• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting 2k9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Mahtuuko tänne vielä mukaan? Ajetaaks HarWa yhtämatkaa kun mullon saman verran tohon Kuvalle..

nixweiss.gif
Jo vain, mä tuun Ristonmaalta. Tikan siwalla vois pitää tupakkatauon, ettei tule väsymys
tounge.gif

Onko muuten pääkaupungistä lähtijöitä? Itse kovasti tulossa mikäli vain saa atomit kasattua pyöräksi ajoissa.

Edit: Osallistujat, ajankohdat, ohjelmat
Pitäisikö tuohon listaan päivittää lähtöpaikka, (pks, tre, tms..) ainakin niiden osalta ketkä sellaiset haluavat ilmoittaa. Voisi sitten yksityisviesteillä tuota porukassa tulemista vekslata.
En ole edes koko listalla, näköjään. Tulossa ollaan kyl
smile_org.gif

Nyt on Darkkis listoilla, lisäsi myös lähtöpaikkoja. Laittaa tietoja tarkasta lähtöpaikasta ja -ajasta niin päivitellään kalenterin ilmoon.

Kröh. Jatketaan tähän...
VilliKalle ja Rotiskossi --> Voitas treffata Jaalassa?
Tullaan Nipa83 kans Kausalasta Jaalaan?

Lähetään siitä sitte ylöspäin?
nixweiss.gif
Nojoo, mikäs siinä.. Voin kyl päristellä tuolta orimattilan kautta kausalaan ja siitä sit mentäis sinne Jaalaan treffaamaan muut heebot..  
cool.gif
Urgh, ellei mitään isompaa (elämää suurempaa) tuu eteen. Kawa jo tulilla iloisesti ruopii pihaa.
062802moto_prv.gif
tounge.gif
...pahalta näyttää, että ruoska jää tulematta...

g045.gif

Ilmeisesti Porin letka meinaa pysähtyä Pirkkalassa vai miten? En löytänyt ketjusta mitään mainintaa tuosta.. Ehkä olen vain sokea
smile_org.gif
Mutta jos näin niin voisiko kuvitella että siirtäisi pysähdystä vasta "sille seuraavalle" ABC:lle? Eli Lahdesjärvelle, samalla tavalla reitin varrella, mutta ei tarvi Tampereen "keskustan" alueelta ajella ensin "väärään" suuntaan.. Ja edelleen jos näin, niin onko Porilaiset miettineet reittiä Tampereelta eteenpäin? 9-tie on vaan niin halvatun tylsä
smile_org.gif
No, itse meinasin joka tapauksessa ajella vähän mutkaisempaa reittiä joko näin tai näin.

Ja tarkotus oli että just yhdeksän maissa tuolta Lahdesjärveltä lähtisin liikkeelle, seuraan saa liittyä kaikki halukkaat
smile_org.gif

Ilmeisesti Porin letka meinaa pysähtyä Pirkkalassa vai miten? En löytänyt ketjusta mitään mainintaa tuosta.. Ehkä olen vain sokea
smile_org.gif
Mutta jos näin niin voisiko kuvitella että siirtäisi pysähdystä vasta "sille seuraavalle" ABC:lle? Eli Lahdesjärvelle, samalla tavalla reitin varrella, mutta ei tarvi Tampereen "keskustan" alueelta ajella ensin "väärään" suuntaan.. Ja edelleen jos näin, niin onko Porilaiset miettineet reittiä Tampereelta eteenpäin? 9-tie on vaan niin halvatun tylsä
smile_org.gif
No, itse meinasin joka tapauksessa ajella vähän mutkaisempaa reittiä joko näin tai näin.

Ja tarkotus oli että just yhdeksän maissa tuolta Lahdesjärveltä lähtisin liikkeelle, seuraan saa liittyä kaikki halukkaat
smile_org.gif
Kyllä, ajatus mennä Tamperestin kautta ja Lahdesjärven absi sopii hyvin.

smile_org.gif
smile_org.gif

smile_org.gif
jos noita mutkia hakee niin eikös tuosta teiskon kautta ruovedelle,vilppula,keuruu/mänttä, olis harkinnan arvonen?

