Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
? 203 km antoi 02:sen reittilaskuri Pori-Jämsä välille...Lähes 300km suunta.. vähä liikaa matka-ajoa yheks päiväks ittelle![]()
Kaikkikun ottaa asenteeksi tuon, niin kokoontumisia on joka kylällä ja osanottajia ei missään...Lähes 300km suunta.. vähä liikaa matka-ajoa yheks päiväks ittelle![]()
Oon tuolloin Uudenkaupungin lieppeillä. Sieltä tulee jonkinverran enemmän.? 203 km antoi 02:sen reittilaskuri Pori-Jämsä välille...Lähes 300km suunta.. vähä liikaa matka-ajoa yheks päiväks ittelle![]()
Kyl mä tollasel ZZR 1400 voisin ajel vaikka kiinaan. Suoraa tietä on vaa tappavan tylsää ja puuduttavaa ajella kyykyl pidemmäpäälKaikkikun ottaa asenteeksi tuon, niin kokoontumisia on joka kylällä ja osanottajia ei missään...Lähes 300km suunta.. vähä liikaa matka-ajoa yheks päiväks ittelle![]()
Itelle ei oikeen sovi tuo ajankohta...
Ok, käyn tällä viikolla keskustelemassa alustavasti veskun kanssa asiasta.Saadaan varmasti sen verran porukkaa aikaiseksi, että järjestävät vaikka ne koeajot meille tuona päivänä.
Laiton sen kokoontumisen tuonne kalenteriin ja saahan sitä sitten muokattua, hoitaako jukepoksi koeajot?
No eihän sitä suoraa tietä tarvii ajella... Mutkapätkää varmaan löytyy tolta väliltä mukavastiKyl mä tollasel ZZR 1400 voisin ajel vaikka kiinaan. Suoraa tietä on vaa tappavan tylsää ja puuduttavaa ajella kyykyl pidemmäpäälmut en mä poissulje tota![]()
Ei valitettavasti käynyt Veskulle tuo 2.5, heillä kun on rengasliike samassa ja renkaanvaihtohärdelli on just pahimmillaan tuohon aikaan. Toukokuun puolenvälin tienoo kävisi alustavasti, tarkempi päivämäärä pitäis selvitä tämän kuun aikana. Mitäs tehdään, siirretäänkö miittiä pari vikkoa eteenpäin vai jätetäänkö koeajot väliin? Mulle käy yhtä hyvin vaikka tuo toukokuun puoliväli, mitäs mieltä muut on?Ok, käyn tällä viikolla keskustelemassa alustavasti veskun kanssa asiasta.Saadaan varmasti sen verran porukkaa aikaiseksi, että järjestävät vaikka ne koeajot meille tuona päivänä.
Laiton sen kokoontumisen tuonne kalenteriin ja saahan sitä sitten muokattua, hoitaako jukepoksi koeajot?