• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting 2k9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
En tähän olo edes ilmoittanut aluperinkään, mutta tarkastan aamulla sään ja jos ei pahalta näytä niin lähden puskemaan kohti Jyväskylää.
smile_org.gif

Pikku sade tai vähän suurempikaan haittaa, mutta siihen tuuli päälle alkaa olla liikaa.
sad_orig.gif

..joten yllätykseksi jää saavunko paikalle...

Jepjep, kyllähän se pahasti rupeaapi siltä näyttämään että väliin jää(kiekko)... Mutta tarkastetaan vielä viimeisin tieto huomenaamulla ja tehdään päätöksiä sen mukaan.

Uitettuna koirana tuo kolmisensataa kilometria suuntaansa ei oikeen oo se mun juttu kuitenkaan.

Joko mennään?!? Joko kastutaan tahi ei kastuta.. Pääseepähän testaamaan miten hyvin sähkölämmitteinen takin sisävuori kuivattaa märän motoristin.. Tai sitten ei..  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Pitää ensimmäisen työttömyysviikon kunniaksi riipaista pieni päiväkänni kun ei ole muutakaan tekemistä.. Päivän testilenkkikin mopolla tuli jo heitettyä..

me lähemme täältä aamulla jos ei sada ja ajetaan niin kauas kun alkaa sataa ja sitten joko jatkamme tai käännymme takaisin. mutta ei kuitenkaan jkylän ohi jos ei vettä aikaisemmin tule.yks kaveri putos jo omasta porukasta pois joten meitä on enään kaks. tiedoks zip:lle

kyllä nyt paistaa ja lämmintä on
062802jumpie_prv.gif
meinas oikein kuuma tulla äsken ajellessa... saas nähä mitä huomenna taivaalta ropisee
ghostface.gif

Aika pahasti rankkasadealue Jyväskylän alueella meetingin aikoihin. Katsotaan aamulla jääkö lähtemättä, mutta tapahtumaa ei peruta koska menijöitä on.

Voisiko Kotka,Lahti,Jaala-letkan lähtiät vielä varmistaa jos lähtee tai on lähtemättä huomenna, niin ei turhaan odotella. Eli ainakin allekirjoittanut ja moukku oltas lähdössä.
062802moto_prv.gif

Tai sitten tehdään yksinkertaisesti vaan niin että siinä SEO:lla vartutaa se 15min-20min, jos ei ketään näy niin lähdetään ajamaan, kyllä meidän kiinni saa kun hitaasti hissunkissun ajellaa ;)

Kyllä toi keli vielä muuttuu. Jos ei muutu, niin sadekamat päälle ja matkaan. Pitääkin lähteä ostamaan sadepukua  
crazy.gif
No en sitten löytänyt käypäistä sadeasua. No otetaan vanha TixTex puku päälle ja luotetaan, että pitää vettä vielä tämän reissun.
thumbs-up.gif

Onko porukkaa tulossa aamulla Lahdesjärvelle? Itse tulen, jos aamulla ei ole kunnon monsuunisadetta tarjolla.

Harri

Kyllä toi keli vielä muuttuu. Jos ei muutu, niin sadekamat päälle ja matkaan. Pitääkin lähteä ostamaan sadepukua  
crazy.gif
No en sitten löytänyt käypäistä sadeasua. No otetaan vanha TixTex puku päälle ja luotetaan, että pitää vettä vielä tämän reissun.  
thumbs-up.gif

Onko porukkaa tulossa aamulla Lahdesjärvelle? Itse tulen, jos aamulla ei ole kunnon monsuunisadetta tarjolla.

Harri
Itse tulen jos aamulla ennuste (käsi ulos ikkunasta) näyttää hyvältä. Mutta en tule Tampereen suunnalta vaan omia polkujani jostain perämetsistä
biggrin.gif
Eli aikaisemmasta infosta poiketen, EN tule Lahdesjärvelle missään tapauksessa.

Onkohan huomenna ketään lähdössä täältä pk-seudulta tuonne jyväskylään, ku nuo sääennusteet ei ole kovinkaan hyvät? Itsekin olen vielä kahden vaiheilla, et lähtisköhän tuonne.
Menossa. Säästä ny niin väliä. Klo 7:30 Keimolan Neste.
"Musta" ZRX-1200 ihan pienellä tummalla plexillä on pyörä.
062802moto_prv.gif

Tai sitten tehdään yksinkertaisesti vaan niin että siinä SEO:lla vartutaa se 15min-20min, jos ei ketään näy niin lähdetään ajamaan, kyllä meidän kiinni saa kun hitaasti hissunkissun ajellaa ;)
Kyllä tämä lähtee ja tulee Jaalan Seolle klo 9:30:ks..  Venatkaa siinä hetki ja jos ei näy niin todennäköisesti oon tekninen ongelma on kohdannut.. Muiden puolesta en osaa sanoa mitään, mutta jos ei näy niin letka lähtee liikkeelle..

crazy.gif
thumbs-up.gif

Harri
me ollaan tulossa 2-4 pyörää jos säät vaan tosiaan antaa periks kun ei ole noita sadevehkeitä tullut hommattua.

Voi ny hemmetti, ku ei osaa päättää, et lähtisköhän sitä kastelemaan huomenna ittensä vai ei. Olisi kyllä varmasti kokeilemisen arvoinen reissu, mutta kun ei oo sadepukua muuta kuin tuo titexpuku ja en usko, että pitää tuollaisen monsuunisateen minkä ovat huomiselle luvanneet  
sad_orig.gif

Kyllä tuonne on mentävä, on tuota 2kk duunattu eikä yks vesisade sitä pilaa kele tana lauta #"¤¤
tounge.gif
buttrock.gif

Tässä mistään sokerista olla.
biggrin.gif
Myslit ja kahvit naamaan ja mopon selkään.
Nyt ei edes vielä tuulekaan.
sport05.gif
Paluu voikin sitten olla toinen tarina, mutta mietitään sitä sitten kun sen aika on.
lookaround_orig.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back