• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting 2k9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Joo, itse huollatin mopoo keväällä väärässä paikassa ja tuloksena 8 kpl näitä
Oikein merkkiliikkeessä huollatit?

Kukapa sitä holkkia sieltä jaksaisi tonkia..
kaboom.gif

Joo, itse huollatin mopoo keväällä väärässä paikassa ja tuloksena 8 kpl näitä
Oikein merkkiliikkeessä huollatit?

Kukapa sitä holkkia sieltä jaksaisi tonkia..  
kaboom.gif
Prätkäpajassa oli venttiilit säädettävänä. AINUT asia mitä tolle mopolle en tehnyt itse kun kävin talven aikana koko laite läpi. Että pitikin olla laiska. Tulipahan sekin sitten todettuu että kaikkea näköjään pitää tehä itse.

Nooh, kampiakseli sentään selvisi, ketju oli heikompi lenkki. Tuleepahan myös vähän muutakin sitten vaihdettuu tossa koneessa kun kerran auki piti revitä.

Anteeksi OffTopic, pitäisi vissiin tehä oma topikki aiheesta niin sais tämän v*tutuksen purettuu. Pitäkää munkin puolesta hauskaa Jyväskylässä ja katse kohti ens vuoden miittiä  
biggrin.gif

Joo, itse huollatin mopoo keväällä väärässä paikassa ja tuloksena 8 kpl näitä:

Eli ohjausholkin olivat pudottaneet alas siihen tunneliin missä jakoketju pyörii eivätkä sitten viittinyt asialle tehä mitään. Luojan kiitos ettei sattunut toi moottoritiellä.

Lienee selvää ettei viikon päästä mihinkään ajella, ihme jos juhannukseksi saa kasattua...
Itse nostaisin asiasta kyllä melkoisen metelin..
crazy.gif
kaboom.gif

Eli ohjausholkin olivat pudottaneet alas siihen tunneliin missä jakoketju pyörii eivätkä sitten viittinyt asialle tehä mitään. Luojan kiitos ettei sattunut toi moottoritiellä.

Lienee selvää ettei viikon päästä mihinkään ajella, ihme jos juhannukseksi saa kasattua...
crazy.gif

kaboom.gif
Voin kuvitella vastauksen olevan tyyliin "mitäs oot sen holkin sinne heittäny". Ei tietenkään mikään firma ota vapaaehtoisesti vastuuta tommosesta, sen verran kallis paukku kuitenkin.

Sen verran otan kyllä firmaan yhteyttä että tajuavat sentään tulevaisuudessa hieman miettiä mitä tekevät. Olin tosiaan 15 minuuttia ennen kun se holkki löysi paikkansa ketjun ja rattaan väliin ajanu moottoritiellä 120kmh, nyt sattui onneksi noin 40kmh vauhdissa.

Kiva tietää että kyseinen firma leikkii mun hengellä tolla tavalla, ja ties kuinka monen muunkin.

No HUH HUH !!!!

Ei voi muuta taas sanoa kun voi jumalauta sentäs.

Juu..kuitenkin onneksi että sattui 40kmh vauhdeissa tuo..jälki ois ollu ehkä hiukan eri sarjaa jos olisi motarilla 120kmh vauhdissa..

Kyllä ottaisin suht ankaran sävyisen puhelun tässä vaiheessa huoltoliikkeeseen..
mad.gif
kaboom.gif

katsos prkl oon samaan aikaa just käymässä jyväskylässä. taidan tulla pyörähtämään paikan päällä ja jatkaa siitä matkaa taas eteen päin
062802moto_prv.gif

tuo tuonne miittiin lähteminen on aivan siitä kiinni miten asiat priorisoi eikä mistään muusta. sen sanon minä.prkle....
033102bebe_1_prv.gif

Aaaargh, mie painiskelen vielä pari päivää itseni kanssa, että onko kalenterissa tarpeeksi paljon aikaa tulla moikkaamaan muita kwaakkuja vaiko eikö  
nixweiss.gif

Kysäistään nyt vielä, että onko porukkaa lähdössä Porista Tampereelle päin?

Tiedän vaan, että ajetaanko me suoraan Tampereelle vai koukataanko Porin kautta?!

