Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulossamökki matkailutila surkeessa on nyt laskun maksua vaille bueno. yhteensä 60€ josta per yö siis 30€.
ne jotka tulevat nyt vamuudella ainakin la-su yöksi mökkiin voisivat lainata viestäni ja hihkaista. myös pe-la yö on mahdollinen, koska olen kaiketi ainoa yöpyjä rakkeineni siinä silloin.
HIH!mökki matkailutila surkeessa on nyt laskun maksua vaille bueno. yhteensä 60€ josta per yö siis 30€.
ne jotka tulevat nyt vamuudella ainakin la-su yöksi mökkiin voisivat lainata viestäni ja hihkaista. myös pe-la yö on mahdollinen, koska olen kaiketi ainoa yöpyjä rakkeineni siinä silloin.
Totta mooses. Sehän nyt on minimivarustus. Ehkä mä laitan vielä ton ajopuvunkin.Hupparit mukaan, niin saa jenkit ihmetelläJahas. Pitäsköhän tota syyshuoltoo pikkuhiljaa rupee harkitseen. Pääsis sit kokoontumisajoonkin ihan huolletulla pyörällä.![]()
![]()
![]()
miko, timi ja ilmeisesti vielä tuppervaari ainakin ovat tulossa. se yö menee siis n. 7 €skobaarin kieppeille per prätkä-ilijä.Tulossamökki matkailutila surkeessa on nyt laskun maksua vaille bueno. yhteensä 60€ josta per yö siis 30€.
ne jotka tulevat nyt vamuudella ainakin la-su yöksi mökkiin voisivat lainata viestäni ja hihkaista. myös pe-la yö on mahdollinen, koska olen kaiketi ainoa yöpyjä rakkeineni siinä silloin.![]()
itellä taitaa nyt miitti jäädä sivu suun kun mene toi pärrä bomber bike showhun näytille tai voishan sielt lahdesta varmaan 2 aikaa ottaa suunnaksi jyväskyläntää olis myös tulossa lahdesjärveltä letkaan! pääsen tampereelle pe-la yöks niin ei tarvi aikasin herätä![]()
Pori-Tampere välistä ei ole tietoa, Tampereelta eteenpäinkin vaihtoehtoja on useampiOnko tietoa mitä reittiä Porista J.kylään ajetaan?
En jaksa/viitsi kelata koko topikkia läpi.![]()
Tai tietysti kun letkan perässä ajaa, niin eiköhän siinä reitti selviä.![]()
hep,hep...mukana edelleenkin...ainakin kustannuksis..miko, timi ja ilmeisesti vielä tuppervaari ainakin ovat tulossa. se yö menee siis n. 7 €skobaarin kieppeille per prätkä-ilijä.Tulossamökki matkailutila surkeessa on nyt laskun maksua vaille bueno. yhteensä 60€ josta per yö siis 30€.
ne jotka tulevat nyt vamuudella ainakin la-su yöksi mökkiin voisivat lainata viestäni ja hihkaista. myös pe-la yö on mahdollinen, koska olen kaiketi ainoa yöpyjä rakkeineni siinä silloin.![]()
Jos puoletkaan ilmestyy paikalle niin on jo ihan hyvän kokoinen letka kasassa. Tulossa ollaan edelleenkin.Menossa etukenossa... vajaa seitsemänkymmentä osallistujaa tulossa jos likimain kaikki osallistuvat![]()