalla, että ilman välijäähdytintä ei nakuta.
toispuoleisen swingin pitää olla painava, kun vaihtamalla se superpitkään cromymoly swingiin pudottaa silti painoa 6kiloa. tiedä sitten laskeeko ne takavanteen vaihdonkin siihen samaan, koska sekin tietysti vaihtui yksipuolisesta kaksipuoliseen. ja hiilarivanne.
JMH sanoi:Takavanteen irrottaminen on melko helppoa.
jaket sanoi:toispuoleisen swingin pitää olla painava, kun vaihtamalla se superpitkään cromymoly swingiin pudottaa silti painoa 6kiloa. tiedä sitten laskeeko ne takavanteen vaihdonkin siihen samaan, koska sekin tietysti vaihtui yksipuolisesta kaksipuoliseen. ja hiilarivanne.
B12 sanoi:Trumpan swingi nyt ei ainakaan mitenkään erityisen painavalta vaikuta kun kädessä. Punninnut en ole, mutta ei mitenkään poikkeukselliselta tuntunut kaksipuolisiin verrattuna. Niihin mitä nyt olen hypistellyt irrallaan.
Raaseri sanoi:Mulla olis 998 Ducatin swingi vanteineen, rattaineen jarruineen tallissa irrallaan. Jospa punnitsisin ilman jousta 190/55 Pirellin Supercorsa SC2 päälle käärittynä. Kuka repii jostain modernista pelistä vastaavan irti punnittavaksi?
Silverwing sanoi:Itse taasen ihmetten, että miksei yksipuolista swingiä käytetä enemmän
jyk4 sanoi:Eiköhän kaksipuolisen swingin pääsyynä ole se että kyykkypyöristä halutaan mahdollisimman keveitä. Jo se että paperilla näkyy pyörässä enemmän kiloja kuin kilpailijalla voi olla merkitsevä juttu ja vaikuttaa myyntiin haittaavasti. Johan se on tässä threadissa nähty kun joka toinen ulisee miten pyörä on liian painava ostettavaksi![]()
Silverwing sanoi:Itse taasen ihmetten, että miksei yksipuolista swingiä käytetä enemmän just sen takia kun takavanne on niin helppo irrottaa ja ketjun kiristyskin onnistuu tosi nopeasti ja ketju pysyy varmasti linjassa. Ulkonäkö jakaa vahvasti mielipiteitä mutta tiettyihin pyöriin sopii.
H2:nen on piristävän erinäköinen muihin supersportteihin verrattunaJa onhan se teknisestikin massasta erottuva... Ehkä tuleisuudessa motareissa alkaa näkyä sama "downsizing" mikä autoissa on ollut jo muutaman vuoden trendinä?

Yhdellä jenkkien foorumilla turbojen kanssa leikkivät ihmettelivät valittua ratkaisua ja juuri kestävyyteen vedoten.Silverwing sanoi:Kestävyydessä tuskin on eroja kun vertaillaan yksi- ja kaksipuolista keskenään? Miksei ostaessa sais valita ottaako yksi- vai kaksipuolisen swingin![]()