• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawa VN Kokoontuminen tiistaisin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tiista....ja taas töissä
confused_orig.gif

Viime viikon Porvoon reissu oli mukavaa ajeltavaa. Tuli reilu 200km matkaa sille reissulle.

Tänään en kerkee valitettavasti mukaan.

Niin, löytyykö uusia ehdotuksia kesän kokoontumispaikaksi. Kausi on korkattu mutta taitaa tulla ilmoissa vähän takapakkia ajelua ajatellen.

No nyt ainakin tuli takapakkia...kylmenee vaan
crazy.gif

Laittakaas nyt jotain ehdotuksia...?
Sitten kun taas lämpenee niin olis kaikki jo valmiiks tietoisia et minne suunnistaa
sport05.gif

Kaivarissa kai joku jo käynykkin tiistaisin, mut itseä ei tuo keskustassa ajelu hirveesti kiehdo. Mieluummin kokoontuis jonnekkin josta pääsis suoraan mutkateille ilman mukulakiviä tai ajoaikaa syöviä liikennevaloja.

Onko täällä pirkanmaalaisia Väinöläisiä jotka kahvittelee Pispalan näkötornilla , Mustassalahdessa tai Vehoniemessä ( mun suosikki
062802jumpie_prv.gif
) ? Voi lähtee tietty ajeleen kauempaakin
sport05.gif
..........

On täällä kuljunkartanolla yks päristelijä
062802moto_prv.gif
Vehoniemeen kaffeelle perjantai iltana
033102beer_1_prv.gif
kyllähän se käy!!! klo 18?
sport05.gif
Jos sopii niin 18.30 ois parempi ? Muuten tulee vähän kiire.
oon sielä klo18.30
mistä sut tunnistaa? Kun sielä voi olla paljon porukkaa kun tää prätkä kahvilakin aukee..
Mulla on 2m aks.välillä oleva luumun pun. VN (ei oo varmaan hirveesti..?)

On täällä kuljunkartanolla yks päristelijä  
062802moto_prv.gif
Vehoniemeen kaffeelle perjantai iltana  
033102beer_1_prv.gif
kyllähän se käy!!! klo 18?  
sport05.gif
Jos sopii niin 18.30 ois parempi ? Muuten tulee vähän kiire.
oon sielä klo18.30
mistä sut tunnistaa? Kun sielä voi olla paljon porukkaa kun tää prätkä kahvilakin aukee..
Mulla on 2m aks.välillä oleva luumun pun. VN (ei oo varmaan hirveesti..?)
Taitaa olla enempi vihree mun pyörä. En ole missään tärmännyt toiseen. Hopeiset tankinkyljet. Kyllä noilla varmaan löytyy . Ok 18.30

Edelliseltä sivulta ois Jorkki löytyny sama tieto mut tässäpä osoitetta: Storörintie 17, Sipoo
kts www.020202.fi -> reitit
Sorry, enpä arvannut tutkia niin kaukaa. Sipoo kuulostaa ja tuntuu hyvältä, en ehtinyt viime vuonna kertaakaan mukaan.
Nyt olis tarkoitus terästäytyä. Eli mukana ollaan.

Back