• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawameeting 2k9 vol. II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kawameeting 2k9 vol. II -

• 30.5.

Ääniä: 0 0,0%
  • 6.6.

• 13.6.

• 27.6.

• 4.7.

• 11.7.

• 18.7.

• 25.7.

• 1.8.

• 8.8.

• Ääniä yhteensä
    0
Yritetään tulla kahden kawan voimin paikalle, jos nuo sade-ennusteet muuttuvat edes vähän parempaan suuntaan.
Mites olis tää PKS "letka". Moneltako ja missä? Ehdotuksena esim. klo 9:30 Keimolan Neste "itäinen", tai vaikka hieman aikaisemminkin, mutta ennen klo 9:00 en itse ehdi. Olisko jollain reittiehdotuksia?
062802moto_prv.gif
Itse olen menossa huomenna entiseen kotipitäjään ja sieltä kaverin kanssa lauantaina pelipaikalle, eli en tällä kertaa tuu PKS-letkassa
smile_org.gif

fmi lupailee tällä hetkellä taas sateetonta päivää lauantaille... Foreca povaa sadetta... Just toissapäivänä totesivat ihan suoraan että lähipäivien kelit on niin epävakaiset että vaikea ennustaa seuraavaakaan päivää tarkasti. Ja sit päivän lehdessä povaillaan jo juhannukselle sadekelejä... huoh
biggrin.gif

Noh, satoi tai ei niin meitsi raahautunee Heinolle jo hitusen etuajassa kun on muutakin asiaa sinne... Helppo se toki tästä 20km päästä on huudella että paikalla kelillä ku kelillä
smile_org.gif

Joo, töitä pukkaa ja väliin jää tämäkin reissu. Miten ois seuraava miitti sunnuntaille tai vaikka koko viikonlopulle? Ehtis edes kääntymään.

Muuttiko Nasu mielensä vai minkä takia tuo ennuste näyttää noin paljon paremmalta nyt?
biggrin.gif
Mitäs tiedotteita te tavaatte? Ilmatieteenlaitos ja foreca näyttää kyllä lauantaille pisaran kuvaa. Mä täällä pakkaan kamppeita ja varaudun pahimpaan, varahanskat ja kirkas visiiri on jo pakattu.
Tixtex kamat on tossa päälle laittoa vaille valmiina. Lauantaina nähdään.  
smile_org.gif
gram_5d_fi_Tampere_2009061215_2009061210.gif

No, nysse säätila näyttää taas hyvältä  
biggrin.gif
Aikamoinen ruletti taitaa pyöriä noissa sääpalveluissa.

Itsellä jää miitti väliin. Kawa on kyllä lauantaina Heinolla, mutta huollon puolella
nixweiss.gif
. Voisihan sitä vaikka kotilolla pyörähtää paikalla.

Sääennuste näyttää mitä parhaimmalta näköjään...no lopullinen totuus paljastuu taas aamulla mutta jos ei mitää monsuunisateita oo luvassa niin ei kun
062802moto_prv.gif

Yritetään tulla kahden kawan voimin paikalle, jos nuo sade-ennusteet muuttuvat edes vähän parempaan suuntaan.
Mites olis tää PKS "letka". Moneltako ja missä? Ehdotuksena esim. klo 9:30 Keimolan Neste "itäinen", tai vaikka hieman aikaisemminkin, mutta ennen klo 9:00 en itse ehdi. Olisko jollain reittiehdotuksia?
062802moto_prv.gif
Aikataulut muuttu. Mä voin lähtee millon vaan. Jos ei muita ilmaannu, niin ajan Keimola-Kalukkala-Loppi-Urjala-Punkalaidun-Vammala-Heino. Joteski tollee toi KVG näytti. Se on sit ihan eri asia, muistaako ton huomenna ulkoo, mut yritetään. KVG väittää matkaks tollaset 220km, ja aikaa 3h 34min. Toi matka Klaukkalasta.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

niin kai se sitten vaan pitää starttailla vaikka tuo sade vähän epäilyttää joskin on kyllä lämpimämpää kuin viimeksi.

Kivaa oli, kiitokset osallistuneille. Kelikin suosi, ennusteista huolimatta (ja vaikka Nasukin paikalla kävi). Ja eikun seuraavaa suunnitteleen
smile_org.gif

Nasukin pääsi kuivana kotiin, josko se onni tästä kääntyisi.
thumbs-up.gif
Kiva oli tavata. Mä voisin katsella seuraavaa heinä-elokuun vaihteelle. Josko Bikewordl Espoo ottaisi vastaan ja siitä voisi ajella lännen mutkia vaikka johonkin noista ruukkikylistä. Olisiko kiinnostusta moiseen?

Joo, mukava tapaaminen oli, ei se porukan määrä vaan sen laatu... Kiitos seurasta kaikille paikallaolleille!

P.S. Se black and white oli hyvää...

Taisi sateen uhka säikyttää muut tulijat, sen verran vähän oli porukkaa...mut mukava oli nähdä anyway! Ja säätkin suosi tällä kertaa. Ei muuta kuin seuraavaa miittiä suunnittelemaan
smile_org.gif

Juu. PKS letka olikin sitten aika lyhyt mutta erittäin laadukas.
cool.gif
cool.gif
Mukava oli tavata tuttuja. Kiitti kaikille. Ja mulle toi keikka oli pelkkää säästöö. 450egen Alpinestar nahkarotsi satasella, juu luit ihan oikein. Toi olis varmaan tullu ostetuks, vaik ei olis tarvinnutkaan, nyt tuli tarpeeseen. Kiitti Heinon porukalle. Tampesterissakin on näemmä heillä mukavaa porukkaa. Tähän asti asioinut vain Espoon putiikissa, jossa aina loistava palvelu.
bowdown.gif

joo kiitokset täältäkin suunnalta darkkikselle hyvin suunnitellusta miitistä.tuo vehoniemi oli ensikertalaiselle tod.hieno paikka jonne tulen kaverini ohjastamaan suklaakakulle. ruokapaikka oli kans mahtava se b&w oli muuten todella hyvää
biggrin.gif
vaikka se tumma Nikolai varmasti vielä kruunasi sen. ja melkein 500e kahdet housut jäi mullekin 100eurolla ja pistävät vielä postilla kotiin. Huh mitä palvelua..ens kerralla sitten suuremmalla porukalla.

Kiitokset mukanaolleille! Taivaalta ei sit tullut sammakoita eikä rakeita... Kohtuu hyvät tarjoukset oli Heinolla synttäreiden kunniaksi. Kävin sovittelemassa Lindstrandsin Q-Pantseja (pyynti 50,-, ovh 220,-) mutta pienin rekissä oleva koko oli mulle mallia lökäpöksyt, joten ei tullut kauppoja tällä kertaa.

Ruoka oli hyvää ja seura mainiota, joten toki tulen seuraavaan miittiinkiin, jos vaan aika sattuu sopimaan.

Juu, kiitokset täältäkin mukana olleille. Löydettiin perille loppujen lopuksi R.M. Heinolle muutaman mutkan jälkeen noin tunnin myöhässä
biggrin.gif
no eipä tuo haitanne. Ei muuta ku seuraavaa miittiä vaan kehiin
buttrock.gif

Back