E kai säää ny vaan oo sadetta pelästyny?? Ohan sulla tixtakit??Emmääkään tuu.... :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
E kai säää ny vaan oo sadetta pelästyny?? Ohan sulla tixtakit??Emmääkään tuu.... :/
Itse olen menossa huomenna entiseen kotipitäjään ja sieltä kaverin kanssa lauantaina pelipaikalle, eli en tällä kertaa tuu PKS-letkassaMites olis tää PKS "letka". Moneltako ja missä? Ehdotuksena esim. klo 9:30 Keimolan Neste "itäinen", tai vaikka hieman aikaisemminkin, mutta ennen klo 9:00 en itse ehdi. Olisko jollain reittiehdotuksia?Yritetään tulla kahden kawan voimin paikalle, jos nuo sade-ennusteet muuttuvat edes vähän parempaan suuntaan.![]()
Mitäs tiedotteita te tavaatte? Ilmatieteenlaitos ja foreca näyttää kyllä lauantaille pisaran kuvaa. Mä täällä pakkaan kamppeita ja varaudun pahimpaan, varahanskat ja kirkas visiiri on jo pakattu.Muuttiko Nasu mielensä vai minkä takia tuo ennuste näyttää noin paljon paremmalta nyt?![]()
Tixtex kamat on tossa päälle laittoa vaille valmiina. Lauantaina nähdään.![]()
Aikataulut muuttu. Mä voin lähtee millon vaan. Jos ei muita ilmaannu, niin ajan Keimola-Kalukkala-Loppi-Urjala-Punkalaidun-Vammala-Heino. Joteski tollee toi KVG näytti. Se on sit ihan eri asia, muistaako ton huomenna ulkoo, mut yritetään. KVG väittää matkaks tollaset 220km, ja aikaa 3h 34min. Toi matka Klaukkalasta.Mites olis tää PKS "letka". Moneltako ja missä? Ehdotuksena esim. klo 9:30 Keimolan Neste "itäinen", tai vaikka hieman aikaisemminkin, mutta ennen klo 9:00 en itse ehdi. Olisko jollain reittiehdotuksia?Yritetään tulla kahden kawan voimin paikalle, jos nuo sade-ennusteet muuttuvat edes vähän parempaan suuntaan.![]()