Oikein merkkiliikkeessä huollatit?Joo, itse huollatin mopoo keväällä väärässä paikassa ja tuloksena 8 kpl näitä
Kukapa sitä holkkia sieltä jaksaisi tonkia..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikein merkkiliikkeessä huollatit?Joo, itse huollatin mopoo keväällä väärässä paikassa ja tuloksena 8 kpl näitä
Prätkäpajassa oli venttiilit säädettävänä. AINUT asia mitä tolle mopolle en tehnyt itse kun kävin talven aikana koko laite läpi. Että pitikin olla laiska. Tulipahan sekin sitten todettuu että kaikkea näköjään pitää tehä itse.Oikein merkkiliikkeessä huollatit?Joo, itse huollatin mopoo keväällä väärässä paikassa ja tuloksena 8 kpl näitä
Kukapa sitä holkkia sieltä jaksaisi tonkia..![]()
Itse nostaisin asiasta kyllä melkoisen metelin..Joo, itse huollatin mopoo keväällä väärässä paikassa ja tuloksena 8 kpl näitä:
Eli ohjausholkin olivat pudottaneet alas siihen tunneliin missä jakoketju pyörii eivätkä sitten viittinyt asialle tehä mitään. Luojan kiitos ettei sattunut toi moottoritiellä.
Lienee selvää ettei viikon päästä mihinkään ajella, ihme jos juhannukseksi saa kasattua...
Huomenna alkaa työt ja nyt ei tiedä että miten työvuorot menevät, on eri perse jos tämä nyt 4pv ennen miittiä tekee tämmösen tempun..Voi perkeles napsahti työvuoro sekä itellä että velipojal tolle päivälle. Pitää koittaa saada vaihdettuu mut jos ei onnistu nii![]()
![]()
Voin kuvitella vastauksen olevan tyyliin "mitäs oot sen holkin sinne heittäny". Ei tietenkään mikään firma ota vapaaehtoisesti vastuuta tommosesta, sen verran kallis paukku kuitenkin.Itse nostaisin asiasta kyllä melkoisen metelin..Joo, itse huollatin mopoo keväällä väärässä paikassa ja tuloksena 8 kpl näitä:
Eli ohjausholkin olivat pudottaneet alas siihen tunneliin missä jakoketju pyörii eivätkä sitten viittinyt asialle tehä mitään. Luojan kiitos ettei sattunut toi moottoritiellä.
Lienee selvää ettei viikon päästä mihinkään ajella, ihme jos juhannukseksi saa kasattua...![]()
![]()
Kannattaskohan ottaa oikeasti yhteyttä sinne homman tehneeseen yritykseen ja vasta sen jälkeen höpötellä mikä ko. yrityksen kanta oli,on.Voin kuvitella vastauksen olevan tyyliin "mitäs oot sen holkin sinne heittäny". Ei tietenkään mikään firma ota vapaaehtoisesti vastuuta tommosesta, sen verran kallis paukku kuitenkin.Itse nostaisin asiasta kyllä melkoisen metelin..Joo, itse huollatin mopoo keväällä väärässä paikassa ja tuloksena 8 kpl näitä:
Lienee selvää ettei viikon päästä mihinkään ajella, ihme jos juhannukseksi saa kasattua...![]()
![]()
Sen verran otan kyllä firmaan yhteyttä että tajuavat sentään tulevaisuudessa hieman miettiä mitä tekevät. Olin tosiaan 15 minuuttia ennen kun se holkki löysi paikkansa ketjun ja rattaan väliin ajanu moottoritiellä 120kmh, nyt sattui onneksi noin 40kmh vauhdissa.
Kiva tietää että kyseinen firma leikkii mun hengellä tolla tavalla, ja ties kuinka monen muunkin.
Eipä sitten pääse meetingiin,,ajoin mopon metsähallituksen puolelle ja mopo on nyt pajalla,,itelläni murtu onnex vaan solisluu..![]()
![]()