Ai, minä jo luulin sun miettivän miltä tuo pyörä näyttäisi ilman katteita.Melko härskin näköinen tuo Tatj...eiku Tumeetin rotsi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai, minä jo luulin sun miettivän miltä tuo pyörä näyttäisi ilman katteita.Melko härskin näköinen tuo Tatj...eiku Tumeetin rotsi![]()
Tulee omat piikkiajat mieleen. Ajelin silloin NSR:n kotiin ja päivämäärä oli 26.2.!!! Eipä tullut senjälkeen ihan niin aikaisin lähdettyä. Ens viikoks olis sovittu uuden pyörän haku.Ei liikenteessä ollut pelkästään setiä!Tuomas00 oli näköjään bongannutkin meidät.![]()
![]()
klik!
Liukasta oli varjopaikoissa, motarilla jopa 200m pätkä silkkaa jäistä sohjoa.![]()
Hengissä ja vaurioitta selvittiin kuitenkin, nyt vaan odotellaan että koska lämpenee oikeasti.
Alkais toi ajokausi jo teillekin... meinaa mopo lähteä pojilta käsistäAi, minä jo luulin sun miettivän miltä tuo pyörä näyttäisi ilman katteita.Melko härskin näköinen tuo Tatj...eiku Tumeetin rotsi![]()
![]()
No ei perkule melko varmaan. Kotilollakin on luikasta. Muuttuis vaan vedeksi tuo vaalea rähmä, niin kohta helpottaisi!ei taida Tampereellakaan mopot tänään liikkua![]()
kyllä sitä ajot onnistu ihan hyvin tampereella tänään tosin talvirenkaillaei taida Tampereellakaan mopot tänään liikkua![]()