Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JESH, mukana!Storören?
Vehoniemeen kaffeelle perjantai iltanaOn täällä kuljunkartanolla yks päristelijä![]()
kyllähän se käy!!! klo 18?Vehoniemeen kaffeelle perjantai iltanaOn täällä kuljunkartanolla yks päristelijä![]()
![]()
Jos sopii niin 18.30 ois parempi ? Muuten tulee vähän kiire.kyllähän se käy!!! klo 18?Vehoniemeen kaffeelle perjantai iltanaOn täällä kuljunkartanolla yks päristelijä![]()
![]()
![]()
oon sielä klo18.30Jos sopii niin 18.30 ois parempi ? Muuten tulee vähän kiire.kyllähän se käy!!! klo 18?Vehoniemeen kaffeelle perjantai iltanaOn täällä kuljunkartanolla yks päristelijä![]()
![]()
![]()
Taitaa olla enempi vihree mun pyörä. En ole missään tärmännyt toiseen. Hopeiset tankinkyljet. Kyllä noilla varmaan löytyy . Ok 18.30oon sielä klo18.30Jos sopii niin 18.30 ois parempi ? Muuten tulee vähän kiire.kyllähän se käy!!! klo 18?Vehoniemeen kaffeelle perjantai iltanaOn täällä kuljunkartanolla yks päristelijä![]()
![]()
![]()
mistä sut tunnistaa? Kun sielä voi olla paljon porukkaa kun tää prätkä kahvilakin aukee..
Mulla on 2m aks.välillä oleva luumun pun. VN (ei oo varmaan hirveesti..?)
Ei sano tuo Storören mitään suunnastaan?? Helppiä!JESH, mukana!Storören?
Edelliseltä sivulta ois Jorkki löytyny sama tieto mut tässäpä osoitetta: Storörintie 17, SipooEi sano tuo Storören mitään suunnastaan?? Helppiä!JESH, mukana!Storören?
Sorry, enpä arvannut tutkia niin kaukaa. Sipoo kuulostaa ja tuntuu hyvältä, en ehtinyt viime vuonna kertaakaan mukaan.Edelliseltä sivulta ois Jorkki löytyny sama tieto mut tässäpä osoitetta: Storörintie 17, SipooEi sano tuo Storören mitään suunnastaan?? Helppiä!JESH, mukana!Storören?
kts www.020202.fi -> reitit