• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting 2k9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Hoi! Ketä on menossa Huittisten kautta? Voitaisiin treffata siellä ja jatkaa Tampereelle josta tulisi lisää sakkia letkaan? Meitä lähtee täältä suunnalta ainakin pari pyörää. Laittakaa vaikka tänne tai privaa jos Huittissa tapaaminen kiinnostaa.
smile_org.gif
kattellaa aikataulua jossai välis myös

mökki matkailutila surkeessa on nyt laskun maksua vaille bueno. yhteensä 60€ josta per yö siis 30€.

ne jotka tulevat nyt vamuudella ainakin la-su yöksi mökkiin voisivat lainata viestäni ja hihkaista. myös pe-la yö on mahdollinen, koska olen kaiketi ainoa yöpyjä rakkeineni siinä silloin.

mökki matkailutila surkeessa on nyt laskun maksua vaille bueno. yhteensä 60€ josta per yö siis 30€.

ne jotka tulevat nyt vamuudella ainakin la-su yöksi mökkiin voisivat lainata viestäni ja hihkaista. myös pe-la yö on mahdollinen, koska olen kaiketi ainoa yöpyjä rakkeineni siinä silloin.
Tulossa  
smile_org.gif
miko, timi ja ilmeisesti vielä tuppervaari ainakin ovat tulossa. se yö menee siis n. 7 €skobaarin kieppeille per prätkä-ilijä.

Jos ilmoittautumisia otetaan vielä vastaan, niin voisin alustavasti ilmoittautua reissuun.
sport05.gif

Pieni varaus täytyy vielä jättää, koska ei ole pyörää vielä alla, mutta tuohon mennessä se pitäisi jo olla.

Eli Poriin olisi tarkoitus tulla ja sieltä matkata letkan perässä pikku hiljaa.
thumbs-up.gif

Onko tietoa mitä reittiä Porista J.kylään ajetaan?

En jaksa/viitsi kelata koko topikkia läpi.
baaa.gif

Tai tietysti kun letkan perässä ajaa, niin eiköhän siinä reitti selviä.
thumbs-up.gif

Onko tietoa mitä reittiä Porista J.kylään ajetaan?

En jaksa/viitsi kelata koko topikkia läpi.  
baaa.gif

Tai tietysti kun letkan perässä ajaa, niin eiköhän siinä reitti selviä.  
thumbs-up.gif
Pori-Tampere välistä ei ole tietoa, Tampereelta eteenpäinkin vaihtoehtoja on useampi
smile_org.gif
On muuten ihan hyvän kokoinen kawalkaadi vissiin lähdössä Lahdesjärven ABC:ltä eteenpäin.. Itse raahaudun paikalle jo ennen ysiä ihmetteleen näillä näkymin. Voi sit ihmetellä vaikka reittivaihtoehtoja jos joku toinenkin sattuis paikalle vähän etuajassa
smile_org.gif

Tulossa  
smile_org.gif
miko, timi ja ilmeisesti vielä tuppervaari ainakin ovat tulossa. se yö menee siis n. 7 €skobaarin kieppeille per prätkä-ilijä.
hep,hep...mukana edelleenkin...ainakin kustannuksis..

Mä jätän tän lystin nyt väliin kun pukkaa tota tekemistä ihan liikaa. Nähdään kesän muissa miiteissä
smile_org.gif

Ajankohta lähenee ja mopokin on toistaiseks vielä voimissaan.  
062802moto_prv.gif

VilliKalle ja Rotiskossi mihkäs aikaan nähtäis sielä Jaalassa ja missä sielä??
Olisko ehdotuksia reitistä siitä eteenpäin?

Mäkin sain eilen ensisauhut otettua ysistä!
smile_org.gif
hyvin tuntuu moottorin avaamisen ja muiden juttujen jälkeen käyvän ja kukkuvan.. me so like!

Eli eiköhän sitä ihan pärrällä pääse osallistumaan.

- P

Näillä näkymin töissä tuona päivänä, sairasloman jälkeen lienee turhaa anoa lauantaivapaata...
sad_orig.gif

Eipä kyllä ole pyöräkään vielä kasassa. Mikäli nyt jostain syystä pääsenkin niin paukahdan paikalle välineellä tai toisella.

Menossa etukenossa... vajaa seitsemänkymmentä osallistujaa tulossa jos likimain kaikki osallistuvat
062802moto_prv.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back