Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa oli aikasemmin jo joku maininnut tästä motogp tallijutusta, toki ne sanoo käyttävänsä ja siitä purkista kaadetaan jotta kamera näkee ja sponsori tietää, mutta...Tuskimpa öljylaadussa on vikaa. Onko sulla Shellin Advance Ultraa? Olen käyttänyt sitä entisessä ja nykyisessä pyörässä ja olen havainnut sen hyväksi. Vaihteet pelaa hyvin ja kytkin myös. Myöskin kaverini on suosinut sitä, joka on öljyjen suhteen aika ronkeli. Shellin Advancea on käytetty myös Masterbike testeissä ja Ducati-talleissa mm. WSBK ja MotoGP:ssä. Joten ei se ihan paskaa voi olla.
Siksi varmaan myyty pois, vahinko kiertämäänNo niin. 6. Kutosen rattaat uusiksi, hammaskosketus päin persettä. Ei ihme jos huutaa, jännä vaan ettei aikaisemmat omistajat ole tajunneet ääntä viaksi.
uskotko sä tosiaan että ne käyttää samoja öljyjä kuin me tavalliset motoristit? aikoinaan mobilin mainoksessa väittivät että davi coulthard käyttää mc larenissään kuulemma mobil rally formula 5w-50,niin juuri sitä tavaraa mitä halpa-hallit ym myy, mä uskoin tohon mainokseen niin 150% että jätin ostamatta sen aikaiseen vahaan toyota corollaani kyseiset öölit!!Tuskimpa öljylaadussa on vikaa. Onko sulla Shellin Advance Ultraa? Olen käyttänyt sitä entisessä ja nykyisessä pyörässä ja olen havainnut sen hyväksi. Vaihteet pelaa hyvin ja kytkin myös. Myöskin kaverini on suosinut sitä, joka on öljyjen suhteen aika ronkeli. Shellin Advancea on käytetty myös Masterbike testeissä ja Ducati-talleissa mm. WSBK ja MotoGP:ssä. Joten ei se ihan paskaa voi olla.
Tuohon en usko koska edellinen omistaja maksoi, jos haluaisi laittaa vahingon kiertoon niin tuskin suostuisi maksamaan remonttia.Siksi varmaan myyty pois, vahinko kiertämäänNo niin. 6. Kutosen rattaat uusiksi, hammaskosketus päin persettä. Ei ihme jos huutaa, jännä vaan ettei aikaisemmat omistajat ole tajunneet ääntä viaksi.
Kyllä minä ainakin jouduin vanhassa kawassa vaihtamaan uusia öljyjä uusiin kun ei vaan kytkin toiminut! Kahdet surkeat öljymallit kokeilin peräkkäin kunnes uskoin että halppis Motulit toimii ja siirryin niihin takas!Tosta öljyhommasta vielä senverran, että se on enemmän luuloa, että se öljyn merkki vaikutaa johonkin takerteluihin. Saman luokituksen omaava ja samalla viskositeetillä oleva öljy toimii normaaliolosuhteissa joissa mopoilemme lähes 100% samalla tavoin.
Jos öljy on vanhaa ja vaihtaa uuteen niin vanhassa mopossa ainakin huomaa vaihteiston kytkeytymisessä muutoksia, ja jos vaihtaa öljyn merkkiä samalla voi luulla että se tämä uusi on parempaa, harva sitä uusia öljyjä uusiin vaihtaa.
Nämä ulinat ja vaihteiden kytkeytymisongelmat kielivät kyllä todellisista vioista, kun yleensä niistä puhutaan muutama 10tkm. ajetuissa pyörissä!!!
Kyllä maahantuojien pitäisi ottaa vastuuta näistä ongelmista, jos tiedetää materiaalin vaihtuneen tai osaa jouduttu muuttamaan jälkikäteen. Jos lootat ei kestä kun muutaman kympin ajaa, niin niitähän on romuja kohta liikkeissä rivissä ja silloin viimmeistään eteenpäin myyvä liike on kusessa.
![]()
Mopolla oli tuon "kokeilun" aikoihin ajettu jotain 55tkm. Ostin mopon kun sillä oli ajettu 40tkm. Käytin alussa ohjekirjassa suositeltua Motulin öljyä jolla se siis oli toiminut ennen tuota kokeilua hyvin koko ajan... Ja kokeilun jälkeen vaihdoin takas Motulin tuotteisiin. Nyt mopolla on ajettu noin 110tkm ja kytkin ja mopo toimii kuin unelma, joten kytkintä ei oltu pilattu silloin eikä nyt.Mitä oli OOKKE mopo ajettu? oliko kytkinlevyt pilattu aiemmin jollain väärällä öljyllä?
Mopon pitäisi toimia valmistajan suosittelemalla öljyllä normaalisti jos se on kunnossa.
Siitä materiaalin vaihtumisesta en voi varmasti sanoa mutta niin epäili sumekon varaosapuolen kaveri.Nämä ulinat ja vaihteiden kytkeytymisongelmat kielivät kyllä todellisista vioista, kun yleensä niistä puhutaan muutama 10tkm. ajetuissa pyörissä!!!
Kyllä maahantuojien pitäisi ottaa vastuuta näistä ongelmista, jos tiedetää materiaalin vaihtuneen tai osaa jouduttu muuttamaan jälkikäteen. Jos lootat ei kestä kun muutaman kympin ajaa, niin niitähän on romuja kohta liikkeissä rivissä ja silloin viimmeistään eteenpäin myyvä liike on kusessa.
![]()