En tiedä millainen järjestely kyseisessä miitissä on, mutta ilmoitan nyt, että Kuvan käynnin jälkeen poistumme omille teille.
sport05.gif

Ettei tule sitten turhaa sähläystä meidän takia. "Mihin *ittuun se yksi zzr hävisi!"
tounge.gif

en ole koko threadiä läpi selannut joten en ole varma onko kukaan huomannut tai että onko täällä ollut puhetta siitä että täällä Jyväskylässä paikallinen mopokerho järjestää samana päivänä ajokauden avajaiset, ois aika hienoo kun siihen letkaan liittyis muutama kawa

alla linkki jmk:n sivulle
jmk

-yonez

yonez, oli siitä juttua. katotaan, mitä tämän kawatapahtuman aktiivit sanovat ja suunnittelevat, olisihan se asiaankuuluvaa jos muutamankymmentä kawasakia tulisi letkan jatkoksi.

Juu, tosiaan ei tuo syvä mahdottomuus olisi liittyä heidän letkaan. Täytyy toki kysyä ja ilmoitella mahdollisesta liittymisestä heille, ettei tule täysin puun takaanta.

Heillä tosiaan paraatiajoon lähtö klo:14.00 mikäli suoriudumme omista jutuista siihen mennessä, klo 12:00 koeajotapahtuma jonka jälkeen käydään tankkaamassa itsemme tuolla vaajakosken abc:llä (pyörät + immeiset)

Mennään kuitenkin niin kuin oli suunniteltu koska on meitä varta vasten järjestetty tuo kyseinen koeajotapahtuma. Katsotaan sitten jääkö aikaa. Kuitenkin oletetaan pyöriä saapuvan tuon ainakin 50kpl ja pyöriä on koeajettavana 4kpl.

Mutta tiedoksi kuitenkin tuollainenkin mahdollisuus.

LAINAUS JYVÄSKYLÄN MOOTTORIKLUBIN TAPAHTUMISTA:
- Paraatiajoon lähtö klo.14:00
maaliikennekeskuksesta, Seppälästä, Vasarakatu 8
- Ajoreitti: Vasarakatu - Seppäläntie - Tourulantie - Hannikaisenkatu - Haarakatu - Keskussairaalantie
- Länsi-Päijänteentie - Keljonkankaantie - Säynätsalontie - Kinkomaantie - Säynätsalontie - Shell Muurame

- Huom!
Reitillä ei ole liikenteen ohjausta ja liikennevalot toimivat normaalisti
- Joukko hajautuu liikennevalojen rytmin mukaan. Muista ajoreitti ja aja liikennesääntöjen mukaan!

- Kaikki motoristit tervetuloa! "

crazy.gif

kaboom.gif
Voin kuvitella vastauksen olevan tyyliin "mitäs oot sen holkin sinne heittäny". Ei tietenkään mikään firma ota vapaaehtoisesti vastuuta tommosesta, sen verran kallis paukku kuitenkin.

Sen verran otan kyllä firmaan yhteyttä että tajuavat sentään tulevaisuudessa hieman miettiä mitä tekevät. Olin tosiaan 15 minuuttia ennen kun se holkki löysi paikkansa ketjun ja rattaan väliin ajanu moottoritiellä 120kmh, nyt sattui onneksi noin 40kmh vauhdissa.

Kiva tietää että kyseinen firma leikkii mun hengellä tolla tavalla, ja ties kuinka monen muunkin.
Kannattaskohan ottaa oikeasti yhteyttä sinne homman tehneeseen yritykseen ja vasta sen jälkeen höpötellä mikä ko. yrityksen kanta oli,on.

Kohta mennään
062802moto_prv.gif

Aikaisemman ilmoitukseni mukaisesti aion raahautua tuonne Lahdesjärven ABC:lle jo 8.30 nojaileen satulaani. Pyöränä hopeanharmaa zzr, mustat ajovarusteet ja valkomustaharmaa kypärä
smile_org.gif
(Ja jesseteipin pätkä rinnuksis jos lukee "Darkkis" jos löydän jostain tussin
biggrin.gif
)

Eipä sitten pääse meetingiin,,ajoin mopon metsähallituksen puolelle ja mopo on nyt pajalla,,itelläni murtu onnex vaan solisluu..
sad_orig.gif
sad_orig.gif

Just olin kans kirjottaas et varmaa jaa välii ku on koko tampere-jyväskylä akselil luvannu kunnon sadetta..

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back