Nyt on Darkkis listoilla, lisäsi myös lähtöpaikkoja. Laittaa tietoja tarkasta lähtöpaikasta ja -ajasta niin päivitellään kalenterin ilmoon.
Noniin eli mitä ihmiset täältä etelästä on siitä mieltä että lähtö olisi kello 7:30 tuolta Itäkeimolan nesteeltä? Ja nimenomaan tohon aikaan on lähtö. Eli ennen sitä on mahdolliset kahvit juotu, pyörä tankattu jne?

Ainakin tämä reitti kestäisi eniron mukan reilu 4 tuntia joten olisi aikaa pitää taukoakin jossain vaiheessa jos vaik pitää tankata tms?

Tämä siis ehdotus, kommenttejä, lisättävää?

Ainii, saa mutkin lisätä tohon osaanottajalistaan. Ainut on jos vettä tulee kaatamalla niin saatan jättää väliin, muuten tulossa.
buttrock.gif

Edit: koittanu saada linkit toimimaan
sad_orig.gif

Kröh. Jatketaan tähän...
VilliKalle ja Rotiskossi --> Voitas treffata Jaalassa?
Tullaan Nipa83 kans Kausalasta Jaalaan?

Lähetään siitä sitte ylöspäin?
nixweiss.gif
Nojoo, mikäs siinä.. Voin kyl päristellä tuolta orimattilan kautta kausalaan ja siitä sit mentäis sinne Jaalaan treffaamaan muut heebot..  
cool.gif
Urgh, ellei mitään isompaa (elämää suurempaa) tuu eteen. Kawa jo tulilla iloisesti ruopii pihaa.
062802moto_prv.gif
tounge.gif
...pahalta näyttää, että ruoska jää tulematta...

g045.gif
Nooh, ei se midn.. Päristelen sitten yksikseni tuonne Jaalaan tapaamaan lopun letkan ja sieltä sitte jatketaan eteenpäin sillä porukalla mitä mukana enää siinä vaiheessa on..  
cool.gif

Jos sitä viikonloppuna ottais mopon pihalle lämpiämään auringonpaisteeseen..

smile_org.gif
smile_org.gif

smile_org.gif
jos noita mutkia hakee niin eikös tuosta teiskon kautta ruovedelle,vilppula,keuruu/mänttä, olis harkinnan arvonen?
Juu, ihan hyvä vaihtoehto sinänsä. Ajattelin välttää lähinnä siksi että Teiskon kautta ajaessa tie on tylsä (ja alhaisilla rajoituksilla varustettu) ja suora Terälahdelle asti (josta voi sitten koukata Kapeen kautta Murole->Jäminkipohja->Väärinmaja->Vilppula). Vaan eipä tuo 58 Kangasalta Orivedelle nyt niin kauheasti parempi ole. Oikeastaan mulle ihan sama. Eli lisää vaihtoehtoja. Ja toki Jämsästä voi edelleen koukata mitä reittiä tahansa perille...

Edit: Linkki oli väärin, korjattu...

Noniin eli mitä ihmiset täältä etelästä on siitä mieltä että lähtö olisi kello 7:30 tuolta Itäkeimolan nesteeltä? Ja nimenomaan tohon aikaan on lähtö. Eli ennen sitä on mahdolliset kahvit juotu, pyörä tankattu jne?

Ainakin tämä reitti kestäisi eniron mukan reilu 4 tuntia joten olisi aikaa pitää taukoakin jossain vaiheessa jos vaik pitää tankata tms?

Tämä siis ehdotus, kommenttejä, lisättävää?

