Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en sitten löytänyt käypäistä sadeasua. No otetaan vanha TixTex puku päälle ja luotetaan, että pitää vettä vielä tämän reissun.Kyllä toi keli vielä muuttuu. Jos ei muutu, niin sadekamat päälle ja matkaan. Pitääkin lähteä ostamaan sadepukua![]()
Itse tulen jos aamulla ennuste (käsi ulos ikkunasta) näyttää hyvältä. Mutta en tule Tampereen suunnalta vaan omia polkujani jostain perämetsistäNo en sitten löytänyt käypäistä sadeasua. No otetaan vanha TixTex puku päälle ja luotetaan, että pitää vettä vielä tämän reissun.Kyllä toi keli vielä muuttuu. Jos ei muutu, niin sadekamat päälle ja matkaan. Pitääkin lähteä ostamaan sadepukua![]()
![]()
Onko porukkaa tulossa aamulla Lahdesjärvelle? Itse tulen, jos aamulla ei ole kunnon monsuunisadetta tarjolla.
Harri
Menossa. Säästä ny niin väliä. Klo 7:30 Keimolan Neste.Onkohan huomenna ketään lähdössä täältä pk-seudulta tuonne jyväskylään, ku nuo sääennusteet ei ole kovinkaan hyvät? Itsekin olen vielä kahden vaiheilla, et lähtisköhän tuonne.
Kyllä tämä lähtee ja tulee Jaalan Seolle klo 9:30:ks.. Venatkaa siinä hetki ja jos ei näy niin todennäköisesti oon tekninen ongelma on kohdannut.. Muiden puolesta en osaa sanoa mitään, mutta jos ei näy niin letka lähtee liikkeelle..Tai sitten tehdään yksinkertaisesti vaan niin että siinä SEO:lla vartutaa se 15min-20min, jos ei ketään näy niin lähdetään ajamaan, kyllä meidän kiinni saa kun hitaasti hissunkissun ajellaa![]()
me ollaan tulossa 2-4 pyörää jos säät vaan tosiaan antaa periks kun ei ole noita sadevehkeitä tullut hommattua.No en sitten löytänyt käypäistä sadeasua. No otetaan vanha TixTex puku päälle ja luotetaan, että pitää vettä vielä tämän reissun.Kyllä toi keli vielä muuttuu. Jos ei muutu, niin sadekamat päälle ja matkaan. Pitääkin lähteä ostamaan sadepukua![]()
![]()
Onko porukkaa tulossa aamulla Lahdesjärvelle? Itse tulen, jos aamulla ei ole kunnon monsuunisadetta tarjolla.
Harri
hyvää kaljaaTuli vaikka vedenpaisumus, niin paikalla! (matkaa alle 2km)...darra onkin sit toinen juttu![]()