Ainii, saa mutkin lisätä tohon osaanottajalistaan. Ainut on jos vettä tulee kaatamalla niin saatan jättää väliin, muuten tulossa.  
buttrock.gif

Edit: koittanu saada linkit toimimaan  
sad_orig.gif
reitti näyttää ihan hyvältä tota meinasin muutenkin ajaa kauheen aikasin pitää vaan herää =D

smile_org.gif
smile_org.gif

smile_org.gif
Juu, ihan hyvä vaihtoehto sinänsä. Ajattelin välttää lähinnä siksi että Teiskon kautta ajaessa tie on tylsä (ja alhaisilla rajoituksilla varustettu) ja suora Terälahdelle asti (josta voi sitten koukata Kapeen kautta Murole->Jäminkipohja->Väärinmaja->Vilppula). Vaan eipä tuo 58 Kangasalta Orivedelle nyt niin kauheasti parempi ole. Oikeastaan mulle ihan sama. Eli lisää vaihtoehtoja. Ja toki Jämsästä voi edelleen koukata mitä reittiä tahansa perille...
Paikalliset tuntevat reitit, olisin ajanut tuosta Teiskon kautta 338 ja 344, mutta samapa tuo mistä ajelee, suunnitelkaa reitti niin, että saadaan Jarijii messiin Orituvalta.
062802moto_prv.gif

Daa..nyt näyttäs hyvinki silleen et vapaalla ollaan tuolloin, eli joutuuhan sitä lähteä mustia ulkoiluttamaan jyväskylään
smile_org.gif
tuukko tuppe sitten kans mahdollisesti mökillä käymään illan päälle?

edit. mun pitää kuitenkin lähteä jo edellisiltana kun aamusella tuollainen matka yhdistelmäni kanssa tulisi liian kiireiseksi. voi olla, että päiväseltään jo lähden perstaina, kuitenkin la ja su on varattu vapaapäiviksi.

smile_org.gif
smile_org.gif

smile_org.gif
Paikalliset tuntevat reitit, olisin ajanut tuosta Teiskon kautta 338 ja 344, mutta samapa tuo mistä ajelee, suunnitelkaa reitti niin, että saadaan Jarijii messiin Orituvalta.  
062802moto_prv.gif
Ohops, oli väärin tuo linkki tuossa edellisessä viestissäni. Korjasin sen.. Tosiaan siis Teiskonkin kautta voi ajaa, mutta jos Orituvalle pitää päätyä niin sitten varmaan melkein joutuu Tampereelta ajamaan ysitietä Orituvalle asti.. Ja siitä sitten eteenpäin jommankumman noista ekoista reittiehdotuksistani mukaan
smile_org.gif
Kauhea suunnittelu että pääsee vähän
062802moto_prv.gif

Daa..nyt näyttäs hyvinki silleen et vapaalla ollaan tuolloin, eli joutuuhan sitä lähteä mustia ulkoiluttamaan jyväskylään
smile_org.gif
tuukko tuppe sitten kans mahdollisesti mökillä käymään illan päälle?

edit. mun pitää kuitenkin lähteä jo edellisiltana kun aamusella tuollainen matka yhdistelmäni kanssa tulisi liian kiireiseksi. voi olla, että päiväseltään jo lähden perstaina, kuitenkin la ja su on varattu vapaapäiviksi.
oishan se kiva ku sais kolon varattua itelleen. tai voishan tehä näin jotta ottasin jo täs vaihees osaa kustannuksiin ja jos taas muista riippuvista syistä menis mönkään ni koittasin ite markkinoida paikkani jollekkin tai leikkisin joulupukkia
smile_org.gif

eli joo-o jos tilaa viel on
thumbs-up.gif

oishan se kiva ku sais kolon varattua itelleen. tai voishan tehä näin jotta ottasin jo täs vaihees osaa kustannuksiin ja jos taas muista riippuvista syistä menis mönkään ni koittasin ite markkinoida paikkani jollekkin tai leikkisin joulupukkia
smile_org.gif

eli joo-o jos tilaa viel on
thumbs-up.gif
yöhinta on 30€ ja kertokaahan vielä keitä tai kuka sinne on tulossa la-su yöksi?

kawis plus rakit
mico?
tupperwaari?

vielä ainakin kaksi petipaikkaa olisi ihmisille.

eli jos kolme yöpyjää, niin se on kympin yö per motoristinturpa.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back